AndroidHealthClinic

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Facking kl***zak die je bent!!!! Je ma heeft al haar energie gestoken in het grootbrengen van jouw rotkop, zij verdient die cornetto gewoon whatever Time it is.
Dat jij op jouw leeftijd wil trainen en dedicated wilt doen met je kwarkje betekent nog niet dat je eigen moeder de wet voor kunt schrijven.
Het is en blijft nog wel je bloedeigen moeder gek!!!! Laat haar lekker gelukkig zijn!
Jouw trainen staat compleet los van haar zijn en haar bestaan.
Duidelijk genoeg zo????, ga trainen met je bek en minder op je eigen moeder letten.
Wat een kortzichtige "de ouder heeft altijd gelijk" reactie. Hij wilt alleen maar dat zijn moeder gezond wordt, er beter uit ziet en een langer, gelukkiger leven krijgt. Hij heeft het beste met haar voor dus sodemieter maar op met je gezeik.

Bespaar je de moeite arnodsi, niks van haar lichaam te vinden en beter dan haar profielfoto hier wordt het niet. :(

Zijn intenties zijn te zorgen dat zijn ma afvalt zodat ze een gezonder leven kan leiden omdat ze last van haar voeten heeft en minder gewicht = minder belasting.

Je moet op je eigen letten, laat anderen!!!
Zij doen toch wat ze willen!!
Me pa wou zich kapot roken en hij stierf in mijn armen van de longkanker, mijn beste vriend ook alleen was ik er helaas niet bij op het moment dat hij ging.
Dat was hun keuze, zij wouden kankerhard kapot roken, ik heb bewust gekozen dat niet te doen en wil wat anders en doe wat anders met me leven.
Dus niet bemoeien amigo met wat ze doen, ze gaan zelf keihard wel achter komen, dat is het leven die jou leert.
En zo is het :)

Wat een kortzichtige "de ouder heeft altijd gelijk" reactie. Hij wilt alleen maar dat zijn moeder gezond wordt, er beter uit ziet en een langer, gelukkiger leven krijgt. Hij heeft het beste met haar voor dus sodemieter maar op met je gezeik.

Sodemieter op? kun jij beter doen sukkeltje met je 20 jaar.

Ho ho, de beste man is 40. Hij mag op ons schelden en kortzichtige conclusies trekken... altijd 'ja' knikken en lachen ;)

Hahah hombre, niet zo serieus kerel. :P

Je moet op je eigen letten, laat anderen!!!
Zij doen toch wat ze willen!!
Me pa wou zich kapot roken en hij stierf in mijn armen van de longkanker, mijn beste vriend ook alleen was ik er helaas niet bij op het moment dat hij ging.
Dat was hun keuze, zij wouden kankerhard kapot roken, ik heb bewust gekozen dat niet te doen en wil wat anders en doe wat anders met me leven.
Dus niet bemoeien amigo met wat ze doen, ze gaan zelf keihard wel achter komen, dat is het leven die jou leert.
En zo is het :)

Wanneer je om iemand geeft dan wil je toch dat iemand gezond blijft?

Als 1 van jouw vrienden zichzelf door de kop wilt schieten dan hou je hem toch ook tegen?

Houten

Sodemieter op? kun jij beter doen sukkeltje met je 20 jaar.
Hahaha, dat ik jonger ben dan jij betekent niet dat je gelijk hebt. Iemand oordelen op leeftijd is dan ook weer erg kortzichtig van je. Aan je reacties te zien is het wel duidelijk dat je IQ minstens 2x zo laag ligt, het enige wat je doet is schelden als een klein kind. Ga je eigen gedrag eens analyseren voordat je jezelf nog meer voor schut zet.

Als 1 van jouw vrienden zichzelf door de kop wilt schieten dan hou je hem toch ook tegen?

Nee?

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 00:36 ----------

Hahaha, dat ik jonger ben dan jij betekent niet dat je gelijk hebt. Iemand oordelen op leeftijd is dan ook weer erg kortzichtig van je. Aan je reacties te zien is het wel duidelijk dat je IQ minstens 2x zo laag ligt, het enige wat je doet is schelden als een klein kind. Ga je eigen gedrag eens analyseren voordat je jezelf nog meer voor schut zet.

Wie ben jij nou weer?

Dat is dus een stuk van "het leven" dat je pas snapt als je het meegemaakt hebt.

Antwoord is dikke NEE!!!!
Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, zo simpel is het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven