KathleenRawr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- Massa
- 160kg
Eentje met een deurbel.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet op je eigen letten, laat anderen!!!
Zij doen toch wat ze willen!!
Me pa wou zich kapot roken en hij stierf in mijn armen van de longkanker, mijn beste vriend ook alleen was ik er helaas niet bij op het moment dat hij ging.
Dat was hun keuze, zij wouden kankerhard kapot roken, ik heb bewust gekozen dat niet te doen en wil wat anders en doe wat anders met me leven.
Dus niet bemoeien amigo met wat ze doen, ze gaan zelf keihard wel achter komen, dat is het leven die jou leert.
En zo is het![]()

Hahaha, dat ik jonger ben dan jij betekent niet dat je gelijk hebt. Iemand oordelen op leeftijd is dan ook weer erg kortzichtig van je. Aan je reacties te zien is het wel duidelijk dat je IQ minstens 2x zo laag ligt, het enige wat je doet is schelden als een klein kind. Ga je eigen gedrag eens analyseren voordat je jezelf nog meer voor schut zet.
Dat is dus een stuk van "het leven" dat je pas snapt als je het meegemaakt hebt.
Antwoord is dikke NEE!!!!
Ieder is verantwoordelijk voor zijn eigen geluk, zo simpel is het.
Vriend van mij heeft zichzelf met 280 in een boom geboord dus over slechte gewoontes die voor een vroege dood kunnen zorgen hoef je me echt niets bij te leren hoor. 
Ben het met je eens dat leeftijd niet altijd alles zegt, Het is levenservaring dat telt.
Laat ik nou net beiden hebben, levenservaring en leeftijd.
En met mijn ervaring en leeftijd kan ik zo ruiken van jouw posts dat je maar een verwaand sukkeltje bent dat nog weinig mee heb gemaakt.
Dus de enige die zich voor schut zet dat ben jij
Ah, is het een beetje groot huis?
En reageer eens op mijn pm![]()
Nu heb ik je al 3 posten achtereen volgens zien schelden.
*ignore*
Ziet er net hetzelfde uit als mijn huis!

+1wat maakt het uit hoe mijn huis eruit ziet? Ben er blij mee. Meer hoeft dat niet te zijn.
Wat maakt het uit hoe mijn huis eruit ziet? Ben er blij mee. Meer hoeft dat niet te zijn.

Damn, zit je bijna in de menopauze ofzo dat je zo oordeelt over mensen die je niet kent O.oBen het met je eens dat leeftijd niet altijd alles zegt, Het is levenservaring dat telt.
Laat ik nou net beiden hebben, levenservaring en leeftijd.
En met mijn ervaring en leeftijd kan ik zo ruiken van jouw posts dat je maar een verwaand sukkeltje bent dat nog weinig mee heb gemaakt.
Dus de enige die zich voor schut zet dat ben jij
http://fail.brm.sk/o_rly/no-shit-sherlock.jpg
---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 00:43 ----------
Poppenhuis?![]()
Damn, zit je bijna in de menopauze ofzo dat je zo oordeelt over mensen die je niet kent O.o
---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 00:44 ----------
Idd, en mijn huisgenoot is Barbie.