Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh.. Blijven leven?..
Ja, dat weet ik ook wel. Maar heb hem al gezegd in pm dat ik geen bodybuilder ofzo wil worden. Is goed zoals het nu is. Moet alleen wat bijkomen, that's it.

Damn, zit je bijna in de menopauze ofzo dat je zo oordeelt over mensen die je niet kent O.o
Killy jij stalkerJa, dat weet ik ook wel. Maar heb hem al gezegd in pm dat ik geen bodybuilder ofzo wil worden. Is goed zoals het nu is. Moet alleen wat bijkomen, that's it.

Ja, dat weet ik ook wel. Maar heb hem al gezegd in pm dat ik geen bodybuilder ofzo wil worden. Is goed zoals het nu is. Moet alleen wat bijkomen, that's it.
Dat weet ik -.- Neem je nu echt alles serieus oude stijve uitgebolde hark.Menopauze is voor jullie vrouwen , pff dat je dat niet wist onwetende domme b*ch.
Wij mannen hebben een Midlife crisis en nee ik zit daar nog niet in.
Vriend van mij heeft zichzelf met 280 in een boom geboord dus over slechte gewoontes die voor een vroege dood kunnen zorgen hoef je me echt niets bij te leren hoor.
En ja wij hebben hem regelmatig gezegd dat hij niet zo moest rijden, nu hebben we er spijt van dat het bij zeggen is gebleven.
Dat weet ik -.- Neem je nu echt alles serieus oude stijve uitgebolde hark.

T zou me niet verbazen dat hij spijt heeft dat hij zelf nooit wat gedaan heeft aan de slechte gewoontes van de mensen waar hij van hield..

Dat weet ik -.- Neem je nu echt alles serieus oude stijve uitgebolde hark.
Nee, ik zit verveelt te smsen & computeren.![]()
jij hebt iig niet op je mond gevallen
Vraag me af of je nu samen met een vriendin zit te gniffelen achter je pc. Of misschien ben je een kerel![]()
Dat mensen dat denken wilt niet zeggen dat je dat ook werkelijk bent.Hehehe stijf ben ik inderdaad wel, elke dag en elke nacht.
Oud ben ik ook niet, als ik in centrum met me gappies lopen denken mensen dat ik hooguit eind 20 ben.
Hoe ben je eigenlijk op een bodybuildforum terecht gekomen?Nee, ik zit verveelt te smsen & computeren.
---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 00:53 ----------
Dat mensen dat denken wilt niet zeggen dat je dat ook werkelijk bent.
Hoe ben je eigenlijk op een bodybuildforum terecht gekomen?