Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kathleen, wat is je streef fysiek?

Waarom had ik nu een mac moeten kopen.. Mijn windows laptop was een uur geleden al uitgevallen:mad:

In zoiets?

Of zoiets?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of nog iets anders?

:o Vriend van mij heeft zichzelf met 280 in een boom geboord dus over slechte gewoontes die voor een vroege dood kunnen zorgen hoef je me echt niets bij te leren hoor.

En ja wij hebben hem regelmatig gezegd dat hij niet zo moest rijden, nu hebben we er spijt van dat het bij zeggen is gebleven.

dat was zijn keuze, alleen zijn jouw hersens nog niet rijp om dat te begrijpen.
Op jouw leeftijd mis je gewoon nog een stuk uit je hoofd.

T zou me niet verbazen dat hij spijt heeft dat hij zelf nooit wat gedaan heeft aan de slechte gewoontes van de mensen waar hij van hield..

Ik zie wat gemopper en gescheld. Verder wil ik niet eens speculeren wat er verder in zijn hoofd omgaat... ik heb namelijk werkelijk geen idee. Doe me een lol zeg :rolleyes:

Dat weet ik -.- Neem je nu echt alles serieus oude stijve uitgebolde hark.

Hehehe stijf ben ik inderdaad wel, elke dag en elke nacht.
Oud ben ik ook niet, als ik in centrum met me gappies loop denken mensen dat ik hooguit eind 20 ben.

Ik heb bijna nooit gewerkt, een pak geld op zak, een AP van 20 ruggen om, pff meisjes zoals jou... Ik laat niks van je heel!

Ik ben je ergste nachtmerrie, helemaal van je familie.

Laatst bewerkt:
:roflol:
jij hebt iig niet op je mond gevallen

Vraag me af of je nu samen met een vriendin zit te gniffelen achter je pc. Of misschien ben je een kerel :eek:
Nee, ik zit verveelt te smsen & computeren.

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 00:53 ----------

Hehehe stijf ben ik inderdaad wel, elke dag en elke nacht.
Oud ben ik ook niet, als ik in centrum met me gappies lopen denken mensen dat ik hooguit eind 20 ben.
Dat mensen dat denken wilt niet zeggen dat je dat ook werkelijk bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven