KathleenRawr
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik begrijp er niks vanJa maar je wordt niet dik van een ziekte maar van teveel eten. Ja een ziekte kan zorgen dat je stofwisseling langzamer wordt maar dan moet je gewoon minder eten zo simpel is het?
Of snap jij dat niet?![]()

Bijzonder dat in een land waar de gezondheidszorg tot de beste ter wereld behoort, de meeste mensen zit zijn door 'ziekte'.

Kathleen is blij dat ze niet zo achterlijk en blind is als I Xyzyx I.
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 13:27 ----------
Ik begrijp er niks van
Nee even serieus. Het valt zwaar tegen om minder te eten, terwijl je juist aanleg hebt om dik te worden. Ik ken ook zo'n gast die is echt moddervet (19jaar en weegt bijna 200kg). Van hem weet ik dat hij als klein kind (3jr) al veel te dik was. Ik heb hem er eens over gevraagd hoe hij er mee leeft en/of hij probeert om het in de perken te houden. In zijn beleving doet hij er echt alles aan, hij leest veel op internet om de nodige informatie op te slaan. Maar in principe lijkt hij de strijd al opgegeven te hebben. Die jongen doet universiteit, heeft alle kennis in huis wat hij eventueel kan doen. En toch kan hij het niet meer opbrengen om de lekkere dingen te laten liggen. Zijn vrienden maken hem verwijten, omdat hij er in hun zin te weinig aan doet. Maar die jongen heeft gewoon een veel grotere maag en meer drang om te eten dan zijn vrienden. Hij tikt bij wijze van zo 10 liter bier achterover en 20 worstenbroodjes, zonder problemen.
Ga jij zo'n jongen dan vertellen, ja he dikz*k, jij moet 5 beschuitjes per dag eten met 20+ kaas, 1 glaasje magere melk en 3 liter water. Verder mag jij geen lekkere snacks eten, terwijl jou vrienden dat wel doen. Sport elke dag maar net zolang tot je een normaal gewicht hebt.
Het antwoord wat je kunt verwachten. He wijsneus, ik leef maar 1x. Dan ben ik maar te dik. Als ik maar gelukkig ben en dan maar een iets korter leven. En ik geef hem nog gelijk ook. Dikke schijt aan wat iedereen denkt
Ps. Vaak heb je ook mensen die veel eten als copingstijl hanteren om met stressvolle situaties om te gaan. Je kent het wel, vreetbuien als ze iets lekkers in huis hebben. Een zak chips achterover tikken etc. Het grappige is, ik heb soms ook mijn momenten dat ik overdreven ongezond eet als ik een vreetbui heb. Maar ik wordt er niet dik van. En omdat ik er geen aanleg voor heb, ben ik ineens meer dan degene die er niet tegen kunnen?![]()

Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op de vraag welke ziekte water en lucht in energie (vet) omzet.
.XyzyX, je hebt je bijdrage gedaan aan het topic. Merci, maar je laatste vraag slaat nergens op. Ik weet zeker dat jij ook wel snapt dat er ziektes zijn waardoor je dik wordt. Nu niet van die domme opmerkingen gaan maken, het siert je niet.
Dit is bullshit, zo'n jongen kan namelijk niet gelukkig zijn. Dat is onmogelijk. Ik weet zeker dat hij huilend bij je op de bank gaat zitten als je er SERIEUS met hem over gaat praten en hij zijn hart lucht.
PS: Kathleen, je bent echt mooi
![]()
.
Sommige worden dikker van de medicijnen van diabetes, heb niet gezegd iedereen.
En ben je blind? Ik zeg juist dat er sommige mensen aankomen door !ZIEKTES!. Hij at goed, maar werd dik door een ZIEKTE. Jezus -.-
Er zijn geen ziektes waar je dik van wordt.. enkel ziektes die zorgen dat je stofwisseling langzamer wordt waardoor je minder kan eten..
Oké, laten we jou stofwisseling is even op een onderhoud van 1.400kcal per dag zetten. Kijken hoelang jij het volhoud.
Zucht, Ik zeg dat er ziektes bestaan waardoor je dikker word.
Ik hou totaal niet van eten dus ik zou juist blij zijn als ik met 1400 kcal buff zou zijn...
Maar goed, ik zeg nergens dat het niet lastig is dat je niet zoveel kan eten.. Ik zeg alleen dat je dik wordt van teveel eten en niet van een ziekte..
XyzyX, je hebt je bijdrage gedaan aan het topic. Merci, maar je laatste vraag slaat nergens op. Ik weet zeker dat jij ook wel snapt dat er ziektes zijn waardoor je dik wordt. Nu niet van die domme opmerkingen gaan maken, het siert je niet.

Zucht, Ik zeg dat er ziektes bestaan waardoor je dikker word.
Jij zegt dat er een ziekte is waardoor je dikker word van lucht.
Zie je het verschil niet? Achterlijk dus.
.