XXL Nutrition

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
En wat doet die ziekte precies dan? Overtollig eten in vet omzetten?

Lees eens een keer wat iedereen hier vertelt ja. Ik stop geen moeite meer in iemand die de hersens heeft van een pinda. Die zullen het toch nooit gaan begrijpen, hoe vaak je ze het ook uitlegt.

Dit is bullshit, zo'n jongen kan namelijk niet gelukkig zijn. Dat is onmogelijk. Ik weet zeker dat hij huilend bij je op de bank gaat zitten als je er SERIEUS met hem over gaat praten en hij zijn hart lucht.

PS: Kathleen, je bent echt mooi :rolleyes:

:trollface:
Jij praat bullshit. Hoe durf je de gedachte in je hoofd te halen dat zo'n jongen niet gelukkig kan zijn? Come on...

En jij kent die jongen beter dan ik? Hij denkt heel anders over het leven dan jij en ik, daar heb je gelijk in. Maar die jongen heeft zo zijn eigen manier om iets van zijn leven te maken. Hij heeft dikke skills in WoW, en daar is hij helemaal happy mee. Daarbij is hij slim, hij kan met zijn kennis straks een goede baan vinden en veel geld verdienen. Hij heeft een sociaal netwerk, doet aan vrijwilligerswerk en haalt daar veel voldoening uit. En dat jij aankomt met dat huilen op de bank, dat is zo kortzichtig. Je hebt genoeg mensen die hun ziekte kunnen accepteren en er gewoon mee leven. Tevens weet hij niet beter dan dat hij dik is. Nou, ik zou zeggen. Ga je moeder maar weer vervelen;)

PS: Volgens mij verwar je dit forum met een datingssite.

PS: Kathleen, daten? :D

• Topic Starter Topic Starter
Keep your hands of her Slasher!!! Ze is veel te jong voor jou! :D

Keep your hands of her Slasher!!! Ze is veel te jong voor jou! :D

Niks mis mee hoor als ze 18 is :p

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 14:11 ----------

Maarrem Grote Teen. Ik mag dus opmaken uit je berichten dat jij al eens met een huilende moeder op de bank hebt gezeten die je hart heeft gelucht?

• Topic Starter Topic Starter
Niks mis mee hoor als ze 18 is :p

---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 14:11 ----------

Maarrem Grote Teen. Ik mag dus opmaken uit je berichten dat jij al eens met een huilende moeder op de bank hebt gezeten die je hart heeft gelucht?

hmm Je?

En mijn moeder is geen 200kg

Lees eens een keer wat iedereen hier vertelt ja. Ik stop geen moeite meer in iemand die de hersens heeft van een pinda. Die zullen het toch nooit gaan begrijpen, hoe vaak je ze het ook uitlegt.

Ik wist niet dat mensen met hersens van een pinda het gymnasium konden doen.. :o

En nog steeds heb je mij niet uitgelegd hoe vet kan ontstaan uit water en lucht.. Want als mensen niet teveel aan voedingsstoffen binnen krijgen zijn dat de enige 2 dingen die hij/zij wel teveel binnen kan krijgen.

Zou ik anders ter verduidelijking even mijn muis gaan zoeken en kijken hoe je een paint kan gaan maken op een mac?

Mkay, laten we nu eens aannemen dat er inderdaad ziektes bestaan waardoor je altijd dik blijft. Hoeveel % van de bevolking heeft zo'n ziektes. Ik gok rond de 5% maximum? Terwijl we als we de laatste cijfers mogen geloven al zo'n 50% van de mensen kampt met overgewicht.

Ik wil je nonkel nog het voordeel van de twijfel geven. Maar dan zijn er nog altijd 45% dikke mensen die gewoon het karakter niet hebben om af te vallen. En dat komt vooral door de mentaliteit. BB'ers zijn in het algemeen een kleine groep mensen die de discipline hebben om te eten naar hun behoefte en niet naar hun honger/goesting.

Bij de normale mensen wordt daar gewoon mee gelachen, meestal toch. Onlangs op tomorrowland kwam het woord voedingsschema even ter sprake. Van de gasten die mee waren waren ik en mijn neef de enige die trainden en dan zat er nog een wielrenner bij die geen vlees at. De eerste reactie bij het woord voedingsschema was : " er is hier toch niemand die een voedingsschema volgt?" alsof dat een of andere zonde was. En zo denkt dus het grotendeel van de bevolking erover. ( ik ben er zelfs niet op ingegaan, dat doe ik nooit omdat het zinloos is en ik geen behoefte heb om andere mensen ervan te overtuigen dat het wel degelijk gezonder is).

Ik ben er ook geen fan van, ik zie daar soms echt van af. Ik heb ook vaak cheatdagen en soms kan het me allemaal niet meer schelen maar toch las ik op tijd een cut in zodat mijn bf% onder de 12% blijft en doe ik een shitload aan cardio. En daar hebben de mensen met overgewicht ten eerste de kennis niet voor ( want dat is ook vaak een probleem) en zelfs al hebben ze de kennis dan nog hebben ze er gewoon het karakter niet voor.

Leven en laten leven natuurlijk maar vaak zijn de mensen met overgewicht er zelf ook niet tevreden over.

Ik wist niet dat mensen met hersens van een pinda het gymnasium konden doen.. :o

En nog steeds heb je mij niet uitgelegd hoe vet kan ontstaan uit water en lucht.. Want als mensen niet teveel aan voedingsstoffen binnen krijgen zijn dat de enige 2 dingen die hij/zij wel teveel binnen kan krijgen.

Zou ik anders ter verduidelijking even mijn muis gaan zoeken en kijken hoe je een paint kan gaan maken op een mac?

Ga ALSJEBLIEFT ergens hersens kopen. Omg man -.-"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kathleen, hoe je het ook draait of keert, je lichaam kan enkel "vet" aanmaken uit overtollige voedingsstoffen. Vet ontstaat niet uit niets, maar uit een teveel aan kcal.

Bij sommige mensen ligt dat teveel aan kcal hoger dan bij anderen, zo simpel is het.

je moeder is 62, laat der lekker
ze is al 40 jaar dik wat wil je eraan doen :roflol:

Kathleen, hoe je het ook draait of keert, je lichaam kan enkel "vet" aanmaken uit overtollige voedingsstoffen. Vet ontstaat niet uit niets, maar uit een teveel aan kcal.

Bij sommige mensen ligt dat teveel aan kcal hoger dan bij anderen, zo simpel is het.

amen.jpg

Post hoc ergo posterior hoc.

Er zijn inderdaad ziektes waarbij het kan gebeuren dat je gewicht gaat toenemen, omdat je stofwisseling gaat veranderen. Dan zul je je wat aan moeten passen om niet te dik te worden, alleen werkt dit niet bij iedereen zo en niet iedereen is erg met zijn voeding bezig. Als je kijkt naar de schildklier, die regelt ook vanalles in je lichaam hierdoor kun je juist veel gewicht afvallen of juist helemaal niet. En zo zijn er nog meer ziektes.

Ik denk dat je moeder niet echt beseft wat die cornetto doet en de meeste mensen interesseert het ook niet. Hier zijn we meer bezig met voeding, niet iedereen zit op adviezen of verandering van zijn eetpatroon te wachten. Probeer haar er anders eens netjes op aan te spreken ipv ' wat doe jij nou' etc etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven