Grote Teen
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat doet die ziekte precies dan? Overtollig eten in vet omzetten?
Jij praat bullshit. Hoe durf je de gedachte in je hoofd te halen dat zo'n jongen niet gelukkig kan zijn? Come on...Dit is bullshit, zo'n jongen kan namelijk niet gelukkig zijn. Dat is onmogelijk. Ik weet zeker dat hij huilend bij je op de bank gaat zitten als je er SERIEUS met hem over gaat praten en hij zijn hart lucht.
PS: Kathleen, je bent echt mooi
![]()

Waarom niet
.Keep your hands of her Slasher!!! Ze is veel te jong voor jou!![]()

Keep your hands of her Slasher!!! Ze is veel te jong voor jou!![]()

Niks mis mee hoor als ze 18 is
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 14:11 ----------
Maarrem Grote Teen. Ik mag dus opmaken uit je berichten dat jij al eens met een huilende moeder op de bank hebt gezeten die je hart heeft gelucht?
Lees eens een keer wat iedereen hier vertelt ja. Ik stop geen moeite meer in iemand die de hersens heeft van een pinda. Die zullen het toch nooit gaan begrijpen, hoe vaak je ze het ook uitlegt.

Ik wist niet dat mensen met hersens van een pinda het gymnasium konden doen..
En nog steeds heb je mij niet uitgelegd hoe vet kan ontstaan uit water en lucht.. Want als mensen niet teveel aan voedingsstoffen binnen krijgen zijn dat de enige 2 dingen die hij/zij wel teveel binnen kan krijgen.
Zou ik anders ter verduidelijking even mijn muis gaan zoeken en kijken hoe je een paint kan gaan maken op een mac?
Kathleen, hoe je het ook draait of keert, je lichaam kan enkel "vet" aanmaken uit overtollige voedingsstoffen. Vet ontstaat niet uit niets, maar uit een teveel aan kcal.
Bij sommige mensen ligt dat teveel aan kcal hoger dan bij anderen, zo simpel is het.