- Waardering
- 2.963
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja door de ziekte..
Ga eens op google zoeken naar de wet van massabehoud
En daarna naar hoe vet ontstaat.
Vet ontstaat alleen uit een kcal overschot.
Het enige waar ziektes voor kunnen zorgen is dat je kcal behoefte minder wordt.. Dan moet je gewoon minder kcal naar binnen werken..

Verschil is alleen dat ecto's de maatschappij geen geld kosten en dikke mensen kosten de maatschappij jaarlijks 2 miljard waar ik mijn deel (als ecto) aan bij moet dragen zonder dat ik er voor kies om hun eten in de mond te stoppen.

Jij hebt het hier heletijd over vet vet vet. Ik heb het over DIK zijn. Weetjewel, de mensen waartegen jij zo onrespectvol bent![]()
Je word ook dik van vocht teveel, just sayin'.
Ik ben het met je eens dat je dik wordt van teveel te eten I Xyzyx I. En dat ziektes slechts een erg klein percentage uitmaken van de obese mensen en dan nog is er wel een mouw aan te passen.
Dat ze echter "profiteren" van de maatschappij kan mij geen bal schelen ( is volgens mij ook niet waar aangezien zij ook evenveel werken en ze toch zelf lekker doen met hun geld wat ze willen ). Als dikke mensen gelukkig zijn met dik zijn en hun plezier halen uit eten dan kan het mij voor de rest geen bal schelen. Leven en laten leven.
Dat is ongeveer hetzelfde als dat wij plezier halen uit onze sport en ons "gezond" leven.
Neen dat heb je niet gezegd. Je zei dat ze dik worden door medicijnen. Medicijnen bevatten geen 500 kcal per pilletje, dus daardoor kunnen ze niet vetter worden.
Waar die medicijnen wel voor kunnen zorgen is dat je minder eten per dag nodig hebt.
Stel je eet 2000 kcal, en je hebt 2000 kcal nodig: gewicht blijft hetzelfde.
Door één of andere oorzaak (die ziekte waar jij het over hebt bv), gaat je onderhoud naar 1700 ipv 2000. Hierdoor eet je 300 kcal per dag TE VEEL, en word je dikker. Daarom moet je minder beginnen eten.
Nogmaals: Vet is opslag van OVERTOLLIGE ENERGIE. Die energie kan komen uit vetten, eiwitten en koolhydraten, niet uit medicijnen. Je lichaam kan geen vet maken zonder een bepaalde energiebron, dat is fysisch onmogelijk. Ik neem aan dat je fysica hebt gehad? Wet van behoud van energie?
ON TOPIC: Zoals 69 Chipmunks zegt, het blijft natuurlijk hun eigen keuze dus daar bemoei ik me ook niet mee. Ik ben blij met de manier waarop ik eet, hoe andere mensen eten is hun zaak.
Vocht hou je slechts voor een tijdje vast, en raak je ook weer kwijt. Bij vet is dat lang niet zo makkelijk.
.Moraal van dit topic:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat pilletje heeft geen kcal. Het gaat erom wat dat pilletje doet in hun lichaam.
Als je een gewoon persoon hetzelfde laat eten als iemand met diabetes zal degene met diabetes door dat pilletje dikker worden. De "gewone" persoon slaat niet alles op wat hij/zij eet, terwijl degene met diabetes dat wel doet. DOOR dat pilletje.
Hey Kathleen, hoe laat vandaag gaan we het doen?![]()
En je weet het, No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.

Hey Kathleen, hoe laat vandaag gaan we het doen?![]()
En je weet het, No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.