Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kathleen maakt iig geen vrienden met peanuthead95.

Ja door de ziekte..

Ga eens op google zoeken naar de wet van massabehoud

En daarna naar hoe vet ontstaat.

Vet ontstaat alleen uit een kcal overschot.

Het enige waar ziektes voor kunnen zorgen is dat je kcal behoefte minder wordt.. Dan moet je gewoon minder kcal naar binnen werken..

Jij hebt het hier heletijd over vet vet vet. Ik heb het over DIK zijn. Weetjewel, de mensen waartegen jij zo onrespectvol bent ;)

Verschil is alleen dat ecto's de maatschappij geen geld kosten en dikke mensen kosten de maatschappij jaarlijks 2 miljard waar ik mijn deel (als ecto) aan bij moet dragen zonder dat ik er voor kies om hun eten in de mond te stoppen.

Dus...
Als jij geen auto hebt, heb je ook een hekel aan alle mensen die wel een auto hebben? (milieuvervuiling, extra infrastructuur, doden door verkeersongelukken etc.)
Als jij niet rookt, heb je ook een hekel aan alle mensen die wel roken?
Als jij niet drinkt, heb je ook een hekel aan alle mensen die regelmatig alcohol drinken?
Als jij geen drugs gebruikt, heb je ook een hekel aan alle mensen die dit wel gebruiken?
Als jij geen ernstige aandoening hebt, heb je ook een hekel aan alle mensen die wel een chronische ziekte hebben?

Zo kunnen we nog wel even doorgaan met het opstellen van een lijstje waar IEDEREEN voor betaald in Nederland, maar vaak niet eens in de doelgroep zelf zit voor de dingen die ze betalen.
Als dit jouw redenatie is voor het walgen van andere mensen, ziet jouw wereld er ook niet echt rooskleurig uit, wel?

• Like
Waarderingen: 515
Ik ben het met je eens dat je dik wordt van teveel te eten I Xyzyx I. En dat ziektes slechts een erg klein percentage uitmaken van de obese mensen en dan nog is er wel een mouw aan te passen.

Dat ze echter "profiteren" van de maatschappij kan mij geen bal schelen ( is volgens mij ook niet waar aangezien zij ook evenveel werken en ze toch zelf lekker doen met hun geld wat ze willen ). Als dikke mensen gelukkig zijn met dik zijn en hun plezier halen uit eten dan kan het mij voor de rest geen bal schelen. Leven en laten leven.

Dat is ongeveer hetzelfde als dat wij plezier halen uit onze sport en ons "gezond" leven.

600 miljoen kost het jaarlijks aan ziekteverzuim als ik me niet vergis en uit onderzoek is gebleken dat dikke werknemers minder productief zijn dan mensen die een gezonde levensstijl er op nahouden.

Daarnaast vind ik het raar dat ze wel denken aan het snijden in het budget voor zeldzame ziektes waar mensen niets aan kunnen doen.. Maar dingen die veroorzaakt worden door je eigen lichaam verkloten niet...

Als ik mijn eigen auto in de prak rijd gaat mijn verzekering toch ook omhoog?

Hey Kathleen, hoe laat vandaag gaan we het doen? :eyebrow:

En je weet het, No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.

Neen dat heb je niet gezegd. Je zei dat ze dik worden door medicijnen. Medicijnen bevatten geen 500 kcal per pilletje, dus daardoor kunnen ze niet vetter worden.

Waar die medicijnen wel voor kunnen zorgen is dat je minder eten per dag nodig hebt.

Stel je eet 2000 kcal, en je hebt 2000 kcal nodig: gewicht blijft hetzelfde.

Door één of andere oorzaak (die ziekte waar jij het over hebt bv), gaat je onderhoud naar 1700 ipv 2000. Hierdoor eet je 300 kcal per dag TE VEEL, en word je dikker. Daarom moet je minder beginnen eten.

Nogmaals: Vet is opslag van OVERTOLLIGE ENERGIE. Die energie kan komen uit vetten, eiwitten en koolhydraten, niet uit medicijnen. Je lichaam kan geen vet maken zonder een bepaalde energiebron, dat is fysisch onmogelijk. Ik neem aan dat je fysica hebt gehad? Wet van behoud van energie?

ON TOPIC: Zoals 69 Chipmunks zegt, het blijft natuurlijk hun eigen keuze dus daar bemoei ik me ook niet mee. Ik ben blij met de manier waarop ik eet, hoe andere mensen eten is hun zaak.

2jc9353.png

Moraal van dit topic:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat pilletje heeft geen kcal. Het gaat erom wat dat pilletje doet in hun lichaam.

Als je een gewoon persoon hetzelfde laat eten als iemand met diabetes zal degene met diabetes door dat pilletje dikker worden. De "gewone" persoon slaat niet alles op wat hij/zij eet, terwijl degene met diabetes dat wel doet. DOOR dat pilletje.

Jepperdepep. En je hebt mensen die pillen innemen, omdat het voedsel anders niet wordt opgenomen.

No excuses. Just do it.
No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.No excuses. Just do it.

I get it ;)

No excuses. Just do it.

Ze houdt van dikke mannen. Dus weinig kans denk ik :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven