MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als jij denkt dat ik fake ben moet je dat maar doen he xD Ik en de mensen die mij wel boeien weten dat ik niet fake ben. That's all that matters :)

De mods zijn op vakantie?
80 pagina's hory sheet

Het verbaasd mij inderdaad ook, waarschijnlijk zijn hun hersens na het lezen van alles zo gekrompen dat ze vergeten op slotje te drukken :roflol:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 09:38 ----------

Als jij denkt dat ik fake ben moet je dat maar doen he xD Ik en de mensen die mij wel boeien weten dat ik niet fake ben. That's all that matters :)

Zelfs al zou je echt zijn je komt nooit op mijn pik terecht dus het maakt me echt niet uit of je fake bent of niet :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.603
Ik ben helemaal de weg kwijt :( Ik probeerde de deksel van m'n emmer weight gainer op m'n shake beker te draaien, om vervolgens uit m'n emmer weightgainer te drinken en de shakebaker in de kelder te zetten.

:( Help me

Ik ben helemaal de weg kwijt :( Ik probeerde de deksel van m'n emmer weight gainer op m'n shake beker te draaien, om vervolgens uit m'n emmer weightgainer te drinken en de shakebaker in de kelder te zetten.

:( Help me

Ik heb dat constant.. staafmixer leg ik ook altijd in de koelkast :o

Heb je nu trouwens je mond vol weightgainer poeder of was je nog net op tijd?

• #1.605
Weetje waar ik de laatste tijd echt last van heb, srs, dat ik al m'n pillen niet meer makkelijk weg krijg. Soms heb ik echt kokneigingen. Super irritant

Ik had laatst ook kotsneigingen toen ik mijn tong aan het poetsen was.. Was iets te enthousiast dus mocht opnieuw ontbijt klaar gaan maken :roflol:

En pillen slik je toch zo weg met wat water?

• #1.607
Ja normaal wel ja, maar ik doe het altijd na m'n eten en dan zit ik behoorlijk vol. En het zijn, zoals nu moet ik er weer aan geloven, 11 pillen. En niet de kleinste.

Wacht dan een half uurtje tot na je eten? :P

• #1.609
Doe ik de volgende keer indd, het gaat nu ook echt niet met gemak. Maar er zitten er 6 in!

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 09:51 ----------

Done! pfoe

• #1.611
:suckit:

M'n ontbijten komen echt m'n strot uit! Ik ga stoppen met ontbijten. Wat, ik ga stoppen met eten. Ik ga me geheel onthouden van eten en drink vanaf nu alleen nog maar water. Zelfs op water ga ik gainen. IK GAIN OP ALL KINDS OF WATER BITCHESSSSSSS

Met je verkeerde teen uit bed gestapt? :rolleyes:

• #1.615
XyzyX, heb jij een baan met computer? Of vakantie? :D

Ik vraag me eigenlijk af.. Of je minder eten nodig hebt wanneer je warm eet dan wanneer je koud eet..

1 calorie is de energie die je nodig hebt om 1 gram water 1 graad op te warmen.. dus drink je een halve liter melk is dat 500 cal per graad.. Koelkast temp is 4 graden, lichaam 37.. dus 33 x 500 cal = 16500 cal

Dus toch 16.5 kcal, niet heel veel maar toch iets :p

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 10:12 ----------

XyzyX, heb jij een baan met computer? Of vakantie? :D

Vakantie en laptop die ik overal mee naar toe sjouw :roflol:

haaii, Grote Teen, I Xyzyx I+, JoshA, pantrofl, sniperXXL, yellowstar

Denken jullie wat ik denk?

• #1.619
Ik heb ook weleens gehoord dat als je wilt afvallen je heel koud water moet drinken. Dus er zal wel een kern van waarheid inzitten. Maar of het werkt? dunno

Ik heb ook weleens gehoord dat als je wilt afvallen je heel koud water moet drinken. Dus er zal wel een kern van waarheid inzitten. Maar of het werkt? dunno

is vrijwel verwaarloosbaar.. +dat je dan echt ijswater moet drinken, zul je praten over 75kcal per dag. (en brainfreeze;))

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven