MuscleMeat

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al die keren dat ik in de plee heb liggen kotsen :o hoort erbij. Op dat moment niet zo fijn maar toch chill als je gewoon doorzet

Al 6 keer gekotst door een training

En 6 keer erna door gegaan

Al die keren dat ik in de plee heb liggen kotsen :o hoort erbij. Op dat moment niet zo fijn maar toch chill als je gewoon doorzet

Daarom zorg ik gewoon dat mijn maag leeg is :p

Ik wordt ook misselijk als ik wat in mijn maag heb...

Of loop je gewoon puur maagzuur uit te spugen? :o

Daar gaan je gains :o

Ik heb zelf nog nooit moeten kotsen. Wel vaak bijna of bijna flauwgevallen.
Wel is vorig jaar tijdens het squaten mijn maagzuur uit mijn maag gekomen door de druk :roflol: was f*cked up! slokdarm en darmen waren aangetast, veel last van gehad en al mijn gains waren nadien weg :(

Al die keren dat ik in de plee heb liggen kotsen :o hoort erbij.
Say goodbye to your gains Max.............:D

Trouwens 9u staand werken na zwaar squatten is toch fijn! Heb je een excuus om andere mensen voor je te laten bukken! :trollface:

wizard

Zelfde hier, nog nooit echt kotsneigingen maar wel bijna flauwgevallen tijdens het Deadliften. Squatten niet.

Daar gaan je gains :o

Wel is vorig jaar tijdens het squaten mijn maagzuur uit mijn maag gekomen door de druk :roflol: was f*cked up! slokdarm en darmen waren aangetast, veel last van gehad en al mijn gains waren nadien weg :(

Drink dan water voor je training, dan is t niet zo erg als t omhoog komt

Met een lege maag presteer ik niet. Ik zorg wel dat het redelijk gezakt is. Ik drink tijdens de training veel water dat komt er sowieso wel uit dan. :o meestal wel een keertje of 7/8 voordat ik klaar ben daarna voel je je chill kan je weer lekker doorgaan :)

Heb het niet direct na het squaten meestal komt het omhoog na de oefeningen die ik erna doe.. Leg extension.. Leg press.. Lijkt net alsof de stress dan ff te erg wordt maar ik met me dwarse kop stop dan niet, al weet ik dat het fout af gaat lopen :roflol:

Laatst bewerkt:
Als ik moet kotsen door de alcohol is het toch ook niet fijn hoor ...

Maar het tast niet je slokdarm aan

:thumbs:

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 12:08 ----------

Heb het niet direct na het squaten meestal komt het omhoog na de oefeningen die ik erna doe.. Leg extension.. Leg press.. Lijkt net alsof de stress dan ff te erg wordt maar ik met me dwarse kop stop dan niet al weet ik dat het fout af gaat lopen :roflol:

Niet weten of gewoon koppig zijn? :roflol:

Kommatje vergeten my bad :p

LOL ik train al 15 jaar en heb nog nooit gekotst, heb echt geen idee wat jullie allemaal doen. Of klinkt het heel erg stoer?

LOL ik train al 15 jaar en heb nog nooit gekotst, heb echt geen idee wat jullie allemaal doen. Of klinkt het heel erg stoer?
Ik ook niet hoor. Volgens mij is het persoonsgebonden.

Weet iemand eigenlijk de oorzaak waarom je moet kotsen bij een training?

edit: heb toch eens moeten kotsen tijdens een training. Maar dat was conditietraining bij een gevechtsport. Die mannen waren zich aan het voorbereiden op een internationale wedstrijd en iemand van die kerels vroeg of ik eens wou meedoen :roflol: Was geen goed plan!

Laatst bewerkt:
Ik ook niet hoor. Volgens mij is het persoonsgebonden.

Weet iemand eigenlijk de oorzaak waarom je moet kotsen bij een training?

edit: heb toch een moeten kotsen tijdens een training. Maar dat was conditietraining bij een gevechtsport. Die mannen waren zich aan het voorbereiden op een internationale wedstrijd en iemand van die kerels vroeg of ik eens wou meedoen :roflol: Was geen goed plan!

Zuurstof tekort zorgt voor misselijkheid.. Als dat het zou zijn denk ik dat daarom de meeste mensen het hebben bij benen trainen.. Omdat je dan ontzettend veel spieren pakt waardoor je veel zuurstof nodig hebt..

Zuurstof tekort zorgt voor misselijkheid.. Als dat het zou zijn denk ik dat daarom de meeste mensen het hebben bij benen trainen.. Omdat je dan ontzettend veel spieren pakt waardoor je veel zuurstof nodig hebt..
Krijg je daardoor ook een soort druk in je hoofd? Alsof je in een vliegtuig zit, of in een diep zwembad duikt.

Dit heb ik wel vaker (meestal bij een rug training), maar heb nooit geweten hoe dit komt

Krijg je daardoor ook een soort druk in je hoofd? Alsof je in een vliegtuig zit, of in een diep zwembad duikt.

Dit heb ik wel vaker (meestal bij een rug training), maar heb nooit geweten hoe dit komt

Hmm.. Denk dat dat komt omdat je veel kracht achter je adem zet waardoor je lucht in je holtes blaast..

In een vliegtuig ontstaat er ook overdruk in o.a. buis van austagius ofzo (geen idee hoe je het schrijft) en als je dan slikt gaat dat weg. Mogelijk dat je daar dus druk in creëert omdat je snel uitademt..

Althans, ik denk dat je dat bedoelt? Dat je druk op je oren hebt wat weg gaat als je slikt? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven