Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al die keren dat ik in de plee heb liggen kotsenhoort erbij. Op dat moment niet zo fijn maar toch chill als je gewoon doorzet

Daar gaan je gainsAl die keren dat ik in de plee heb liggen kotsenhoort erbij. Op dat moment niet zo fijn maar toch chill als je gewoon doorzet

was f*cked up! slokdarm en darmen waren aangetast, veel last van gehad en al mijn gains waren nadien weg 
Say goodbye to your gains Max.............Al die keren dat ik in de plee heb liggen kotsenhoort erbij.

wizard
Zelfde hier, nog nooit echt kotsneigingen maar wel bijna flauwgevallen tijdens het Deadliften. Squatten niet.Ik heb zelf nog nooit moeten kotsen. Wel vaak bijna of bijna flauwgevallen.
Daar gaan je gains
Ik heb zelf nog nooit moeten kotsen. Wel vaak bijna of bijna flauwgevallen.
Wel is vorig jaar tijdens het squaten mijn maagzuur uit mijn maag gekomen door de drukwas f*cked up! slokdarm en darmen waren aangetast, veel last van gehad en al mijn gains waren nadien weg
![]()
Drink dan water voor je training, dan is t niet zo erg als t omhoog komt
dan maak je het imo erger. Hoe voller je maag, hoe meer er kan uitkomendan maak je het imo erger. Hoe voller je maag, hoe meer er kan uitkomen
Drink btw redelijk veel hoor
Als ik moet kotsen door de alcohol is het toch ook niet fijn hoor ...True.. Maar hoe verdunder het zuur hoe minder erg het is als je het uitkotst..
Als ik moet kotsen door de alcohol is het toch ook niet fijn hoor ...
Heb het niet direct na het squaten meestal komt het omhoog na de oefeningen die ik erna doe.. Leg extension.. Leg press.. Lijkt net alsof de stress dan ff te erg wordt maar ik met me dwarse kop stop dan niet al weet ik dat het fout af gaat lopen![]()

Ik ook niet hoor. Volgens mij is het persoonsgebonden.LOL ik train al 15 jaar en heb nog nooit gekotst, heb echt geen idee wat jullie allemaal doen. Of klinkt het heel erg stoer?
Was geen goed plan!Ik ook niet hoor. Volgens mij is het persoonsgebonden.
Weet iemand eigenlijk de oorzaak waarom je moet kotsen bij een training?
edit: heb toch een moeten kotsen tijdens een training. Maar dat was conditietraining bij een gevechtsport. Die mannen waren zich aan het voorbereiden op een internationale wedstrijd en iemand van die kerels vroeg of ik eens wou meedoenWas geen goed plan!
Krijg je daardoor ook een soort druk in je hoofd? Alsof je in een vliegtuig zit, of in een diep zwembad duikt.Zuurstof tekort zorgt voor misselijkheid.. Als dat het zou zijn denk ik dat daarom de meeste mensen het hebben bij benen trainen.. Omdat je dan ontzettend veel spieren pakt waardoor je veel zuurstof nodig hebt..
Ik ook niet hoor. Volgens mij is het persoonsgebonden.

Krijg je daardoor ook een soort druk in je hoofd? Alsof je in een vliegtuig zit, of in een diep zwembad duikt.
Dit heb ik wel vaker (meestal bij een rug training), maar heb nooit geweten hoe dit komt