Fitness Seller

Vraag omtrent eetgedrag moeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.643
Sjee, en 13kg daarvan is ook nog eens je penis? Skinny boyyyyy :D

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 11:06 ----------

Naar Ethiopie?

:roflol:

Ik heb overigens wel een hele smalle lichaamsbouw dus zelfs @ 53,4 kilo had ik geen ingevallen lichaam om zo maar te zeggen.. Maar goed t was wel een extreem dieptepunt :o

Sjee, en 13kg daarvan is ook nog eens je penis? Skinny boyyyyy :D

---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 11:06 ----------

Naar Ethiopie?
Ik hoop voor hem naar Amerika :o
Zijn ouders zijn gescheiden, daarmee dat ze verhuisd zijn. Ze wonen nu niet veel verder.

Altijd wel grappig als hij aan mij motivatie komt vragen omdat hij het trainen en het eten niet kan volhouden.

Owja, inb4 max die zegt da ik mensen hun fysiek bash en geen respect heb;)

• #1.646
Hoeveel kcal zit je op het moment?

Ik hoop voor hem naar Amerika :o
Zijn ouders zijn gescheiden, daarmee dat ze verhuisd zijn. Ze wonen nu niet veel verder.

Altijd wel grappig als hij aan mij motivatie komt vragen omdat hij het trainen en het eten niet kan volhouden.

Owja, inb4 max die zegt da ik mensen hun fysiek bash en geen respect heb;)

cool story brah.

2tabw.gif

mmja, dan doet hij het niet eens. goed bezig haaii :(

Laatst bewerkt:
  • #1.650
Bullshit, niemand heeft zomaar een EXTREEM snelle stofwisseling als je het mij vraagt. Hoelang zit je al op 4.000?

• #1.653
Jawel, ik ken ook wel mensen die ontzettend veel eten en er al jaren hetzelfde (ecto) uitzien

Raad ze eens het cornetto dieet aan!

Ne serieus, iemand die ONTZETTEND veel eet, komt aan. Klaar uit. Geen enkel mens heeft een stofwisseling van 4.000kcal in rust.

Wel gestoorde ex vriendin waardoor ik 3x opgepakt ben door de politie. Van 1x weet ik nog steeds niet waarvoor het precies was, nouja ontvoering ofzo maar wat er precies gebeurd is weet ik niet omdat we het dossier daar van nooit gekregen hebben.. Die dag was ik overigens met vrienden hond aan het uitlaten.

Het begint wel aardig uit de hand te lopen, paar maanden geleden is bij een vriendin van mijn ex de halve voorpui er uit geblazen, stel auto's vernield, raam ingeflikkerd met een steen en nog wat dingen.. Zelf weet ik niet wie het gedaan heeft maar t zou me niet verbazen als vrienden van mij het gedaan hebben omdat ze echt woest zijn op die lui.

Kan er verder niet teveel op in gaan, 31 oktober is de rechtszaak daarna zet ik t hele verhaal wel op t forum als er geinteresseerden zijn :P

• #1.655
En trouwens, heel veel mensen denken altijd dat ze veel eten. Bij mij in de gym ook. JAA IK EET ECHT KEI VEEL! ZEKER WEL 5.000KCAL PER DAG!

wat eet je dan?

2 BOTERHAMMEN EN EEN KOMKOMMER.

Dit is even overdreven natuurlijk, maar mensen denken vaak dat ze goed bezig zijn terwijl dat niet echt het geval is.

niet echt, iemand die meer eet dan hij verbruikt komt aan. Als "ontzettend veel" nog onder je verbruik licht dan kom je niet aan hoor. Zou je na die discussie tussen kathleen en xy wel moeten weten.

• #1.657
Ik ben out, er moet getraind worden. Schouders/triceps here i come!

Bullshit, niemand heeft zomaar een EXTREEM snelle stofwisseling als je het mij vraagt. Hoelang zit je al op 4.000?

Uh.. Begin juni begon ik op 3500.. toen gainde ik in 5 weken 6 kilo (bf bleef ongeveer op 10% schat ik, was niet merkbaar omhoog gegaan). Toen paar weken ff het laten verloederen en begin deze week weer opgepakt, schema bijgewerkt en zit nu op zo'n 4000 kcal..

Denk zelf dat het inderdaad meer stress is dan de stofwisseling maar zelf heb ik wel een relatief snelle stofwisseling.. Hele familie overigens :p

Wel gestoorde ex vriendin waardoor ik 3x opgepakt ben door de politie. Van 1x weet ik nog steeds niet waarvoor het precies was, nouja ontvoering ofzo maar wat er precies gebeurd is weet ik niet omdat we het dossier daar van nooit gekregen hebben.. Die dag was ik overigens met vrienden hond aan het uitlaten.

Het begint wel aardig uit de hand te lopen, paar maanden geleden is bij een vriendin van mijn ex de halve voorpui er uit geblazen, stel auto's vernield, raam ingeflikkerd met een steen en nog wat dingen.. Zelf weet ik niet wie het gedaan heeft maar t zou me niet verbazen als vrienden van mij het gedaan hebben omdat ze echt woest zijn op die lui.

Kan er verder niet teveel op in gaan, 31 oktober is de rechtszaak daarna zet ik t hele verhaal wel op t forum als er geinteresseerden zijn :P
Das f*cked up G!!

Die eerste, je bent opgepakt omwille van ontvoering, maar je weet niet waarom want je hebt het dossier nooit gezien???

En trouwens, heel veel mensen denken altijd dat ze veel eten. Bij mij in de gym ook. JAA IK EET ECHT KEI VEEL! ZEKER WEL 5.000KCAL PER DAG!

wat eet je dan?

2 BOTERHAMMEN EN EEN KOMKOMMER.

Dit is even overdreven natuurlijk, maar mensen denken vaak dat ze goed bezig zijn terwijl dat niet echt het geval is.

Mijn ontbijt was:
50 gram brinta, 40 gram whey, .5 liter melk, 30 gram pinda's, .25 liter chocomelk en een kiwi.. Totaal iets van 1000 kcal als ik het goed uitrekende :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven