Das f*cked up G!!
Die eerste, je bent opgepakt omwille van ontvoering, maar je weet niet waarom want je hebt het dossier nooit gezien
Nope, t enige dat ik weet is dat ze door mij en een buitenlander ontvoerd zou zijn bij een strand ofzo? en later in de stad weer er uit geflikkerd nadat ze verkracht zou zijn door die buitenlander?
Ik heb echt geen idee hoor maar de politie heeft nooit wat gedaan met het feit dat ik op dat tijdstip had gesmst naar een vriend dat ik daar voor de deur stond met de hond (of ik hond mee moest nemen of in de auto moest laten).
Ze hebben nooit die vriend gevraagd of dat waar was
Ze hadden mij 2 maanden na dato pas aangehouden terwijl dat meisje gelijk mijn naam had genoemd.. Sorry hoor maar ik weet na 2 maanden echt niet meer dat ik met de hond aan het lopen was.. Waarom pakken ze me niet gelijk op dan had ik ik mijn alibi nog wel geweten.
De politie verdraait gewoon alles wat je zegt en alles wat je onschuld aantoont nemen ze niet mee. Ik ben blij dat die andere zaak nu voor de rechter komt want nu kunnen we aantonen dat het nergens op slaat.
De advocaat snapte zelfs niet dat de politie het verhaal van mijn ex nog serieus kon nemen nadat ze de smsjes tussen mij en haar gelezen hadden. Deze staan lijnrecht tegenover de verklaring van haar tegen de politie en uiteraard zijn deze ook niet opgenomen in het dossier. Hij gaat zelfs aan de officier van justitie vragen of hij zich nog wel serieus kan nemen dat hij zoiets voor de rechter brengt in plaats van die andere lui aan te pakken wegens vals aangifte doen.
Maar goed, inmiddels zijn we wel bezig met aangiftes klaarmaken wegens vals aangifte doen, oplichting, bedreiging, smaad en laster en tegen de politie wegens het weglaten van bewijs en daarnaast gaan we een klacht indienen bij de nationale ombudsman.
Ben er nog wel ff zoet mee, wanneer wij in het gelijk gesteld worden en een schadeloosstelling toegewezen krijgen dan mogen die lui meer dan 10.000 euro op gaan hoesten (en dat is dan schade die wij aantoonbaar door hun geleden hebben door onnodige kosten advocaat, ouders die niet konden werken enz enz.. )
Wordt ieder geval een interessante zaak die waarschijnlijk na 31 oktober nog niet afgesloten is. We zullen zien ieder geval, als ik na 31 oktober een tijd niet online ben had de rechter een blad voor de kop