XXL Nutrition

Vraag over juist eet/trainingsschema

MadeInBrasil

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
68kg
Vetpercentage
15%
Beste bb'ers,

In totaal ben ik nu zo ongeveer 2,5 jaar bezig met fitness en heb al aardig wat vooruitgang geboekt. Van de 2,5 jaar train ik nou bijna een jaar serieus maar nog niet echt met de gewenste resultaten. Ik ben van 63KG met 18%bf naar 69KG met 13%bf gegaan. Echt droog vind ik mijzelf niet en veel massa heb ik ook niet, het liefst wil ik deze 2 in een schema combineren maar tot nu toe niet echt een juist schema tegengekomen.

Ik ben al sinds een paar maand bezig met een "soort van" cleanbulk schema maar ivm werk etc niet 100% aan kunnen houden. Nou is voor mij de vakantie aangebroken en wil ik hier echt serieus mee bezig gaan.

Wat is nou echt het beste voedings/trainings schema om zo veel mogelijk massa mee aan te komen, zonder al teveel vet?

Dit zou ook kunnen in combinatie met supps

Alvast dank

Wat is nou echt het beste voedings/trainings schema om zo veel mogelijk massa mee aan te komen, zonder al teveel vet?

Uhm de beste ? Juist ja...
Zoizo 1 die bij jouw past en waarvan jij zelf dus de stickies moet lezen om je caloriebehoefte uit te rekenen.

2.5 Jaar met een 5% bf verlaging en een 6kg winst? Lol..

• Topic Starter Topic Starter
thanx voor niks dus vroeg alleen een chill eetschema, maar het is al gefixt (:

en @misk is dat zo moeilijk te geloven dan? hard trainen en goed eten + mark rippetoe schema in het begin u mad?

Terug
Naar boven