AndroidHealthClinic

Vraagje ivm proteineshake

Daar heb je het mis denk ik !
Voor je training, en in de dag kan je best je proteïnen uit je voeding halen, na je training heb je meer je snelle proteïnen nodig ivm herstel enzo !! (whey dus)

Een whey shake is meest geschikt voor catabole momenten, dus smorgens en tijdens en na de training...
Het betekent niet als je na je training je shake drinkt meteen afgifte hebt. M.a.w. ik heb graag afgifte van mijn whey shake eens ik flink in mijn training zit en erna. Maar een shake na je training heeft zeker ook baat. Ik wil maar zeggen als je echt een keuze tussen de twee momenten moet maken. Ook rekening houdend dat je een uur voor je training nog een flinke maaltijd gehad hebt.

die eerste heb ik al veel goeds over vernomen.
die tweede heb ik nog nooit van gehoord....
gezien je lichaams bouw... geen mass gainers...
ON is goed....
Voor en na de training nemen.
succes

• Topic Starter Topic Starter
Aangezien je vet genoeg hebt mss beter geen weightgainer. Als je voeding goed zit ben je imo het best met een whey supplement. Deze heb ik het laatst aangeschaft van die Duitser. Optimum Nutrition 100% On Whey Protein Gold Standard bei eBay.de: Ernährung (endet 16.01.08 21:56:41 MEZ)

ik heb ze nu al enkele dagen en kvind ze écht goor:D
Maar soit, het is niet goorder dan die kwark die ik hier naar binnen aan het spelen ben

volgende keer meer chanse:p

Welke smaak heb je kerel !?
ON whey 100% vindk ook maar goor !
Enkel Extreme milk chocolate, double rich chocolate & chocolate mint zijn goed !! Al de rest in ni te zuipen !!

• Topic Starter Topic Starter
vanilla ice cream
had ik dat geweten... maar soit, zo erg is het niet. Iemand hier op mijn kot heeft ook Whey eiwitten staan en die smaken véél beter en zijn ook vanille, daarmee dat ik het anders ingeschat had.

vanilla ice cream
had ik dat geweten... maar soit, zo erg is het niet. Iemand hier op mijn kot heeft ook Whey eiwitten staan en die smaken véél beter en zijn ook vanille, daarmee dat ik het anders ingeschat had.

Ja.. die heeft whey instant van XXL :D

vanilla ice cream

Vanille is idd :kots: !!
Ik kan het weten, had ooit eens een 10 Lbs zak besteld vanilla ice cream... Jakkes !! Maarja, het is wel één van de meest kwalitatieve whey's die er bestaan !

Terug
Naar boven