XXL Nutrition

Vraagje omtrent melanotan

Rokit

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
95kg
Mijn vriendin is zeer geinstereseerd in melanotan, veel gelezen uiteraard (vrij onduidelijke info).

Een maat van me gaf aaf dat melanotan niet illegaal is in nederland, maar dat het ook nog niet onder een bepaalde wetgeving valt.

Hoe zit dat precies? Is het legaal maar allen op doctorsrecept te krijgen, of is het net als alle andere AAS gewoon illegaal?

Mijn vriendin is zeer geinstereseerd in melanotan, veel gelezen uiteraard (vrij onduidelijke info).

Een maat van me gaf aaf dat melanotan niet illegaal is in nederland, maar dat het ook nog niet onder een bepaalde wetgeving valt.

Hoe zit dat precies? Is het legaal maar allen op doctorsrecept te krijgen, of is het net als alle andere AAS gewoon illegaal?

kijk eens in sectie gezondheid en uiterlijk...

Melatonan is geen aas .
Legaal is het ook niet. veel kwaad kan het btw niet en via doktersrecept krijg je het aleen als je huidkanker zou hebben want jij krijgt geen enkel iets wat je voor cosmetische doeleinde wil gebruiken.

Melatonan is geen aas .
Legaal is het ook niet. veel kwaad kan het btw niet en via doktersrecept krijg je het aleen als je huidkanker zou hebben want jij krijgt geen enkel iets wat je voor cosmetische doeleinde wil gebruiken.

is nog niet als medicijn goedgekeurd

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, ik lees nu inderdaad 't mooie sticky over melatonan!

Dan mag dit topic wel op slot.

Het zijn inderdaad geen steroids, maar er zitten wel hormonen in voor zover ik gelezen heb.
ik ga me nog wel even wat beter verdiepen!

Thx

Nee dat klopt ook bedoelde t meer als voorbeelt

Terug
Naar boven