Fitness Seller

Vraagje over armen 2x per week

• Topic Starter Topic Starter
Waar die topics zijn??
Kom jij nooit verder dan de homepage ofzo?

Dit inderdaad. Is natuurlijk niet meer dan logisch als je de intensiteit en volume van een normale split door 2en deelt dat je dan 2x per week dezelfde spiergroep kan pakken... :rolleyes:
Maar waarom zou jij je dan gaan focussen op die kleine spiergroepen als jij je spieren toch niet gaat "afbeulen"? Focus je dan lekker op de compounds.

Wat deze jongen zegt hierboven, denk als je logisch nadenkt door een natty zijn/haar ogen dat je wel begrijpt dat je het normaal volume door 2 deelt he.

Ik focus ook op compounds, zeker en vast, 3 oefeningen biceps was ook mijn doel niet, 1 biceps brachii, 1 brachialis en 1 brachidoradialis, jammer genoeg gaat dat niet zo gemakkelijk natuurlijk haha!

+ zelfs met deftige zware compounds groeien mijn armen niet, iedereen is daar verschillend in, ik heb altijd goed gedaan met een isolatie oefeningetje hier en daar, niets overdreven natuurlijk.

Komt op gast, 1 voor brachi, 1 voor brachi en nog een voor brachi zijn gewoon drie oefeningen voor je bovenarmen. Start alsjeblieft geen topic als je het zelf toch beter weet.

Komt op gast, 1 voor brachi, 1 voor brachi en nog een voor brachi zijn gewoon drie oefeningen voor je bovenarmen. Start alsjeblieft geen topic als je het zelf toch beter weet.

Relax, mijn intenties zijn puur, ik probeerde gewoon te kijken hoe ik alle 3 optimaal kon trainen binnen 1 workout, niets mis mee.
Daarom stel ik die vraag ook hier, why half-ass my workout als het iets optimaler kan gedaan worden? Dan zet ik mezelf in't zak he. Daarom dat ik wat brainstorm en kijk hoe ik het het beste aanpak, je hoeft niet direct in de aanval te gaan, sommige mensen stellen gewoonweg vragen om te kijken naar anderen hun mening, hoe anderen te werk gaan en wat uiteindelijk de "beste" oplossing is voor mijn geval en manier van trainen.

Dus, wat ik zelf geconcludeerd heb, ik ga tijdelijk de normale curls droppen en het houden bij reverse curls na rug, kijken hoe dit aanvoelt en op termijn beoordelen of het een effectieve keuze was of niet.

Laatst bewerkt:
Relax, mijn intenties zijn puur, ik probeerde gewoon te kijken hoe ik alle 3 optimaal kon trainen binnen 1 workout, niets mis mee. Daarom stel ik die vraag ook hier, why half-ass my workout als het iets optimaler kan gedaan worden? Dan zet ik mezelf in't zak he. Daarom dat ik wat brainstorm en kijk hoe ik het het beste aanpak, je hoeft niet direct in de aanval te gaan, sommige mensen stellen gewoonweg vragen om te kijken naar anderen hun mening, hoe anderen te werk gaan en wat uiteindelijk de "beste" oplossing is voor mijn geval en manier van trainen. Dus, wat ik zelf geconcludeerd heb, ik ga tijdelijk de normale curls droppen en het houden bij reverse curls na rug, kijken hoe dit aanvoelt en op termijn beoordelen of het een effectieve keuze was of niet.

Ik weet niet of je de chin-up al doet, maar dat is een mooie compound en heb ik daar grote armen van gekregen! Wellicht is het overwegen waard.

Ik weet niet of je de chin-up al doet, maar dat is een mooie compound en heb ik daar grote armen van gekregen! Wellicht is het overwegen waard.

Momenteel seated rows en lat pulldowns voor rug, gepaard met 2 iso's voor rhomboidus en trapezius.
Misschien eens mijn lat pulldown vervangen door weighted chins, kijken hoe ik daar op doe!

Dit, chins en pullups zijn goed.
Mijn armen zijn van de compounds. Ik doe geen curls :gay:
Niet dat 41 cm nou zulke geweldige kanonnen zijn :rolleyes:

Relax, mijn intenties zijn puur, ik probeerde gewoon te kijken hoe ik alle 3 optimaal kon trainen binnen 1 workout, niets mis mee.
Daarom stel ik die vraag ook hier, why half-ass my workout als het iets optimaler kan gedaan worden? Dan zet ik mezelf in't zak he. Daarom dat ik wat brainstorm en kijk hoe ik het het beste aanpak, je hoeft niet direct in de aanval te gaan, sommige mensen stellen gewoonweg vragen om te kijken naar anderen hun mening, hoe anderen te werk gaan en wat uiteindelijk de "beste" oplossing is voor mijn geval en manier van trainen.

Dus, wat ik zelf geconcludeerd heb, ik ga tijdelijk de normale curls droppen en het houden bij reverse curls na rug, kijken hoe dit aanvoelt en op termijn beoordelen of het een effectieve keuze was of niet.
Sorry vriend, ik reageerde iets te overdreven. Er is indd niets mis met vragen stellen. Train vooral op de manier die goed voor je voelt. Excuses!

Geloof dat dat de bedoeling is toch, om ze eerst af te breken om vervolgens supercompensatie te krijgen? ;)
Nja hangt af van je training en hoe zwaar je traint, je moet wel oppassen voor over trainen. Als ik het me goed herinner wordt er in dit geval met rug oefeningen al behoorlijk je armen meegepakt, en als je die dag erna met reverse curls en andere curls weer diezelfde spier pakt, kunnen die spieren niet groeien.

Laatst bewerkt:
Geloof dat dat de bedoeling is toch, om ze eerst af te breken om vervolgens supercompensatie te krijgen? ;)

Dat zou toch je primaire doel moeten zijn als je bodybuild :p.

---------- Toegevoegd om 00:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:27 ----------

Dit, chins en pullups zijn goed.
Mijn armen zijn van de compounds. Ik doe geen curls :gay:
Niet dat 41 cm nou zulke geweldige kanonnen zijn :rolleyes:

41cm zijn al shotguns man, ruilen?

---------- Toegevoegd om 00:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:28 ----------

Sorry vriend, ik reageerde iets te overdreven. Er is indd niets mis met vragen stellen. Train vooral op de manier die goed voor je voelt. Excuses!

Wauw, dat is wel vriendelijk, dankjewel! Weinig mensen die hier hun excuses aanbieden of gewoonweg normaal reageren, doet altijd goed dat er nog fatsoenlijke DBB'ers rondlopen!

Excuses aanvaard!

Terug
Naar boven