XXL Nutrition

Vraagje

Cheers

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik train niet egt super intensief, maar elke dag een uurtje / anderhalf uurtje op 2 dagen van de week na (Dinsdag en Donderdag)

De rest van de dagen train ik mijn Borst, Buik, Biceps & Triceps.
maar ik lees net dat als je die intensief traint dat je dan 7 á 8 dagen rust moet nemen voor dat je ze weer intensief traint ???

Als ik train doe ik meestal
2 Oefeningen bovenkant borst
2 Oefeningen Onderkant borst
2 Oefeningen Binnekant borst
2 Oefeningen Buitenkant borst

2 Oefeningen Bovenkant Buik
2 Oefeningen onderkant Buik
2 Oefeningen zijkant buik

2 Oefeningen triceps

2 Oefeningen Biceps

Ik train op massa, dus ik pak altijd het gewicht waarmee ik een bepaald aantal herhalingen kan maken:
Ik doe 4 Series
1e Serie: 12 herhalingen
2e Serie: 10 Herhalingen
3e Serie: 8 Herhalingen
4e Serie: 6 Herhalingen

Heeft er hier iemand opmerkingen of tips over voor mij ? :o

Grtz

welke oefening doe je voor binnenkant borst?

Ff serieus: ga alles trainen dus ook benen,schouders en rug en niet alleen je borst, check ff wat trainingsschema's op het forum als voorbeeld.

• Topic Starter Topic Starter
Hmz is dat persé nodig dan ?
want ik wil niet egt super afgetraint zijn ofzo, dat is mun doel niet
mijn doel ik gwn op wat gespierdere armen, Borst en buik te krijgen

ikzelf train die groepen ook vooral, en voor de rest cardio, dit is omdat mn benen en billen al dik genoeg zijn en juist iets kleiner moeten voor de 'V-shape'

ook train ik dit meer omdat dit leukere dingen zijn om te doen @ mn homegym :P klinkt een beetje zwak!

hmz waar slaat dat op ?
dit forum gaat tog ook gewoon over fitness ?
en niet alleen over het egte bodybuilding ?
want ik zal je eerlijk zeggen dat ik egt geen supplementen en die shit ga gebruiken ! :S
Ten eerste: supplementen en shit zijn niet hetzelfde
Ten 2de: niemand had het over supplementen
ten 3de: dit is een forum over fitness, bodybuilding en krachtsport, "hoe krijg ik mooie biceps en borst zonder iets anders te trainen" valt onder geen van de 3.

Je plaatst hier natuurlijk wat je wil, maar verwacht niet te veel serieuze reacties.

Ten eerste: supplementen en shit zijn niet hetzelfde
Ten 2de: niemand had het over supplementen
ten 3de: dit is een forum over fitness, bodybuilding en krachtsport, "hoe krijg ik mooie biceps en borst zonder iets anders te trainen" valt onder geen van de 3.

Je plaatst hier natuurlijk wat je wil, maar verwacht niet te veel serieuze reacties.

haha doe relax :wacko: .. ik vraag alleen of ik egt 7á8 dagen rust moet nemen.. niet of ik hiervan mooie biceps en borst krijg, durf te wedden dat er hier nog wel meer mensen zitten die alleen armen,borst en buik trainen :)

haha doe relax :wacko: .. ik vraag alleen of ik egt 7á8 dagen rust moet nemen.. niet of ik hiervan mooie biceps en borst krijg, durf te wedden dat er hier nog wel meer mensen zitten die alleen armen,borst en buik trainen :)

En die zullen allemaal dit soort reacties krijgen

Nee, je moet geen 7 dagen rust nemen.
Hoogstwaarschijnlijk zitten hier nog zo mensen, valt niet veel tegen te doen.

hmz snap niet wat jullie tegen dat soort mensen hebben dan, alleen omdat zij niet alles willen trainen worden ze niet geacepteerd
Ik heb er alles behalve iets tegen, ik vind gewoon dat armen en borst trainen alleen weinig met sport te maken heeft en dus niet echt thuishoort in dit forum. Is mijn mening maar..

En zo slecht wordt je niet behandeld, je hebt al goede tips gekregen.

benen trainen MOET gewoon... klaar

Hey cheers;
natuurlijk wil iedereen je graag helpen hier op dit forum, en inderdaad als je met vragen over fitniss hebt, is daar niks mis mee.

Alleen dit: als je zegt dat je "binnenkant borst" en alleen "borst/bi/tri" traint;
Dan ga je rare reacties krijgen op je vragen, dus de tip: eerst eff alle stickies gaan lezen en een goed trainings schema's uitzoeken.

want ik wil niet egt super afgetraint zijn ofzo, dat is mun doel niet
mijn doel ik gwn op wat gespierdere armen, Borst en buik te krijgen

Echt geloof me je moet ook rug/ schouders/ benen etc. trainen, anders gaat het niet goed met je;) (en super afgetraind zal je echt 1,2,3 zijn:))

Suc6 met lezen van alle topics en stickies. dan pas weer vragen stellen.

Hey cheers;
natuurlijk wil iedereen je graag helpen hier op dit forum, en inderdaad als je met vragen over fitniss hebt, is daar niks mis mee.

Alleen dit: als je zegt dat je "binnenkant borst" en alleen "borst/bi/tri" traint;
Dan ga je rare reacties krijgen op je vragen, dus de tip: eerst eff alle stickies gaan lezen en een goed trainings schema's uitzoeken.

Echt geloof me je moet ook rug/ schouders/ benen etc. trainen, anders gaat het niet goed met je;) (en super afgetraind zal je echt 1,2,3 zijn:))

Suc6 met lezen van alle topics en stickies. dan pas weer vragen stellen.

haha, tja iedereen kan fouten maken. Ik fitness nog niet zo lang dus ! :)
en ik zou niet weten waar ik een trainingsschema vandaan haal en sticky's heb ik al gelezen

Terug
Naar boven