XXL Nutrition

Vraagje

ik garandeer je dat je er spijt van krijgt als je nu enkel borst/armen/buik traint!

ikzelf train die groepen ook vooral, en voor de rest cardio, dit is omdat mn benen en billen al dik genoeg zijn en juist iets kleiner moeten voor de 'V-shape'

ook train ik dit meer omdat dit leukere dingen zijn om te doen @ mn homegym :P klinkt een beetje zwak!

Wat hebben je benen hiermee te maken???
Met armen en borst een V-shape krijgen??? Ga eerst je rug trainen
Er is niks erger dan een onstabiel lichaam. Met een grote borst ga je vooruit lopen.
Schouders en rug maakt je lichaam breed.
Rug en benen (tenslotte funderingen van je lichaam) zitten de grootste spieren van je lichaam.
Als je compound oefeningen gaat doen, zoals squat (benen training) neem je 78% van al je spieren in je lichaam. En wanneer je je biceps gaat trainen met een curl amper 3-4%.
Als je heel je lichaam niet traint zul je nooit sterk worden.
Ik kan hier blijven over doorzeuren maar ik ga nu stoppen dus...
TRAIN ALLES. Cappiche

Wat hebben je benen hiermee te maken???
Met armen en borst een V-shape krijgen??? Ga eerst je rug trainen
Er is niks erger dan een onstabiel lichaam. Met een grote borst ga je vooruit lopen.
Schouders en rug maakt je lichaam breed.
Rug en benen (tenslotte funderingen van je lichaam) zitten de grootste spieren van je lichaam.
Als je compound oefeningen gaat doen, zoals squat (benen training) neem je 78% van al je spieren in je lichaam. En wanneer je je biceps gaat trainen met een curl amper 3-4%.
Als je heel je lichaam niet traint zul je nooit sterk worden.
Ik kan hier blijven over doorzeuren maar ik ga nu stoppen dus...
TRAIN ALLES. Cappiche

Zo is het niet en niet anders!!!

Ga je benen trainen.. verdorie..

dom

gozer als jij alleen je borst train en je armen dan ga je echt over een tijd een verkeerde houding krijgen dan worden je borst spieren kleiner dus ga je met je schouders gebogen naar vore lope het is beter om alles te trainen anders ga je dr echt spijt van krijge en ziet het er niet uit!

su6;)

Waarom zo'n er zoveel kerels die alleen maar biceps, buik en borst trainen????
Ik snap dat gewoon niet, train alles of train niet!

ola, breezer alarm!
Iedereen, het wordt weer zomer, naar je schuilkelders!

Terug
Naar boven