MuscleMeat

vraagje

Blendboy

Novice
Waardering
0
ik train nu 1,5 jaar en heb flink lopen doortrianen en ik hoop dan ook echt een beultje te worden maar nou was mijn vraag of 42 cm omtrek arm of dat een beetje redelijk is of dat het gewoon keislecht is

grtzzzzz

42 cm armomtrek is redelijk in 1,5 jaar tijd. Alleen waarom zijn die armen zo belangrijk! Post liever een foto zodat we het geheel kunnen beoordelen! Inclusief benen!!!!!!!

Groetjes!

dat ligt er gewoon aan met hoeveel je begonnen bent.De mijne zijn maar een magere 35cm maar toen ik begon waren ze mss 7 cm kleiner.Het ligt ook gewoon aan de bouw van je lichaam.Ik ben een mager manneke maar als je breed bent in het begin heb je ook grotere armen.Kijk gewoon naar je eigen vooruitgang.

• Topic Starter Topic Starter
nou pffff toen ik begon waren me armen ook heel dun hoor..... maby net 12 cm of zo.......

Blendboy zei:
nou pffff toen ik begon waren me armen ook heel dun hoor..... maby net 12 cm of zo.......

12cm? euhm heb je het over je polsen? ??? Denk toch wel dat je iets dikkere armen had,hoop ik toch voor jou :p
maar als je vooruitgang boekt is het goed

12cm? Whoehahahahaha....no offence kerel...maar weet je zeker dat dat je lul niet was die je toen opgemeten hebt??!!

Misschien begon ie op zijn 6e al met bb'en :P

wheheh...... nou is niet te hopen 12 cm;) maar ja.... okeej 12 was wel erggg klein maar ja wil nu toch proberen naar de 50 te gaan..... :D

50 cm is een respectabele maat! Daar wil ik ook wel naartoe!

maaruhh qwert55 wat wil jij echt worden zo iemand als jay cutler of gewoon beetje mooi afgetraint of echt zo beul worden want ik ben ook van plan over 2 jaar portier te worden is leuk voor de zaterdagavond verdient lekker hehe

Zoals Jay zal ik waarschijnlijk niet worden. Zo'n 100 kilo bij mijn lengte (ca. 1,80 m) is op dit moment mijn doel, met natuurlijk en niet te hoog vetpercentage (ca. 10%).
Nu zit ik op 87 kilo met 15% vet. Maar ja...tegen die tijd dat ik aan 100 kilo zit, heb ik die grens misschien al weer hoger gelegd!

Bigger is better he jongens :D

@ Blendboy: je foto doet het bij mij niet :(

Terug
Naar boven