XXL Nutrition

Vriend gebruikt anabolen en heeft een super kort lontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Post eens een foto van jezelf. Dan kunnen we wat beter advies geven.

Niet zo stoer proberen te doen op internet. Komt echt heel dom over. Je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen als de opmerking niet richting jou bedoelt is. Dus grow up, cry baby.

Wat lul jij nou weer vaginafart :roflol: Ik hoop toch echt voor je dat je niet denkt dat iemand zoveel waarde hecht aan wat jij post. Had wel verwacht dat je dat zou weten met je 34jarige rimpelkop

Ja maar ze moet gewoon niet zo zeiken ze kan gewoon niks goed doen

Vervang al zijn injects met slaolie, is die zo weer de oude

Wat lul jij nou weer vaginafart :roflol: Ik hoop toch echt voor je dat je niet denkt dat iemand zoveel waarde hecht aan wat jij post. Had wel verwacht dat je dat zou weten met je 34jarige rimpelkop

Uhm, jouw post slaat nergens op. Beetje stoer lopen doen en schelden. Stoer
Joh (not really) Misschien moet je toch eens langs de psychiater met je onverwerkte trauma. I feel sorry for you

Nee hoor. Uiterst relaxed as usual. Jij nog wel? Die houten poot opmerking (niet aan jou gericht) had toch wel een gevoelig snaartje geraakt blijkbaar. Maar je gaf al aan dat het roid rage is so I forgive you.

je snapt wel waarom die opmerking een gevoelige snaar raakte ?

je snapt wel waarom die opmerking een gevoelige snaar raakte ?

In eerste instantie niet. Later pas toen er zo gefrustreerd gereageerd werd en ik de Bio checkte. Dus cant blame me. Maar als je dan meteen stoer gaat doen en schelden dan hoef je van mij geen begrip te verwachten.

Maar moet je dan met iedereen rekening gaan houden omdat er misschien iemand op het forum ....bovendien was de opmerking aan TS gericht.

Maar genoeg hierover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven