MuscleMeat

Vriend gebruikt anabolen en heeft een super kort lontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh god, weer die muts met haar vriendje die 80kg squat? :o

Idd.

Dat topic van dat vriendje on roids met die 80kg squat was da bomb!!!

Verder is dit zowat het topic met de meest hilarische reacties ever :D

On topic: tren gedurende 6 maanden nemen is dom, en als je vriend je zo behandeld zoek dan ander en beter want het is een eikel die niet weet hoe hij met roids/vrouwen om moet gaan.

Edit: waar staat dat topic nu weer over dat vriendje die 80kg kon squatten? Ik vind het niet terug, nog niet goed wakker denk ik :-)

Laatst bewerkt:
goed topic:)

link na topic van roided vriendje die 80kg squat?

Hahaha jezus wat een topic :P

Vreemde kuur van je vriend, met zo´n bulk androgenen heeft iedereen kans om een egocentrische kl***zak te worden lijkt me :P

Trek de grens, vertel waar de beste man aan toe is en spreek hem aan op zijn gedrag.

Trek gewoon zijn leuter uit zijn broek en pijp hem. Problem solved.

hoi girlscene

Ligt echt puur aan jezelf, ik zit nu ook al paar maanden aan de tren maar ga me ook niet als een mong**l gedragen ofzo, als je er niet tegen kunt moet je gewoon vanaf blijven en wat anders nemen als je per se wil kuren

1.70m, 70kg.. paar maanden tren.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Trek gewoon zijn leuter uit zijn broek en pijp hem. Problem solved.

Wel eerst koken en poetsen.

1.70m, 70kg.. paar maanden tren.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Wel eerst koken en poetsen.

Zijn oude stats, weeg mezelf tijdje al niet meer , vind spiegel belangrijker en moet even weer % op laten meten.

Ik hap altijd :(

Moet je niet doen

Hey niemand weet hoe jij je gedraagt tegenover hem he.

Arme meid weer het echt even niet meer
Lijkt me logisch dat hij moet kappen ermee
Anders moet jij er maar mee kappen

Wat je ook kunt doen is ook wat tren nemen, dan zit je wel op hetzelfde level zeg maar, miss dat dan wat beter gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven