XXL Nutrition

Vriendin wil afvallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Mijn meisje wil graag wat kilootjes kwijt wat is nu de beste optie, kunnen vrouwen ook clen gebruiken of is dat niet verantwoord??? Of is er een ander middel dat beter is voor vrouwen????

Alvast bedankt!

Als je meissie wat gewicht kwijt wil kan ze gewoon ff op haar voeding en lichaamsbeweging letten. Als ze op het podium wil kun je aan hulpmiddelen gaan denken.

koelkikker zei:
Mijn meisje wil graag wat kilootjes kwijt wat is nu de beste optie, kunnen vrouwen ook clen gebruiken of is dat niet verantwoord??? Of is er een ander middel dat beter is voor vrouwen????

Alvast bedankt!
Moet het weer te snel ???

minder eten en meer bewegen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie fijne reacties vind het erg goed dat jullie zo reargeeren, Maar dat is mijn vraag niet zou iemand hier mijn vraag kunnen beantwoorden?????

Alvast bedankt!!!

Hoop dat ik nu wel nadtwoord krijg!!

ps(jullie weten de achtergrond van haar niet en ze heeft al allerlij dieeten eropzitten maar vind wel dat jullie als eerste het goei advies geven.) ;)

Als jij je vraag niet duidelijk formuleerd kan niemand toch een passend antwoord bedenken?

Geef om te beginnen eens wat meer info. Traint ze al, zo ja, hoe lang, wat zijn haar stats, wat is haar voeding, wat heeft ze al geprobeerd om gewicht kwijt te raken.

Want nu komt het over dat je vriendin gewicht kwijt wilt raken en de chips & cola op de bank maar met clen moet combineren.

PS: Tevens topictitel verduidelijkt.

Juliie snappen toch wel dat ze al goed met haar voeding en met fitness bezig is anders zou ik dit ook niet vragen wat heeft het voor nut om dit te doen en gewoon snoepen en dat soort dingen doen ??? ???

Maargoed: ze fitness 1 jaar veel cardio en pilates.

en kan iemand me nou helpen????

en haar voeding s ook inorde via dieetiste.

Groeten!! ;)

Jah ok bro, maar we weten haar huidige gewicht/lengte/vet% helemaal niet. Post dat eens en samen met haar voedingsschema dan kan iemand r ook gedatailleerd op in gaan. Wat bedoel je met 'wat 'kilo's kwijt raken'???

Als je genoeg beweegt en haar voeding is in orde zou ze moeten afvallen, als dat niet zo is dan OF is haar voeding niet in orde OF beweegt ze niet. Maar het is zelfs zonder beweging nog mogelijk om af te vallen. Dus waarschijnlijk is haar voeding echt niet in orde hoor.

frietbakker zei:
Als je genoeg beweegt en haar voeding is in orde zou ze moeten afvallen, als dat niet zo is dan OF is haar voeding niet in orde OF beweegt ze niet. Maar het is zelfs zonder beweging nog mogelijk om af te vallen. Dus waarschijnlijk is haar voeding echt niet in orde hoor.

:thumb:

En waarom kunnen er geen supps bij, en wil je meteen met clen aan de slag? Sorry, maar na een jaartje fitness en een dieet van een dietiste is dit wel weer erg snel hoor.

oke ik weet genoeg, bedankt allemaal! ;)

Ach man koop toch een krat STH daar word ze pas droog van. Als je het antwoord niet krijgt wat je horen wil dan taai je af met een of ander nukkig antwoord.

Eerlijk gezegd geloof ik er geen k*t van, volgens mij zuig jij dat verhaal uit je duim of dring jij haar die clen gewoon op, vind je dat maar wat stoer als je hertje gebruikt.

Ik ken namelijk geen enkel hertje die zomaar even aan de drugs gaat als het even tegen zit, hooguit eens een stackertje. :tomato:

1 - eet minder
2 - doe meer

en vervolgens,

Wat zijn haar stats,
hoe ziet haar dieet er uit (op de minuut en op de gram).
Wat heeft ze allemaal geprobeerd
gebruikt ze andere supps (zoals stackers bijvoorbeeld).
Wat waren haar ervaringen met legale sups

En uiteindelijk je antwoord... Ik heb geen benul, maar kijk eens naar wat Dani doet met anavar (en lees vooral ook haar gehele log eens wat betreft voeding en cardio !!!!!!! )

Nou je moest eens weten wat vrouwen soms gebruiken om af te vallen ,sommige deinzen nergens voor terug hoor.
De meest lellijke drugs worden gebruikt zonder dat men er iets van af weet.

gerardus zei:
Nou je moest eens weten wat vrouwen soms gebruiken om af te vallen ,sommige deinzen nergens voor terug hoor.
De meest lellijke drugs worden gebruikt zonder dat men er iets van af weet.

En dat is precies wat men hier een beetje probeerd te voorkomen. Maar helaas zijn het vaak niet de antwoorden die gezocht worden.

Hopelijk wordt er welw at mee gedaan, ipv vol te houden aan de eerste gedachte.

Doe het liever wat rustiger aan .
Je koolhydraat inname beperken en stilaan afbouwen .
Het is nu toch geen strandjesweer zodus bouw langzaam aan je KH inname af en tegen de zomer zal je wel resultaten hebben .
Overhaastig tewerk gaan resulteert meestal in het yoyo effect .

koelkikker zei:
Juliie snappen toch wel dat ze al goed met haar voeding en met fitness bezig is anders zou ik dit ook niet vragen wat heeft het voor nut om dit te doen en gewoon snoepen en dat soort dingen doen ??? ???

Maargoed: ze fitness 1 jaar veel cardio en pilates.

en kan iemand me nou helpen????

en haar voeding s ook inorde via dieetiste.

Groeten!! ;)
Als dat allemaal ZOU kloppen dan had ze geen middeltjes nodig wel?

Of anders is ze gewoon zo erg dat cardio niets meer uithaalt, maar dan lijkt het me een ernstige ziekte!

Als het gaat om moeilijke plaatsen (billen buik) en het gaat er erg moeilijk af dan kan je nog altijd efedra/caffeine doen. Of desnoods liposuctie.

Clen is gevaarlijk voor vrouwen en word nooit gedaan. T3 werkt tijdelijk maar heeft een sterk rebound effect wat betekend: afvallen als een trein en daarna terug aankomen als een zwijn.

Tegenwoordig wil iedereen precies rotzooi gebruiken om een beetje vet kwijt te geraken....

HEY MIGHTY **** niet zo bijdehand mafkees jij weet helemaal niet hoe de vork in de steel zit!!!! LOSER!!!

En ik ben er al uit.

Bedankt in ieder geval.

Oh ja en mighty dukjie ik akn uit je andtwoord wel horen dat je niet veel gezien hebt!!!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven