bain
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 149
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat ik zie is dat hij meewerkt door naar de grond te gaan etc, en dat die politieagente dan op z'n nieren in gaat slaan. Weet niet hoor maar het ziet er erg onnodig uit en daarmee escaleert ze de boel alleen maar. Als de situatie is zoals hij nu lijkt zou ik me in moeten hebben gehouden om niet die agente aan te vallen (al helemaal als ik de persoon was die werd aangehouden), want zinloos geweld gebruiken kan ik niet tegen. Los van dat ze vast wel een goede reden hebben gehad om hem aan te houden.
Dit, wat een fucking achterlijke debielen man Helemaal gestoord, keihard inrammen op die gast terwijl hij naar de grond gaat. Goede reclame voor de politie weer, toont exact de verharding aan die bezig is onder agenten, en het steeds meer uittkotsen van publiek.
mee eens dat je niet te snel allemaal conclusies kan trekken maar ik ben toch wel benieuwd naar mogelijke redenen voor die vrouw om die gast als hij op de grond zit een beetje te gaan slaan
Wat hadden ze dan moeten doen? Was je erbij wat er vooraf was gebeurt? Nee, je trekt conclusies na een filmpje van een minuut.
Het feit dat de man op de grond zat en enkel een minuut later al versterking kwam voor dezelfde man, betekend dat er versterking is aangvraagd, dat gebeurt niet zomaar en vaak is die ook niet 123 ter plekke als je erom vraagt.
En ja dat onze grote vriend Tythor het nodig had gevonden om zelf op dat moment de politie aan te vallen, maakt hem geen haar beter dan de verdachte en politie die jullie, ja jij ook, zo verafschuwen voor het geweld dat ze gebruiken. Hypocrisie ten top!
In ieder geval niet als 2 provocerende debielen inharken op die vent terwijl hij naar de grond toe gaat, daarbij een fucking agressieve houding aannemend. Als ik door de politie gemaand word om naar de grond toe te gaan en ik doe dat, vervolgens krijg ik een klap in mn nek of op mn nier dan ga ik gvd toch mezelf verdedigen en agressie met agressie beantwoorden. Het is gewoon algemeen bekend dat er flink wat opgefokte debielen rondlopen bij de politie die als ze een slechte dag hebben maar al te graag geweld gebruiken wanneer dat niet nodig is, fl**ker toch op man. Laatst is in den haag ook zo iets gebeurd, http://www.youtube.com/watch?v=QRZEDq47TO0 Vind je het gek als je met zon aggresieve houding mensen bejegent dat ze dan agressief terug reageren,en dat omstanders daarin tegen protest gaan. Overigens niet gek, de maatschapij verhardt en de politie daarmee dus ook, maar bijkomend effect is dat de politie vaker buitensporig geweld gaat gebruiken waar dat niet nodig is. Vaak onzekere agenten die niet weten hoe ze hun gezag moeten uitstralen en daardoor een passieve aggressieve houding aannemen.
Ik heb duidelijk gezegd dat ik niet zeker weet of de hele situatie hier geschetst wordt. Dat kun je herkennen aan "Wat ik zie", "het ziet er erg onnodig uit" en "Als de situatie is zoals hij nu lijkt". Maar nee, daar lees jij natuurlijk overheen. En zinloos geweld is heel wat anders dan geweld gebruiken voor gerechtigheid of zelfverdediging. Maar dat verschil zal je wel niet begrijpen, anders had je zoiets niet gezegd.Wat hadden ze dan moeten doen? Was je erbij wat er vooraf was gebeurt? Nee, je trekt conclusies na een filmpje van een minuut.
Het feit dat de man op de grond zat en enkel een minuut later al versterking kwam voor dezelfde man, betekend dat er versterking is aangvraagd, dat gebeurt niet zomaar en vaak is die ook niet 123 ter plekke als je erom vraagt.
En ja dat onze grote vriend Tythor het nodig had gevonden om zelf op dat moment de politie aan te vallen, maakt hem geen haar beter dan de verdachte en politie die jullie, ja jij ook, zo verafschuwen voor het geweld dat ze gebruiken. Hypocrisie ten top!
Je kunt aan dit filmpje echt niet goed inschatten hoe hard die klappen aankomen. Daarnaast is 'niet zo hard slaan' ook niet goed te praten, tenzij er geen andere optie is.Weet ik ook niet, maar laten we eerlijk wezen het is een vouw en zo hard slaat ze nou ook weer niet. Dat dit, van beide kanten, als overmatig geweld wordt bestempeld gaat er bij mij ook niet in, dit is echt niets. Maar omdat er een of andere malloot het opneemt op z'n telefoontje is het weer moord en brand.
Ik heb duidelijk gezegd dat ik niet zeker weet of de hele situatie hier geschetst wordt. Dat kun je herkennen aan "Wat ik zie", "het ziet er erg onnodig uit" en "Als de situatie is zoals hij nu lijkt". Maar nee, daar lees jij natuurlijk overheen. En zinloos geweld is heel wat anders dan geweld gebruiken voor gerechtigheid of zelfverdediging. Maar dat verschil zal je wel niet begrijpen, anders had je zoiets niet gezegd. Je kunt aan dit filmpje echt niet goed inschatten hoe hard die klappen aankomen. Daarnaast is 'niet zo hard slaan' ook niet goed te praten, tenzij er geen andere optie is.

Wat hadden ze dan moeten doen? Was je erbij wat er vooraf was gebeurt? Nee, je trekt conclusies na een filmpje van een minuut. Het feit dat de man op de grond zat en enkel een minuut later al versterking kwam voor dezelfde man, betekend dat er versterking is aangvraagd, dat gebeurt niet zomaar en vaak is die ook niet 123 ter plekke als je erom vraagt. En ja dat onze grote vriend Tythor het nodig had gevonden om zelf op dat moment de politie aan te vallen, maakt hem geen haar beter dan de verdachte en politie die jullie, ja jij ook, zo verafschuwen voor het geweld dat ze gebruiken. Hypocrisie ten top!
Die gozer word gevraagd om op de grond te gaan liggen en zijn handen op zijn rug te plaatsen zodat hij geboeid kan worden. hij luistert slecht en daarom gaat zij slaan, beter was geweest om zijn armen te pakken en hem dan naar de grond brengen. iemand die het lef heeft om de politie aan te vallen verdient in mijn ogen een goed pak slaag.