AndroidHealthClinic

Vrouw krijgt celstraf in Dubai omdat ze verkracht is [niet verkracht]

de laatste tijd ben ik me meer in Vermeersch gaan verdiepen en het is echt belachelijk hoe sterk zijn punten over verschillende zaken met de mijne overeenkomen.

Helaas krijgen mensen die kritiek op de islam hebben zelden een platform op Tv omdat de omroepen bang zijn voor de gevolgen en die persoon die kritiek heeft gelijk de rest van zijn leven beveiliging nodig heeft

lol ja alsof ze daar boos en met haat haar verhaal deed...
Heeft waarschijnlijk de boel bij elkaar gejankt... wat logisch is, maar volgens die zandbarbaren waren
haar enkels net te exposed zeker en te uitdagend gekleed.

:roflol:

Vind ik wel een brug te ver, verkrachting is eig al een straf van het leven, dus onnodig, fout om haar dan nog eens extra te straffen. Maar wel beetje stom om in zo'n land verkrachting aan te geven. Maar mss is dit wel een gelegenheid om haar ego te laten varen, die mensen, het leven te vergeven, en tot bezinning te komen. Je weet zoiezo niet hoe ze was op dat politiebureau en zo, mss zat ze met enorm veel haat, wraak naar haar verkrachter toe en hebben die mannen haar daarom expres nog eens veroordeeld tot een gevangenisstraf. Is maar een gedachte btw, maar U never know.

:roflol::roflol::roflol:

Vind ik wel een brug te ver, verkrachting is eig al een straf van het leven, dus onnodig, fout om haar dan nog eens extra te straffen. Maar wel beetje stom om in zo'n land verkrachting aan te geven. Maar mss is dit wel een gelegenheid om haar ego te laten varen, die mensen, het leven te vergeven, en tot bezinning te komen. Je weet zoiezo niet hoe ze was op dat politiebureau en zo, mss zat ze met enorm veel haat, wraak naar haar verkrachter toe en hebben die mannen haar daarom expres nog eens veroordeeld tot een gevangenisstraf. Is maar een gedachte btw, maar U never know.

Ben jij echt zo stom, of doe je extra je best?

Krijg je dr van. ze had vast geen burka aan.

nee hoor, hij is gewoon

*roffel roffel*

loemp

Ms om even on-topic te gaan, ik zie niet waarom dit nieuws is, want het is niks nieuws.

Er is een reden dat de feminazis hier boos over trivialiteiten doen, en niet in moslimlanden de echte problemen aanpakken.

Laatst bewerkt:
Heb al tickted geboekt. let the rape begin!

Boeiend

Wie komt er dan ook in zo'n achterlijk land.

Vind je het gek dat ze die gast haat, als hij haar heeft verkracht. :')

Nee idd, maar vind het gewoon vreemd, eerst worden verkracht en dan nog een celstraf er boven op, iets zegt me dat die vrouw wss een gigantisch ego heeft en mss wel niet zo van het leven houd, teveel uit is op wraak. Men zou mss eens een onderzoek moeten doen welk soort vrouwen precies verkracht worden, mss stuit men dan op een soort wetmatig verband ofzo, kom je tot een bepaalde conclusie.

Lijkt wel of je het probeert goed te praten Corleone, wtf.

Haha, mss lijkt dat idd zo, maar keur die verkrachting wel niet goed, maar was zoiezo onvermijdelijk dusja, het leven geeft er niet om of je iets wel of niet goedkeurt.

Ben jij echt zo stom, of doe je extra je best?

Geen idee, wat denk jij?

Wie komt er dan ook in zo'n achterlijk land.

mijn oom heeft er in 2 maand meer dan zijn jaarloon in Vlaanderen verdiend(als bouwingenieur of hoe dat ook noemt, dus dat is al degelijk). Dat is vooral de reden denk ik.

Nu ik eraan denk, mijn tante is thuisgebleven.

Laatst bewerkt:
Nee idd, maar vind het gewoon vreemd, eerst worden verkracht en dan nog een celstraf er boven op, iets zegt me dat die vrouw wss een gigantisch ego heeft en mss wel niet zo van het leven houd, teveel uit is op wraak. Men zou mss eens een onderzoek moeten doen welk soort vrouwen precies verkracht worden, mss stuit men dan op een soort wetmatig verband ofzo, kom je tot een bepaalde conclusie.

Haha, mss lijkt dat idd zo, maar keur die verkrachting wel niet goed, maar was zoiezo onvermijdelijk dusja, het leven geeft er niet om of je iets wel of niet goedkeurt.

Geen idee, wat denk jij?

iets zegt mij dat de mannen die haar hebben berecht en nog een keer verkracht op deze manier
grote randdebielen zijn die afgeschoten moeten worden...
Waarom denk je uberhaupt eerder dat haar ''gigantische'' ego er iets mee te maken heeft?
Was ze volgens mij te boos of verdrietig toen ze ondervraagd werd dat die mannen dachten van,
okeeee om hier van af te komen zetten we haar maar ff een paar maandjes vast om af te koelen...
Dan is ze wel weer klaar om het leven in noorwegen te trotseren

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 16:05 ----------

vrouwen die er volgens moslimstandaarden al helemaal superlekker en WESTERS uitzien, hetgene wat ze
het meeste haten nken ze het liefst!

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 16:06 ----------

en bij welk soort vrouw zou jij welke conclusie trekken dan nadat dat onderzoek is verricht?

Terug
Naar boven