AndroidHealthClinic

Vrouw krijgt celstraf in Dubai omdat ze verkracht is [niet verkracht]

:roflol::roflol: Meer in contact met de realiteit bedoel je.

Je reply doet me denken aan een reptilian-truther die hetzelfde zei tegen mij over dat Obama een buitenaards reptiel was die de mensheid wou kapot maken. Ik zet ego-theorie in hetzelfde hoekje.

Objectieve realiteit =/= subjectieve realiteit, maar dat is niet voor dit topic.

Jezus corleone :roflol:.. blijf jij maar lekker thuis op de bank liggen want je bent al veel te ver heen.

nouja iig, voordat je werk gaat zoeken of gaat werken, of doe je dit al?, zou ik wel ff aanleren dit soort ideeën
niet te snel in het openbaar te verspreiden :P ik weet iig niet hoe vaak je in 1 jaar een nieuwe baan wilt...

Vind ik wel een brug te ver, verkrachting is eig al een straf van het leven, dus onnodig, fout om haar dan nog eens extra te straffen. Maar wel beetje stom om in zo'n land verkrachting aan te geven. Maar mss is dit wel een gelegenheid om haar ego te laten varen, die mensen, het leven te vergeven, en tot bezinning te komen. Je weet zoiezo niet hoe ze was op dat politiebureau en zo, mss zat ze met enorm veel haat, wraak naar haar verkrachter toe en hebben die mannen haar daarom expres nog eens veroordeeld tot een gevangenisstraf. Is maar een gedachte btw, maar U never know.

205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif
205xdl4.gif

en bij welk soort vrouw zou jij welke conclusie trekken dan nadat dat onderzoek is verricht?

Geen idee, daarvoor is eerst dat onderzoek nodig. Denk gewoon dat het niet zo willekeurig is allemaal.

Jezus corleone :roflol:.. blijf jij maar lekker thuis op de bank liggen want je bent al veel te ver heen.

:roflol: Geen probleem, doe niks liever.:grinny:

nouja iig, voordat je werk gaat zoeken of gaat werken, of doe je dit al?, zou ik wel ff aanleren dit soort ideeën
niet te snel in het openbaar te verspreiden :P ik weet iig niet hoe vaak je in 1 jaar een nieuwe baan wilt...

:roflol: Voorlopig niet, moet eerst enkele maanden arbeidszorg doen, en mss best idd, toen ik eens tegen iemand zei dat iedereen altijd z'n verdiende loon krijgt dacht ze dat ik in een psychose zat.:fluit:

:roflol::roflol: Meer in contact met de realiteit bedoel je.

door te denken dat je meer in contact bent met de realiteit is het reëel om te denken dat het niet realistisch is dat je op een reële manier contact met de realiteit hebt, die voor jou reëel is. maar of dat de realiteit is...

Zou ze geweten hebben dat aangifte waarschijnlijk zo zou uitdraaien? In dat geval wel moedig om het te doen zodat deze achterlijke praktijken meer in de media komen.

Nee idd, maar vind het gewoon vreemd, eerst worden verkracht en dan nog een celstraf er boven op, iets zegt me dat die vrouw wss een gigantisch ego heeft en mss wel niet zo van het leven houd, teveel uit is op wraak. Men zou mss eens een onderzoek moeten doen welk soort vrouwen precies verkracht worden, mss stuit men dan op een soort wetmatig verband ofzo, kom je tot een bepaalde conclusie.

Haha, mss lijkt dat idd zo, maar keur die verkrachting wel niet goed, maar was zoiezo onvermijdelijk dusja, het leven geeft er niet om of je iets wel of niet goedkeurt.

Geen idee, wat denk jij?

Snap je niet dat de celstraf is omdat ze zogenaamd is vreemdgegaan? Hoe jij erbij komt dat ze een celstraf krijgt omdat ze uit is op wraak ofzo begrijp ik niet, en waarom je haar ego erbij betrekt al helemaal niet. Je praat echt teveel onzin in dit topic zeg. Tuurlijk had ze beter geen aangifte kunnen doen, dat zal ze nu ook wel beseffen, dat maakt de wetten in dat land echter niet minder achterlijk.

Geen idee, daarvoor is eerst dat onderzoek nodig. Denk gewoon dat het niet zo willekeurig is allemaal.

daar heb je zeker gelijk in, blijkt uit filmpjes waarin vrouwen met een huurmoordenaar/undercover agent
onderhandelen over hoe en wanneer haar man neergeknald/gestoken/etc. moet worden,

Of vrouwen in afghanistan of andere ''moslimlanden'', of dat nou sjiitisch of soennitisch is,
die zichzelf in brand steken om maar te kunnen ontkomen aan hun man/tyran, en met zulke
drastische maatregelen daar vaak zelfs nog niet in slagen,

of vrouwen die idd expres doen alsof ze verkracht zijn om een man te naaien ;p

door te denken dat je meer in contact bent met de realiteit is het reëel om te denken dat het niet realistisch is dat je op een reële manier contact met de realiteit hebt, die voor jou reëel is. maar of dat de realiteit is...

and if all else fails, just appeal to solipsism. Was Nietzche(of was het Freud?) ook een fan van als hij geen degelijk argument kon verzinnen voor zn nonsense.

http://www.youtube.com/watch?v=BvTNyKIGXiI

Laatst bewerkt:

:roflol:

Snap je niet dat de celstraf is omdat ze zogenaamd is vreemdgegaan? Hoe jij erbij komt dat ze een celstraf krijgt omdat ze uit is op wraak ofzo begrijp ik niet, en waarom je haar ego erbij betrekt al helemaal niet. Je praat echt teveel onzin in dit topic zeg. Tuurlijk had ze beter geen aangifte kunnen doen, dat zal ze nu ook wel beseffen, dat maakt de wetten in dat land echter niet minder achterlijk.

Ze zijn daar dus van mening dat ze stiekem verkracht wou worden ofzo, dus vreemd wou gaan? En volgens mij is de kans vrij reëel dat ze in deze benarde positie is terechtgekomen door haar ego, ze te veel in strijd is met het leven.

---------- Post toegevoegd 20 July 2013 om 16:58 ----------

and if all else fails, just appeal to solipsism. Was Nietzche(of was het Freud?) ook een fan van als hij geen degelijk argument kon verzinnen voor zn nonsense.

Nietzsche argumenteert niet, 1 van z'n uitspraken is: "wat heb ik met argumenten te maken?";)

Nee, ze werd verkracht en deed aangifte. Vervolgens kwamen ze erachter dat ze getrouwd was en aangezien coïtus buiten het huwelijk daar niet mag werd zij veroordeeld. Heeft niks te maken met of ze wel of niet verkracht wou worden.

Hoe jij steeds op de gedachte komt dat ze het zelf heeft veroorzaakt en dergelijke is mij echt een raadsel. Zeg je zoiets ook tegen slachtoffers van verkrachting die je in het echt tegenkomt? Dat het waarschijnlijk hun eigen schuld is bedoel ik dan.

corleone fist yourself ****ing wh*re.

Ga lady gaga luisteren en stop met overal een probleem met mensen hun ego te zien waar het compleet onnodig is.

Nietzsche argumenteert niet, 1 van z'n uitspraken is: "wat heb ik met argumenten te maken?";)

heb je nu door dat je net mijn punt hebt gestaafd :roflol:

De paradox alleen al in die statement.

en voor iemand me op mijn "fout" wijst, ik weet dat die quote over nihilisme gaat ipv puur sophisme

Laatst bewerkt:
Vind ik wel een brug te ver, verkrachting is eig al een straf van het leven, dus onnodig, fout om haar dan nog eens extra te straffen. Maar wel beetje stom om in zo'n land verkrachting aan te geven. Maar mss is dit wel een gelegenheid om haar ego te laten varen, die mensen, het leven te vergeven, en tot bezinning te komen. Je weet zoiezo niet hoe ze was op dat politiebureau en zo, mss zat ze met enorm veel haat, wraak naar haar verkrachter toe en hebben die mannen haar daarom expres nog eens veroordeeld tot een gevangenisstraf. Is maar een gedachte btw, maar U never know.
http://www.youtube.com/watch?v=T0hSLxRU-t8

Als de VS + Europa nu eens gewoon al die olielanden even veroveren. Militair worden ze weggeveegd moest heel het Westen samenwerken, en nadien kan de olie mooi verdeeld worden. Oorlog is eeuwenlang een middel geweest om economische belangen te verdedigen, en nu kijkt men hulpeloos toe hoe zulke landen rijker en rijker worden.

De t*ring gast, jij bent in al die jaren gewoon geen steek veranderd. :roflol:

:roflol: Geen probleem, doe niks liever.:grinny:

:roflol: Voorlopig niet, moet eerst enkele maanden arbeidszorg doen, en mss best idd, toen ik eens tegen iemand zei dat iedereen altijd z'n verdiende loon krijgt dacht ze dat ik in een psychose zat.:fluit:
geloof je dit serieus?

Baby's die aan wiegedood sterven, kinderen die uit het niets als kindsoldaat opgeschept worden en hun ouders voor hun ogen afgeslacht zien worden, kinderen met kanker, een aanzienlijk percentage vd 3de wereld dat dagelijks aan honger, ziekte,... sterft.
Lijkt me dat iemand die 0-5 jaar oud is nog lang niet zoveel op zn kerfstok kan hebben om zulke zaken te "verdienen", jou wel?

Terug
Naar boven