Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gebeurt er dan met de spullen? bv je laptop, kasten, radio, tv, microgolf (magnetron), bed
Wat gebeurt er dan met de spullen? bv je laptop, kasten, radio, tv, microgolf (magnetron), bed
Toen ik 11 was, werd mijn ma, samen met haar vier kinderen het huis uitgezet. Het was een sociale woning, en we waren de enige kinderen in de hele "sociale wijk" (allemaal bejaarden). Die klaagden constant over lawaai (terecht, er was een park, een bos, en er kwamen kinderen van heel ver spelen) maar omdat wij daar woonden richtten de pijlen zich steeds op ons. Mijn ma kreeg brieven dat indien de klachten niet ophielden, haar contract ging verbroken worden. De klachten hielden aan, mijn ma kreeg 3 maand tijd om iets te vinden; Ze was een weduwe met 4 kinderen, geen enkele verhuurder wou aan haar verhuren.
Toen kwam de dag. Deurwaarders, politie, verhuiswagen, en sleutelmaker. Alles op straat. 3 weken noodopvang in "de schelp", daarna 6 maand in "klemenswerk". Uiteindelijk toch iets kunnen huren: met 5 op een studentenkot van 4 op 3 meter. 1,5 jaar daar gewoond, tot mijn oudste broer en zus alleen gingen wonen; Daardoor kon mij ma eindelijk een huis huren met 2 slaapkamers die we wel konden betalen. Daar dan een paar jaar gewoond. Een waar krot: toilet op een koer, douche in de keuken (waar ik bijna stierf door koolmonoxidevergiftiging, zo koud op de slaapkamer dat er ijskristallen waren aan de binnenkant van het raam,... Dit alles heeft mij overtuigd te gaan studeren en nooit nog armoede te kennen. Al mijn broers en zussen hebben de vicieuze cirkel niet kunnen doorbreken.
Zat al de hele tijd te wachten op je mening, eindelijk ben je er(Even voor alle duidelijkheid; geen idee wat de situatie is van de vrouw in kwestie, vertel gewoon even mijn mening omdat ik weet dat jullie erop zitten te wachten)

Zeker geen Nederlands paspoort, ondanks dat ze al 5 jaar in Nederland is?

Misschien kan ts haar opbeur(t)en tot ze onderdak heeft?
En de relevantie in dit topicMaar cool story verder ook al zijn ijskristallen op het raam niet heel extreem natuurlijk, dat was standaard voordat iedereen dubbele beglazing kreeg en centrale verwarming. Om dan toch coole verhalen te delen, sliep zelf in een kamer annex doucheruimte waar het in de winter zo koud was dat je over vorst aan de grond kon praten. Word je hard van zullen we maar zeggen.
Huisuitzetting is overigens ook mogelijk als er kinderen zijn, wanbetaling is meestal een goede reden tot uitzetting. Als de verhuurder een ontruimingsbevel heeft via de rechter verkregen is een ontruiming vrij snel geregeld.

??want als ik sommige adolescenten rondom mij hoor klagen dat ze 500 meter moeten stappen naar de bushalte dan komt mijn haar recht.