- Waardering
- 99
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grote kans dat dat de reden is waarom ze een band met je opbouwt. Beetje achterdochtigheid kan nooit kwaad als ze zichzelf nog niet heeft bewezendeze week gaat het gebeuren ik laat jullie weten hoe het afloopt, hoop dat het goed komt vind echt k*t heb nu zelf ook een soort van band met haar kids dus ja ik voel me toch schuldig als ik niks doe
hallo mensen het zit nu zo..........
dinsdag hebben we alles uit der huis weggehaald met een bus naar een opslag plek van haar oude werkgever dus dat zit gelukkig goed. Ze heeft sleutels ingeleverd bij der verhuurder en zit nu maandje bij een vriendin waar zo tot half april mag blijven.
Haar ww verloopt 12 maart en heb op aanraden van een vriend begrepen dat ze een bijstand kan aanvragen en dit maximaal 1250 euro bruto is en de gemeente eventueel woning voor haar kan regelen. Ze is ook druk bezig met opzoek naar werk (verschillende uitzendbureaus) ik probeer haar op goede weg te krijgen zodat ze voor haar zelf kan zorgen en der kids
---------- Post toegevoegd Fri 8 Mar 2013 om 14:27 ----------
had vraagje aan jullie of ze daadwerkelijk voor een bijstand uitkering in aanmerking kan komen? en regelt gemeente dan ook woning mits ze natuurlijk ook bereid is te werken en dat is ze zeer zeker
In bijna alle topics ben ik het meestal grondig met je eens maar hier vind ik je opmerking te kort door de bocht (maar wel grappig).Welkom in Nederland, waar we haar elke maand met 1250 euro belonen omdat ze een zootje van haar leven heeft gemaakt.
In bijna alle topics ben ik het meestal grondig met je eens maar hier vind ik je opmerking te kort door de bocht (maar wel grappig).
Men kan niet weten wat voor een miserie ze heeft meegemaakt in Polen. En je kan een mens niet verwijten het beste te zoeken voor zijn kind.
Nu, eens ze hier is, en een duwtje in de rug krijgt is het aan haar om die hulp en kans met twee handen aan te grijpen, te werken, haar kind te motiveren goed te studeren en uit de armoede te geraken. En wie weet, misschien kan ze dan ooit eens een Nederlander helpen.
In bijna alle topics ben ik het meestal grondig met je eens maar hier vind ik je opmerking te kort door de bocht (maar wel grappig).
Men kan niet weten wat voor een miserie ze heeft meegemaakt in Polen. En je kan een mens niet verwijten het beste te zoeken voor zijn kind.
Nu, eens ze hier is, en een duwtje in de rug krijgt is het aan haar om die hulp en kans met twee handen aan te grijpen, te werken, haar kind te motiveren goed te studeren en uit de armoede te geraken. En wie weet, misschien kan ze dan ooit eens een Nederlander helpen.
Je weet zelf ook dat de hoofdmoot die in het circuit van hulpbehoevendheid terecht komt en vooral zoveel mogelijk leunen op instanties waar je je hand kan ophouden er weinig van gaat maken in het leven.
Vooral niet jezelf als voorbeeld nemen, die uitzonderingen (waaronder ik zelf) heten niet voor niks uitzonderingen.
Ik snap niet waarom niemand dit heeft gevraagd maar uuh, pics van dat Poolse huisvrouwtje!
ze wilt er alles aan doen om werk te zoeken maar dat gaat niet makkelijk maandag gaat ze naar gemeente om bijstand en hulp te krijgen bij woning en haar moeder komt ook hier naartoe om voor kids te zorgen en zij gaat werken probeer haar op weg te helpen zodat ze normaal kan leven