AndroidHealthClinic

VS vallen Sirië aan.

Anoniem_1984_1

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Kennelijk hebben de VS een doelwit in Sirië aangevallen waarbij burgerslachtoffers zijn gevallen waaronder 4 kinderen.

Sirië eist nu dat de VS verantwoodelijkheid neemt en een onderzoek insteld.

Dacht dat ze een boerderij hadden plat gebombardeerd omdat daar terroristische koeien zich verschanst hadden.

bron?

De *kuch* chief of command Bush. De man die niet eens instaat is om zijn republikeinse partijgenoten op 1 lijn te krijgen rondom de deal van 700 miljard! Nog nooit is er een president in zijn nadagen zo zwak geweest. Maar wel blijven doen wat hij niet laten kan; spelen met zijn oorlogsspel.

Kennelijk hebben de VS een doelwit in Sirië aangevallen waarbij burgerslachtoffers zijn gevallen waaronder 4 kinderen.

Sirië eist nu dat de VS verantwoodelijkheid neemt en een onderzoek insteld.

wtf? bij een oorlog vallen nu toch eenmaal burgerslachtoffers? snap the point achter dat onderzoek helemaal niet??? tenzij ze een doelwit hebben aangevallen dat niet in vijandig gebied ligt? ken de situatie daar helemaal niet

Syrië

wtf? bij een oorlog vallen nu toch eenmaal burgerslachtoffers? snap the point achter dat onderzoek helemaal niet??? tenzij ze een doelwit hebben aangevallen dat niet in vijandig gebied ligt? ken de situatie daar helemaal niet

Er is helemaal geen oorlog. De VS hebben een luchtaanval uitgevoerd op een plek waar zogenaamd terroristen van Al Qaida zich ophielden. Kennelijk zijn er bij die aanval ook onschuldige burgers omgekomen.

Wordt weer eens enorm opgeblazen.

• Topic Starter Topic Starter
Er is helemaal geen oorlog. De VS hebben een luchtaanval uitgevoerd op een plek waar zogenaamd terroristen van Al Qaida zich ophielden. Kennelijk zijn er bij die aanval ook onschuldige burgers omgekomen.
Toch toepasselijk dan dat er niets valt te lezen over slachtoofer binnen Al Qaida.

Voor mij is dit niet meer dan een provocatie om Sirië uit te lokken te reageren zodat de VS en Israel een geldige reden hebben het binnen te vallen.

Toch toepasselijk dan dat er niets valt te lezen over slachtoofer binnen Al Qaida.

Voor mij is dit niet meer dan een provocatie om Sirië uit te lokken te reageren zodat de VS en Israel een geldige reden hebben het binnen te vallen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je bent met boxen tevaak geraakt tegen je hoofd.

Terroristen die de grens over vluchten worden ook platgegooid, en terecht.

volgens mij is het nog steeds Syrië hoor :rolleyes:

Terug
Naar boven