MuscleMeat

VS vallen Sirië aan.

Je bent met boxen tevaak geraakt tegen je hoofd.

Terroristen die de grens over vluchten worden ook platgegooid, en terecht.

wat de een terrorist noemt, noemt den andere vrijheidsstrijder of rebel tegen de onderdrukker...
Er is geen zwart / wit in deze oorlog (zoals de meeste)
de smerige zwijnen zitten weerszijde ander had je geen oorlog..

volgens de usa hebben ze een kopstuk gedood, over kinderen en vrouwen hebben ze geen uitspraken gdaan...a**holes!:mad:

aangezien terroristen de grootste hufters zijn doordat ze zich verschuilen op plekken waar veel burgers zijn, hoef je Amerika daar niet op aan te vallen........
:o

aangezien terroristen de grootste hufters zijn doordat ze zich verschuilen op plekken waar veel burgers zijn, hoef je Amerika daar niet op aan te vallen........
:o

net zo'n k*t excuus als die weapons of mass destruction die zogenaamd in Irak verstopt zaten. :rolleyes: alleen een gelovige trapt nog in die bullshit :roflol:

ik heb niet gezegd dat ik in die onzin geloof..........ik weet echter wel dat terroristen misbruik maken van zwakke posities!
;)

daarom willen ze ook dat McCain president wordt zodat Amerika economisch nog verder verzwakt en een nog makkelijker doelwit gaat worden.

Gaan we weer met het zoveelste anti-Amerika topic... :rolleyes:

Ik had dus toch gelijk: Amerika is de nieuwe Marokkaan. :o

Amerika speelt de betrouwbare politieman.. de rots in de branding..de grote redder van de mensheid... De enige die ons kan redden van de boze terrorman, de boeman die in ieder steeg zit om je kind te kelen.. aldus de "gelovige"

Ander versie:
Amerika, grootmacht in verval die afhankelijk zijn van olie als energiebron.. deze olie moeten ze kost wat kost voor de neus van de chinezen weghalen..
Door hun imperialistisch gedrag over de wereld creëren ze dag na dag steeds meer en meer tegenstanders.. opstandelingen, rebellen die aanvallen met de middelen die ze hebben.. bomaanslagen, sabotage.. net zoals het verzet indertijd tegen het NAZI regime...

Het is maar aan welke kant van de lijn je staat.. de waarheid zal wellicht wederom ergens middenin liggen..

dus jij houdt terroristen de hand boven het hoofd?

:(

jij klinkt als zoals die George Bush;
"you are either with us or with the terrorists.."
"God told me to end the tyranny in Iraq" *
http://www.guardian.co.uk/world/2005/oct/07/iraq.usa

* bij ons zetten ze mensen die stemmen in hun hoofd horen die zeggen om andere plat te bombarderen in een instelling voor zeer gevaarlijke geestesgestoorden.. In Amerika maken ze die seniele achterlijke PRESIDENT !! :mad:

Laatst bewerkt:
8 burgers dood waaronder 4 kinderen , maar toch was het om de mensen te bevrijden van de gemene 'terroristen'.

de Romeinen vonden zichzelf ook de brenger van vrede en orde..
onze oude volkeren waren in hun ogen heidense barbaren die beter af waren onder hun bewind.. de waarheid was dat ze steeds verder moesten veroveren om aan hun behoefte te voldoen..
niks nieuws onder de zon..
De ware reden van hun val is dat hun systeem verviel van binnenin.. niet door de Hunnen etc..

conclusie: geen kopstukken doden en terroristen hun vrij gang laten gaan, waardoor er mss duizenden doden vallen

Conclusie: niet met de terroristen samenwerken for oil. Wanneer gaat VS ten strijde trekken tegen saudi arabie ? Schending van mensenrechten alom daar...

Terug
Naar boven