- Waardering
- 359
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

omega 6 is toch juist slecht voor je?? zoiets las ik ergens.
Ik had het gekocht bij B&F, maar dat product is heel moeilijk om op voorraad te houden ofso, nu namelijk alweer uitverkocht. Moet je in dat topic maar even vragen wanneer die weer te bestellen is, volgens mij kost het iets van 5 euro voor een bus waar je verdomd lang mee doet![]()
Al maaaaanden geen eieren meer gebakken want ik kook ze altijd, maar ik deed dat altijd in boter. Net van Wazzup gehoord dat dat helemaal zo slecht niet is.
Het is inderdaad PEM spray.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik zie toch echt pAm en niet pEm
is het echt zo dat olijfolie verandert van goede vetten in transvetten?? heb ik dagelijks die rotzooi zitten bakken![]()
bij olijfolie verhitten ontstaan transvetten, dus ik kook mijn eieren en anders in hete zonnebloemolie
Voor zover ik weet oxideert zonnebloem olie nog eerder dan olijfolie. Ik gebruik zelf kokosvet, deze blijkt minder snel/niet te oxideren. Zelf merk ik vooral dat ik er veel minder van nodig heb en dat mijn vlees, eieren en vis een stuk minder (vies) vettig zijn. Ook mijn zijn mijn pannen helemaal schoon na het bakken en merk ik dat ik minder nodig heb dan met andere olieen of boters.
Olijf olie neem ik overigens wel on verhit, dit doe ik in mijn shake bij het opstaan en eventueel in een caseïne shake voor t slapen.