Fitness Seller

Waar bakken jullie je eieren mee?

Waar koop je dat en hoe duur ong?

Ik had het gekocht bij B&F, maar dat product is heel moeilijk om op voorraad te houden ofso, nu namelijk alweer uitverkocht. Moet je in dat topic maar even vragen wanneer die weer te bestellen is, volgens mij kost het iets van 5 euro voor een bus waar je verdomd lang mee doet ;)

Pam spray, en kip in olijfolie vind ik net ff lekkerder

Ik had het gekocht bij B&F, maar dat product is heel moeilijk om op voorraad te houden ofso, nu namelijk alweer uitverkocht. Moet je in dat topic maar even vragen wanneer die weer te bestellen is, volgens mij kost het iets van 5 euro voor een bus waar je verdomd lang mee doet ;)

oke thx, ga het zo eens vragen

Al maaaaanden geen eieren meer gebakken want ik kook ze altijd, maar ik deed dat altijd in boter. Net van Wazzup gehoord dat dat helemaal zo slecht niet is :p.

Het is inderdaad PEM spray.

pam is de echte pem is namaak

kokosnotenolie

is het echt zo dat olijfolie verandert van goede vetten in transvetten?? heb ik dagelijks die rotzooi zitten bakken ???

Klein beetje olijfolie, uitsmeren met kwast.

Met een pan :p
en boter:D

bij olijfolie verhitten ontstaan transvetten, dus ik kook mijn eieren en anders in hete zonnebloemolie

Voor zover ik weet oxideert zonnebloem olie nog eerder dan olijfolie. Ik gebruik zelf kokosvet, deze blijkt minder snel/niet te oxideren. Zelf merk ik vooral dat ik er veel minder van nodig heb en dat mijn vlees, eieren en vis een stuk minder (vies) vettig zijn. Ook mijn zijn mijn pannen helemaal schoon na het bakken en merk ik dat ik minder nodig heb dan met andere olieen of boters.

Olijf olie neem ik overigens wel on verhit, dit doe ik in mijn shake bij het opstaan en eventueel in een caseïne shake voor t slapen.

4 eieren roerbakken met een klein beetje kerrie poeder. Dan in een bakje met 2 gesneden tomaten voor de fris.

kokosolie.... schijnt het beste te zijn

Voor zover ik weet oxideert zonnebloem olie nog eerder dan olijfolie. Ik gebruik zelf kokosvet, deze blijkt minder snel/niet te oxideren. Zelf merk ik vooral dat ik er veel minder van nodig heb en dat mijn vlees, eieren en vis een stuk minder (vies) vettig zijn. Ook mijn zijn mijn pannen helemaal schoon na het bakken en merk ik dat ik minder nodig heb dan met andere olieen of boters.

Olijf olie neem ik overigens wel on verhit, dit doe ik in mijn shake bij het opstaan en eventueel in een caseïne shake voor t slapen.

http://www.recepten-dieet.nl/wordpress/frituren-met-zonnebloemolie

Nu het toch over olie gaat. Wat is hiervan nu waar? ik gebruik best vast zonnebloemolie en ook olijfolie. (Okay hier gaat het om ''frituren'') maar ik verhit het om ei in te bakken of w.e

Terug
Naar boven