XXL Nutrition

Waar goede bank en gewichten kopen?

Bezoekers in dit topic

Marter

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
3 jul 2005
Berichten
3.367
Waardering
66
Ik zou willen beginnen met trainen. Nu ben ik niet iemand die onmiddelijk naar een sporthal zou gaan om daar te trainen.
Liefst zou ik een verstelbare bank + gewichten kopen(of een iets specialer toestel)
Ik heb wel een paar namen van winkels gehoord.(bv decathlon)
Maar ik vind de prijzen niet die ze vragen voor zo'n matriaal.
Graag zou ik wat meer willen weten over de prijs van dit soort toestellen met een redelijke kwaliteit.
Als jullie nog goeie winkels weten laat het me maar weten.
(liefst met website, prijzen enz.)
groet
 
zou effe via google zoeken of je kan op marktplaats.nl kijken vind je ook altijd wel wat;)
 
Jizza zei:
Neem nu ik koop dit toestel
Kent er iemand de kwalitateit van het toestel? Of raden jullie een ander toestel aan?
Hoor je hoe dat de gewichten naar beneden komen?(Het is omdat ik al redelijk slechte toestellen heb gezien die toch wat lawaai maakten)
groet
 
Mag ik vragen waarom ik dat toestel niet zou moeten kopen?
 
Omdat je dan maar een beperkt aantal oefeningen kunt doen, met een beperkt gewicht. Zelf weten natuurlijk, maar ik heb persoonlijk liever wat robuusters staan.
 
Aantal oefeningen valt toch wel nog mee?
Gewicht euhm 100kg, Ik wil geen bodybuilder worden maar gewoon voor deftige powertraining. Dit is dan niet genoeg? maar als je er toch redelijk veel opzit hoelang zou het dan duren voordat je aan het maximum van het toestel zit?(een schatting want dit is natuurlijk geen al te gemakkelijke vraag om te beantwoorden)
 
Tja, die vraag is inderdaad moeilijk te beantwoorden. Hangt er puur vanaf hoe je traint en hoe sterk je bent. Bijvoorbeeld bij seated bench press (wat mogelijk is op dat apparaat van jou), begint de een met 30 en de ander met 50 kilo.
Wanneer je dan op je max zit, ligt volledig aan jezelf.
 
Ja eigenlijk is het wel stom dat je er geen gewichten kunt bijsteken.
Ik ben niet zo zwaar maar ik denk dat ik wel snel zal bijwinnen dan is het beter om iets anders aan te kopen.
groet
 
Je kunt beter meteen goed materiaal aanschaffen want stel je wil serieus gaan bodybuilden kan je eerst al je oude spullen verkopen en daarna weer nieuw materiaal aanschaffen.

Zonde van 't geld.
 
Klinkt misschien belachelijk, maar ik heb al mijn fitnessaparatuur in Dreamland gekocht en dit toestel Marcy AX-697 Halterbank (van die helisports site) kost daar maar 80 euro. Ik train ook niet voor een gigabeest te worden, maar voor goede stevige sterke spieren te krijgen en ik vind het best kwalitatief materiaal, zeker voor die prijs.
 
Ken je de site van die winkel. Ik heb wel gezocht maar ik wist niet ofdat het die winkel was.
Juw
 
www.dreamland.be maar ik denk niet dat er daar een catalogus ofzo opstaat. Is er geen enkele in je buurt, kan je mss op die site zien.
 
Weet je ofdat ze daar nog andere toestellen verkopen. Zoals multi-trainers.
 
Yep, je moet daar maar eens binnenspringen en naar de sportafdeling staat vanalles.
 
Back
Naar boven