Fitness Seller

waar haal ik mijn ZMA goedkoop

Le Coq

Cool Novice
Waardering
1
Mensen m'n eerste post dan maar op dutchbodybuilding.com (fantastische site!!!). Heb de forums doorgescrolled voordat ik een nieuwe toppic c.q. vraag plaats.

ZMA uit de winkel "De Tuinen" wordt ook net zo gedoseerd als in het stuk van Big T. maar voor 180 pillen is het in de tuinen 30 euro.. Op de site van xxl is het voor 120 pillen 26 euro (plus verzendkosten is 30 euro)..nu is mijn vraag is er een verschil in kwaliteit tussen de twee.. heeft iemand daar ervaring mee??

Alvast bedankt!

Eehm over Zma weet ik het zo niet maar over het algemeen is dat spul van de tuinen troep en van xxl is kwalitatief alles goed !

Eehm over Zma weet ik het zo niet maar over het algemeen is dat spul van de tuinen troep en van xxl is kwalitatief alles goed !

wat zou het verschil zijn??
wat is de dosering van de tuinen...ik ga nu ff van xxl checken
heb zelfs bijna altijd zma in huis (gebruik het voor nachtrust)

zma is een vaste formule...maakt niet uit van welk merk je neemt ...

zma is een vaste formule...maakt niet uit van welk merk je neemt ...

Was er geen verschil tussen het soort zink- en magnesium-supplement wat erin zit ? (dus de chemische samenstelling.. er zit geen zink in maar zink-oxide, of -sulfaat, of weet ik veel)

Of je haalt uit de states zoals bij bodybuilding.com. Meteen een stack inslaan. Ze zijn daar 15 dollar per potje dacht ik. En de dollar is cheap.

ik heb zma van olimp, via xxl besteld

die van de tuinen is prima; en als ze weer hun 50% kortings toestanden hebben is de prijs zeer goed. het is een beetje kort door de bocht om te te roepen dat alles van de tuinen k*t is en alles van xxl goed is... geef dan op zn minst bewijs.

• Topic Starter Topic Starter
Lickety-split; je krijgt toch onwijs gedonder als de douane je lading onderschept ( betalen van invoerrechten etc. etc. etc.). Ik wilde eerst proteine bestellen uit de states van die site.. had de douane toen gebeld en na een half uur aan de telefoon was mij duidelijk dat je niet eens supergoedkoper uit bent voor de proteine poeders ( deze vallen onder "sportsupplementen" waar je een x euro aan betaald). Maar misschien zijn de pillen minder risico vol aangezien dat maar een klein pakketje is...
Heb je hier zelf ervaring mee? Zo ja...wat haal je uit de states ?

Porterhouse: In Z-bol zie ik staan, zit ook tribullus terrestis wat volgens Big T. niet echt werkt (ook wel eens vaker gehoord dat dat troep is). Maar bedankt voor je reply

Rusher: Waar haal jij je ZMA?

Victory: Doet het z'n werk van olimp?

De rest ook bedankt.

Rusher: Waar haal jij je ZMA?

de tuinen; als ze weer die aanbiedingen hebben is het spotgoedkoop en het spul WERKT MERKBAAR. meer bewijs heb ik niet nodig ;)

het merk van de tuinen is Precision Engineered, 180 caps... genoeg voor 2 maanden dus.

Importeren via BB com en voor de IS methode kiezen dus niet Fedex.
+- 3weken wachten en je lading is binnen.

• Topic Starter Topic Starter
Sephirotsnake: bedankt voor de info...heb je enig idee trouwens hoeveel je kan importeren voordat die douanebeamten eens een keer een pakketje openmaken en zien dat je er invoerrechten op moet betalen en boetes kan verwachten...

Lickety-split: welke ZMA is de beste die je geprobeerd hebt ? Van bodybuilding.com , waarschijnlijk bedoel je van bulknutrition.com maar dan nog van welk merk?

alvast bedankt

Terug
Naar boven