Fitness Seller

Goedkope whey te koop waar? => rond de 10 euro/kg

Informeer eens bij je sportschool, als je daar genoeg koopt met een paar vrienden dan kun je vaak tegen gereduceerde prijs krijgen. Ik heb nu Dymatize Elite Whey 10 pound voor 63 euro gekregen. Is dus 14 euro per kilo, maar dan ook topspul. Niet onder de 90 euro gezien in NL.

Volgende keer waarschijnlijk tegen inkoopprijs = +/- 10 euro de kilo. Dat scheelt.

Kwark blijft altijd ongeveer een factor 2 cheaper. 80 cent voor een bak kwark van 500 gram met 12.5 gram eiwit / 100 gram = 60 gram eiwit voor 80 cent.

1 kilo voor 14 euro whey(24gr eiwit per 31gr) = 770 gram eiwit

Aan kwark heb je voor 14 euro: 14/0.80 * 60 = 1050 gram eiwit.

Het komt dus langzaam in de buurt als je een goede deal maakt, maak je slechte deal dan is het ongeveer een factor 2.

Die scivation ziet er wel goed uit ervan uitgaand dat het ook goed spul is :)

Mijn 5 kg proteine is op en nu wil ik bij bulkpowders 5 kg kopen. Als je geen creditcard hebt, dan hoe moet je het kopen? Ik zie dat ze doen aan banktransfer. Ik kan alleen nergens gegevens of meer info erover vinden.

Wie wel?

Geef het geld maar aan mij, dan komt het goed;)

Je kan soms ook nog telefonisch of internetbankieren doen.

Van Bulk powders.co.uk Whey ( 80 % ) instant

Serving Size: 100 g
Protein: 81 g
Energy: 393 Kcal
Carbohydrates: 6.3g
Fat 6.0g

Typical Amino Acid Profile (% of protein)
  • Alanine 5.0
  • Arginine 2.1
  • Aspartic Acid 11.0
  • Cystine 2.2
  • Glutamic Acid 18.1
  • Glycine 1.4
  • Histidine 1.7
  • Isoleucine* 6.4
  • Leucine* 10.6
  • Lysine 9.6
  • Methionine 2.2
  • Phenylalanine 3.0
  • Proline 5.5
  • Serine 4.6
  • Threonine 6.7
  • Tryptophan 1.4
  • Tyrosine 2.6
  • Valine* 5.9
*=BCAA

Van xxlnutrition Whey 80% ( instant)

Samenstelling per 100 g:
Energie: 363 kcal
Eiwit: 80 g (84g op de droge stof)
Koolhydraten: 4 g
Vet: 3 g

Aminozuren per 100 g eiwit:
L-Alanine 4790 mg
L-Arginine 2690 mg
L-Asparginezuur 10680 mg
L-Cysteine 2390 mg
L-Glutaminezuur 17100 mg
Glycine 1870 mg
L-Histidine 1810 mg
L-Isoleucine* 5660 mg(BCAA)
L-Leucine* 10510 mg( BCAA)
L-Lysine* 9110 mg
L-Methionine* 1810 mg
L-Fenylalanine* 3210 mg
L-Proline 5660 mg
L-Serine 5310 mg
L-Threonine* 7240 mg
L-Tryptofaan* 1400 mg
L-Tyrosine* 3040 mg
L-Valine* 5720 mg (BCAA)
* = essenti?le aminozuren
BCAA = Branched Chain Amino Acids

Ik zie niet echt veel verschil, ik zo dus ook geen reden om het niet te kopen bij die engels site.

bulkpowders heeft aankomende maand misschien de isolaat goedkooper dan standaard prijs.
als de isolaat de poll teminste wint anders word het de bcaa's.maar net ff gekeken en denk wel dat de isolaat wint :P

15 euro, aldus post beginner

Indien de kwaliteit niet slecht is zal ik volgende keer daar ook bestellen.

48euro voor 1.9kilo tot 30kilo
60 kilo is iest goedkoper vergleken met 30 kilo

Dat verschilt wel degelijk, met wat die kerel opgaf die de post begon

Laatst bewerkt:
Ik blijf bij XXL, prijs kwaliteit zeer goede (sups) whey.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben de starter van deze discussie en na een privé-reactie gekregen te hebben van bovenstaande "Jaccis" ben ik terug hier beland. Na 2,5 jaar was ik eigenlijk vergeten dat deze discussie nog bestond. Heel interessant om de vele reacties te lezen na al die tijd. Ongelooflijk.

Ondertussen heb ik zowat mijn weg gevonden in de supplementen.
Bulkpowders is THE place to be. Ik vind ze nergens goedkoper.

Ik bestel nu drie jaar bij hen en krijg de bestelling altijd binnen de week.
Ik betaal met visa, maar de eerste keer deed ik dat via bankoverschrijving. De bankgegevens krijg je als je je bestelling hebt gemaakt. Zorg er wel voor dat je tot op de cent juist betaald, dan kom je niet tegen zoals ik dat je na een maand wachten nog steeds geen reactie hebt gekregen omdat ze je niet terugvinden in de boekhouding (ze staarden zich blind op dat bedrag en vonden mij dus niet), maar sindsdien geen problemen, alles tip top.

Kwark blijft natuurlijk de goedkoopste oplossing, maar qua gemak scoort het slecht. Wie wil er nu om de 2,5 à 3 uur 200à400 gr. kwark binnenspelen? Whey gaat zoveel makkelijker naar binnen.

In feite bestaan mijn maaltijden vooral uit hetgene ik koop bij bulkpowders. Ik ben een moeilijke eter, dus maak ik mijn maaltijden vloeibaar. In 1 minuut heb ik m'n maaltijd binnen.

Ik giet gewoon zoveel gr. poeder geconcentreerd whey-eiwit in de beker, en zoveel gr. oats (dat is havermout die je daar ook kunt kopen die speciaal gemalen is zodat je hem gewoon kunt opdrinken met water). Milk-protein en calcium-protein gebruik ik ook , maar dan 's avonds en 's nachts omdat ze een langere werking hebben. Geïsoleerd whey-eiwitpoeder drink ik enkel na mijn training omdat ze vlug verteren. Ik drink deze niet overdag omdat ze na enkele uren al verteerd zijn. Als je na 2uur al grote honger hebt en zonder eiwitten zit, is het beter je shake’s aan te passen en eventueel whey met milk of calciumcaseinaat te mixen zodat je langer wegkan en nooit zonder komt te zitten.

Dus voor mijn gemak vul ik 1x per dag mijn 7 bekers en zijn mijn maaltijden klaar, gemakkelijk mee te nemen en vlug op te drinken, want wie kan er op zijn werk iedere 2,5 uur beginnen eten???

Natuurlijk eet ik ook 1 volle maaltijd per dag met groenten en patatten of rijst of spaghetti en eet ik ook nog enkele stukken fruit tijdens mijn zelfgemaakte shakes en sporadisch misschien nog een boterham. Als vetten voeg ik "Udo's choice ultimate oil blend (=verschillende oliën met veel omega 3-6-9 in) toe.

Als vegetariër kan ik niet anders dan vele vele whey-poeders naar binnen werken, ik moet ergens mijn eiwitten halen. Er schieten alleen melk-produkten over voor mij, maar in de meeste zit teveel vet zoals kaas dus schiet naast de poeders alleen nog kwark over. En magere melk is ook geen optie want dan heb je zoveel suikers binnen dat je een buik krijgt. Ik betaal dan algauw 450 euro voor een bestelling, maar dan heb ik wel voor 61kg poeders besteld (daarin zit ook creatine en glutamine en zoetmiddelen) en kan ik 5 maanden weg. Iemand die iedere dag vlees/vis eet in combinatie met merkwheysupplementen zit ook aan zoveel geld en zelfs meer.

De poeders bij bulkpowder zijn inderdaad smaakloos, anders gezegd, ze zijn niet te vreten als je ze wilt opdrinken, maar geen probleem, ik koop bij bulkwpowders flesjes (zie onder “flavouring systems – BP LiquiFlav 50 ml) waar je bij iedere shake gewoon 5 druppeltjes dient toe te voegen en je shake smaakt lekker zoet. Smaken genoeg: banaan, aardbei, chocolade, vanille, enz.). Bij iedere shake een ander smaakje zodat je het nooit beu wordt. Het is een supergeconcentreerde zoetstof zonder calorieën. Die flesjes waren mijn redding, want zonder zou ik het niet meer binnenkrijgen. Ze gaan heel lang mee. Ik koop 7 zo’n flesjes en kan er zeker 4 maanden mee weg.

Dus die poeders en flesjes waren MIJN REDDING! Als ik iedere 3 uur moet eten krijg ik alleen maar braakneigingen. Gelukkig bestond er “Periactin” om honger te krijgen, maar deze is sinds een tijdje uit de handel genomen wat een ramp was voor mij. Ik neem nu dus remergon met als bijwerking “honger” en “anti-depressief” en “beetje vochtophoping” (maar bij mij niet echt zichtbaar, dus geen last ervan). Je wordt er niet dik van zoals ze zeggen, maar door het hongergevoel eet je meer en kun je dus dikker worden. Maar in mijn geval krijg ik er niet méér honger van, maar zijn mijn braakneigingen wel weg.

De verzendingskosten zijn niet duur. Even uitleggen:

Minimum betaal je per bestelling 9,65 pond (= 10.8 euro), da’s dus minder dan 15 euro zoals ik in het begin van dit forum zei (is goedkoper geworden, kan liggen aan de euro die dichter aanleunt bij de pond). Daarmee kun je 21 kg gewicht bestellen.
Ga je daar 1 kg boven, dus 22 kg, dan betaal je direkt 18,25 pond (20,5 euro), dus als je slim bent bestel meer kg’s. Als ik voor 48 kg gewicht koop, betaal ik dus 20,5 euro. En voor 61kg poeders, betaal ik 26,89pond (30 euro). Maar tijdens je bestelling kun je dit ook al zien hoeveel de verzending kost, dus kun je makkelijk kg bij- of weglaten tot je goed zit in verzendkosten. Pas nadien moet je maar betalen als je je bestelling echt doorgeeft.

“Jaccis”, je mag mij altijd hier een vraag stellen hoor, geef niet graag mijn emailadres door.

Laatst bewerkt:
En hoe zit het met de Whey van Body en Fit?

Die is 50 eurie voor 4,5 kilo. Iemand ervaring met de kwaliteit?

@ fuzzy wuzzy ... die van body en fit shop schuimt bij mij heel erg en wil heel slecht oplossen

Het gaat bij mij dalijk toch de blender in dus dat zal voor mij in ieder geval geen probleem zijn. Maar de voedingswaarde... is die gewoon goed? Want in dat geval heb je ook redelijk goedkope Whey.

• Topic Starter Topic Starter
7 shakes per dag? het moet niet gekker worden man

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:47 ----------

:roflol:

't waren er vroeger 8 per dag: tijdens de plaspauze 's nachts om 2 uur nog ééntje naar binnen werken. Maar ben daarmee gestopt: kwestie van mijn maag nog wat rust te bezorgen.

Terug
Naar boven