Fitness Seller

Goedkope whey te koop waar? => rond de 10 euro/kg

't waren er vroeger 8 per dag: tijdens de plaspauze 's nachts om 2 uur nog ééntje naar binnen werken. Maar ben daarmee gestopt: kwestie van mijn maag nog wat rust te bezorgen.

ok, ik vroeg me af waarom je geen vlees/vis at maar zie net pas dat je vegetarier bent. Maar dan nog lijkt het me niet echt prettig om al je proteine uit shakes te halen, maar das natuurlijk persoonlijk :)

• Topic Starter Topic Starter
ja, 't is nogal eenzijdig en het haalt het kleurenpakket van smaken drastisch naar beneden. Ik eet wel graag kaas, maar kan er niet veel eten doordaat er teveel vetten (verzadigde) inzitten. Kaas is dus uitgesloten. Kwark ben ik moe gegeten en smaakt ook niet lekker. En melk hebben teveel suikers. Dus ja, veel keuze heb ik niet.

Omdat weightgainer goedkoper is dan whey.

Zo duur vind ik whey ook niet. Een goed voedingsschemakost stukken meer dan die af en toe shakies die ik neem

Whey (Wei) Proteine.

Sorry man, ik ben nog aardig nieuw enz. Maar dit is toch gewoon een proteïne shake?
Het staat onder de sectie van Whey shakes bij Body&Fitshop dus ik dacht zit wel snor.

Graag opheldering voor ik dit aanschaf ^^.

Whey (Wei) Proteine.

Sorry man, ik ben nog aardig nieuw enz. Maar dit is toch gewoon een proteïne shake?
Het staat onder de sectie van Whey shakes bij Body&Fitshop dus ik dacht zit wel snor.

Graag opheldering voor ik dit aanschaf ^^.
Het staat onder weight gainers en in de beschrijving staat:
...deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada!
Daarnaast staat Interactive Nutrition ook bekend om haar Mammoth weight gainer-lijn.

Oke bedankt man, maar wat is nou het verschil tussen dit en een whey shake?
Lager percentage en kwaliteit proteïnen, waaronder ook langzamere afbreekbare proteïnen zoals ei-eiwit en melk eiwit. Weight gainers bevatten vaak flink wat suikers en nog wat andere voedingsstoffen zoals vetten en mineralen. Je zou het dus meer kunnen beschouwen als maaltijdvervanger als je er toevallig een gemist hebt. Een van de betere weight gainers zijn Rice & Protein (http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Rice-%26-Protein-2500-gram-786) en Lean Gainer (http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain).

Terug
Naar boven