Zoveel is 5kg toch helemaal niet pak je ong 4,5kg van SNI zit je op 54 euro.
Precies genoeg voor een maand![]()
Waar kan ik die kopen dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel is 5kg toch helemaal niet pak je ong 4,5kg van SNI zit je op 54 euro.
Precies genoeg voor een maand![]()
Ik wil wel 10 kg kopen als het dan voor 10 euro per kg is.
Staar niet blind op de prijs.
Kijk ook eens naar de inhoud, met name de hoeveelheid en dosering aminozuren. Dit is toch wel een van de belangrijkste, wellicht het belangrijkste van allen.
Zijn maar een paar merken die ik prefereer (en nee wordt niet gesponsord)
Isopure, Nature's Best, niet goedkoop, maar super zuivere spul
MetRx extreme whey, betaalbaar als de tuinen die in de opruiming heeft.
En last butt not least, xxl. Betaalbaar, goede ingredienten en lekker weg te drinken.

klopt ook goede whey is gewoon duurder en als je toch wil kopen kijk naar amerikaanse merken zoals revolutions universal enz want eigen produkten vind ik wat minder
je bent zeer goed thuis in de supplementen markt! Ik ga voorlopig even kwark vreten van aldi/lidl en sparen voor wat duurder proteine.
Je hebt idd beter iets duurdere, goede whey dan spotgoedkope slechte whey maar hoe kan je zoiets weten? Natuurlijk zal elke verkoper beweren dat hij de beste verkoopt maar we weten allemaal dat mensen die eraan verdienen snel zo'n dingen zeggen.
Je zou denken dat je bij de duurdere premium-merken goed zit maar daar ben ik zelfs niet zeker van. Bestaat er ergens een site met resultaten waar de kwaliteit van de whey getest is in een labo?
Karma voor een afdoend antwoord.