Fitness Seller

Goedkope whey te koop waar? => rond de 10 euro/kg

Staar niet blind op de prijs.
Kijk ook eens naar de inhoud, met name de hoeveelheid en dosering aminozuren. Dit is toch wel een van de belangrijkste, wellicht het belangrijkste van allen.
Zijn maar een paar merken die ik prefereer (en nee wordt niet gesponsord)
Isopure, Nature's Best, niet goedkoop, maar super zuivere spul
MetRx extreme whey, betaalbaar als de tuinen die in de opruiming heeft.
En last butt not least, xxl. Betaalbaar, goede ingredienten en lekker weg te drinken.

Ik moet dat dus wel doen. Naast maandelijkse betaling kan ik niet zoveel missen en dat weet alleen een student die 700 euro krijgt en nog zijn kamer en overige moet betalen.

Ik wil ook wel de beste en dat snap ik ook, maar kan dat nou niet betalen.

Voor 140 euro 10 kg kan je het wel krijgen bij www.bodylab.nl en het lijkt ook wel goed, maar 10tje per kg als je 10 kg tegelijk inkoopt kan wel, maar niemand weet het dus.

Ik ga voorlopig even kwark vreten van aldi/lidl en sparen voor wat duurder proteine.

Bedankt ieder.

Kijk ook eens naar de inhoud, met name de hoeveelheid en dosering aminozuren. Dit is toch wel een van de belangrijkste, wellicht het belangrijkste van allen.
Zijn maar een paar merken die ik prefereer (en nee wordt niet gesponsord)
Isopure, Nature's Best, niet goedkoop, maar super zuivere spul
MetRx extreme whey, betaalbaar als de tuinen die in de opruiming heeft.
En last butt not least, xxl. Betaalbaar, goede ingredienten en lekker weg te drinken.

Precies wat je zegt.
Je kunt beter 1 goede shake per dag drinken dan 3 shakes waar niks in zit of dat niet goed opgenomen wordt.
Voor €10 de kilo ga je nooit goede whey vinden, dat is volstrekt onmogelijk. Ook al krijg je iets voor die prijs aangeboden, laten staan want de kwaliteit zal erg slecht zijn. Dan kun je inderdaad nog beter je geld aan kwark besteden.;)

ik koop meestal bij bulkpowders (hoewel ik de laatste drie keer bij db sponsors heb gekocht, moest snel gaan)

bulkpowders vind ik goede shit, toen ik 10kg had bestel (gaat tot 20kg), moest je voor die prijs wel compenseren. Het was smaakloos en supplementloos...Net even gezoen en blijkbaar hebben ze er nu glutamine en bcaa bij gegooid.

Ik had de Lean Desert Proteine van BSN. Zwaar duur. Ben nu overgestapt op instant proteine whey van XXL, krijg ze morgen binnen als het goed is.. Ben benieuwd rené ;)

10kg/kilo is ongeveer inkoopprijs van een gemiddeld merk whey.

De whey bij bulk vind ik niet bijzonder. de 90% variant kost je alsnog 14 euro de kilo en dan heb je het geheel nog niet eens in huis. Via de sportschool krijg ik het cheaper en heb ik een merkproduct (niet dat dat alles zegt).

klopt ook goede whey is gewoon duurder en als je toch wil kopen kijk naar amerikaanse merken zoals revolutions universal enz want eigen produkten vind ik wat minder

hoe zit het met Elite Whey Protein van Dymatize

IDD ik betaal 25,- voor mij whey.

Ik ga voorlopig even kwark vreten van aldi/lidl en sparen voor wat duurder proteine.

Hoeveel kost die kwark? Bij de goodkoopste van AH betaal je 65 cent per 500 gr, wat neerkomt op 65 cent per 40 gr eiwit. 65/40 maakt dan 16,3 cent per 10 gr eiwit

Stel dat je uit die goedkopere wei per 100 gr er 70 gr aan eiwit krijgt, wat per kilo dan op 700 gr komt. Die 14 euro per kilo maakt dan dus 20 cent per 10 gr eiwit.

Een eiwitportie met 30 gr eiwit:

Kwark (zonder verder iets): 50 cent
Whey (waterbasis) van 14 euro p. kilo: 60 cent

Groot verschil? Niet echt he? Je zult weinig besparen met de kwark denk ik. Zelfs al heeft de Lidl/Aldi kwark wat meer eiwitten dan de Zaanse Hoeve van de AH, erg veel zal het niet uitmaken. Zeker niet als je nog de kosten van evt muesli bij de kwark en evt melk bij de whey rekent, waarmee de verschillen relatief nog kleiner zullen worden.

En daarom vraag ik of je ook ergens voor tientje per kg aan eiwitten kan komen.

Je hebt idd beter iets duurdere, goede whey dan spotgoedkope slechte whey maar hoe kan je zoiets weten? Natuurlijk zal elke verkoper beweren dat hij de beste verkoopt maar we weten allemaal dat mensen die eraan verdienen snel zo'n dingen zeggen.

Je zou denken dat je bij de duurdere premium-merken goed zit maar daar ben ik zelfs niet zeker van. Bestaat er ergens een site met resultaten waar de kwaliteit van de whey getest is in een labo?

Karma voor een afdoend antwoord.

Je hebt idd beter iets duurdere, goede whey dan spotgoedkope slechte whey maar hoe kan je zoiets weten? Natuurlijk zal elke verkoper beweren dat hij de beste verkoopt maar we weten allemaal dat mensen die eraan verdienen snel zo'n dingen zeggen.

Je zou denken dat je bij de duurdere premium-merken goed zit maar daar ben ik zelfs niet zeker van. Bestaat er ergens een site met resultaten waar de kwaliteit van de whey getest is in een labo?

Karma voor een afdoend antwoord.

Zo oud als de straat, maar toch...

http://www.ergogenics.org/keurmerk.html

Terug
Naar boven