- Waardering
- 224
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://i6.photobucket.com/albums/y209/DTownPistonsfan/6p6qr9v.gif
+
Nederlanders
Nederlandsers die niet echt lijken op Nederlanders
Kaaskoppen
Witjes
Ariers
Homos
Christenen
Kerken
Nederland
Nederlandse vlag
Nederlandse leger
etc.

als mensen allerlei nare dingen zeggen over allochtonen dan mag dat wel en als er wat over nederland word gezegd moet er worde opgepast
...Ciko, die alle topics vervuilt met überdebiele posts.
- Aan mijn gezondheid die me vaak in de steek laat.
- Ei schalen die na het koken aan het ei zelf blijven vastzitten.
- Verbrand eten
- Als mijn internet ermee kapt als ik aan het gamen ben.
- Verliezen met spelletjes/games.
- Tijd.
- Zeurende mensen
- Uitverkochte biefstuk.
- Wekker

ik bedoel zeg dat dan tegen mekaar maar SPREEK ME NIET AAN MET KAASKOP!!!!
Slaap lekker people !!
(krijg je zo een juridisch gezeik mee, want ze tekenen een contract en vervolgens gaan lopen zeiken.
hoezo hoop je dat knulals mensen allerlei nare dingen zeggen over allochtonen dan mag dat wel en als er wat over nederland word gezegd moet er worde opgepast
maka uit je mening knul

ja nogal vreemd he om een land waar je naartoe komt te verafschuwen en een hekel hebben aan alles wat nederlands is of met de nederlandse cultuur te maken heeft.
allochtonen hebben ons harder nodig dan wij hun, dus met zo'n mening moet je gewoon naar je eigen kamelen land terug. al betwijfel ik dat of ze dat doen aangezien ze goed weten dat ze het daar nooit zo goed zullen hebben als hier.
en zoiezo slaat die post op stront want waarom zouje een hekel aan nederlanders hebben? of christenen? alsof ze dat kunnen onderbouwen![]()
kan je niet lezen ofzoo
ik zeg tog nergens dat ik nederland haatga ji is aub met spoed een cursus nederlands volgen wil jekan je niet lezen ofzoo
ik zeg tog nergens dat ik nederland haat