Fitness Seller

Waar heb jij nu echt een absolute schijthekel aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik hoop dat het sarcasme was van "maka"

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-moslims die zich niet wensen aan te passen
-domme wijven
-gasten die denken dat ze alles zijn
-slijmende mensen
-arrogante mensen
-chagrijnige mensen
-ziek zijn
-onrechtvaardigheid
-sfeerverpesters

Oohja

Joden
Amerikanen
Nederlandse muziek
Nederlandse politie
Nederlandse Wet
Nederlandse normen en waarden

Ofnietttt Ciko.

- Aan mijn gezondheid die me vaak in de steek laat.
- Ei schalen die na het koken aan het ei zelf blijven vastzitten.
- Verbrand eten
- Als mijn internet ermee kapt als ik aan het gamen ben.
- Verliezen met spelletjes/games.
- Tijd.
- Zeurende mensen
- Uitverkochte biefstuk.
- Wekker

Last van een hoge bloeddruk heb je waarschijnlijk ook :)

Sins ik regelmatig trip op lsd heb ik het leven accepteren zoals het is en maak me nergens meer druk om

edit: plateau's, daar erger ik mee wel wat aan

Laatst bewerkt:
Ik heb een hekel aan:

- Slechte trainingsdagen
- Mensen die mij gaan vertellen hoe ik moet DLen
- Mensen die Kaaskoppen zeggen in de zin van kijk die (kanker)kaaskoppen dit en dat ik bedoel ik word soms ook met kaaskop aangesproken terwijl ik zoiezo niks tegen buitenlanders heb en hun ook niet op welke manier dan ook zal beledigen, mijn beste kameraad is nota bene marokaan en aleen al om deze reden kan ik sommige mensen hun hasses er volledig afslaan!:mad: ik bedoel zeg dat dan tegen mekaar maar SPREEK ME NIET AAN MET KAASKOP!!!!
- verliezen met games
-Het woord Kanker
- arrogante bitches die je net zolang aankijken totdat jij ze aankijkt zodat ze arrogant hun hoofd kunnen wegdraaien
- Mensen die mij nadoen in de stad als ik in de stad loop en vervolgens denken die gasten dat ze vleugels hebben ofzo terwijl dat de bacco cola blikjes in hun binnentukken zijn!!!

Zo dat is lekker :P Slaap lekker people !!

Laatst bewerkt:
- die gasten die elke dag tegen de zeikant van me huis staan te voetballen
- bijdehante moslims die me lastig vallen zonder dat ik ook maar iets verkeerds doe
- in een winkel staan waar je iets wilt kopen en je portemonee ligt nog thuis
- klanten die weigeren te betalen :mad: (krijg je zo een juridisch gezeik mee, want ze tekenen een contract en vervolgens gaan lopen zeiken.
- negatieve karma :P
- blesures
- Mensen met overgewicht die zeiken dat ze er niks aan kunnen doen en als ze dan een keer 3 kilo kwijt zijn zichzelf belonen met een maaltje mac donalds

hoezo hoop je dat knul??? als mensen allerlei nare dingen zeggen over allochtonen dan mag dat wel en als er wat over nederland word gezegd moet er worde opgepast???

maka uit je mening knul

ja nogal vreemd he om een land waar je naartoe komt te verafschuwen en een hekel hebben aan alles wat nederlands is of met de nederlandse cultuur te maken heeft.

allochtonen hebben ons harder nodig dan wij hun, dus met zo'n mening moet je gewoon naar je eigen kamelen land terug. al betwijfel ik dat of ze dat doen aangezien ze goed weten dat ze het daar nooit zo goed zullen hebben als hier.

en zoiezo slaat die post op stront want waarom zouje een hekel aan nederlanders hebben? of christenen? alsof ze dat kunnen onderbouwen :roflol:

ja nogal vreemd he om een land waar je naartoe komt te verafschuwen en een hekel hebben aan alles wat nederlands is of met de nederlandse cultuur te maken heeft.

allochtonen hebben ons harder nodig dan wij hun, dus met zo'n mening moet je gewoon naar je eigen kamelen land terug. al betwijfel ik dat of ze dat doen aangezien ze goed weten dat ze het daar nooit zo goed zullen hebben als hier.

en zoiezo slaat die post op stront want waarom zouje een hekel aan nederlanders hebben? of christenen? alsof ze dat kunnen onderbouwen :roflol:

ga ji is aub met spoed een cursus nederlands volgen wil je??? kan je niet lezen ofzoo??? ik zeg tog nergens dat ik nederland haat

kheb hekel aan pissen, want ga per dag 100x naar wc door al dat water drinken

- Anabolengebruikers
- bodybuilding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven