- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ga ji is aub met spoed een cursus nederlands volgen wil jekan je niet lezen ofzoo
ik zeg tog nergens dat ik nederland haat
Ik heb een hekel aan mensen die genoegen nemen met te weinig. Kan me er dood aan ergeren, mensen die genoegen nemen met het leven in een krot. Niks op de planning hebben staan, naast een blikje bier zuipen met hun eveneens kansloze vrienden voor een televisie die waarschijnlijk nog gestolen is ook. De kansloze mensen, de "tokkies". Mensen die genoegen nemen met een k*tbaantje hun hele leven, of nog erger, de kakkerlakken die als bloedzuigers zich vastzuigen aan het sociale stelsel, of wel, de uitkeringsgerechtigden. De mensen die vroagah op school al nietsnutten waren, en de 30 opvolgende jaren niks hebben kunnen toevoegen aan hun leven naast de in en verkoop van nep G-star shirtjes.
Maar eigenlijk hou ik van ze, ik gun het ze, ik gun hen die kansloosheid, dat uitzichtloze excuus voor een bestaan. Ik hou van ze omdat ik er zoveel beter uitzie bij vergelijking. Ik hou van ze, omdat schoonmaakwerk langs de weg ook gedaan moet worden. Ik hou van ze, omdat de politie anders minder te doen heeft.

. Maar waarom nordic walkers haten? Hun doen toch ook wat ze leuk vinden.
Als je er wat van zegt ben je gelijk een irritante puber ! 
Gast
denk je nou echt dat Nederland het kan doen zonder allochtonen?
Daarom hebben jullie te kort aan Polen in Nederland he?
Tfoe.
ik vind weinig dingen zo relaxed als relaxed met m'n maten ouwehoeren onder het genot van een biertje
Ik heb een hekel aan jeuk aan m'n zak als je niet kunt krabben, aan fietsende bejaarden, nordic walkers, leren en de maatschappij die te ****ing veel waarde hecht aan dingen als je kapsel, kleding etc. Ik zou het liefst altijd in joggingbroek, hempje en sneakers lopen.

Hiermee associeer je jouw vrienden met kansloze tjappies? En jezelf met een tokkie die niks in de planning heeft staan voor zn leven?![]()

Hiermee associeer je jouw vrienden met kansloze tjappies? En jezelf met een tokkie die niks in de planning heeft staan voor zn leven?![]()

Hehe bekijk die video van jezelf op youtube nog eens.![]()