Fitness Seller

Waar injecteer jij ??

rtodeep

Ripped Bodybuilder
Waardering
2
k vraag me af waar de meeste mensen injecteren

en waar je het minste last van hebt

k zet normaal altijd in me reet , maar heb het gister voor t eerst in mn been gezet..

in me hol slaap k nooit lekker, want k draai altijd op die kant die nogal gevoellig is ( altijd testo :( )

en me poot is nou een beetje stijf en kwam net amper me auto uit :rolleyes:

ach ja wie mooi wil zijn moet pijn lijden toch :D

maar k zet het denk k volgende keer maar weer in mn billetjes :p

ik zet het ook altijd in mijn been .
Ik injecteer rustig , en niet teveel ml per keer .

In de rechterbovenhoek van m'n bil. -> Minste zenuwen en grote bloedvaten, maar toch genoeg spier om de juice te kunnen opnemen.

Maar wat last krijgen hoort erbij...geen kuur zonder ook maar 1 keer last...ach, word je er in ieder geval goed aan herinnerd dat je hard moet trainen en vreten omdat je juice door je aderen hebt lopen. :)

Altijd in mn bil. Het gaat er vooral om dat je rustig injecteert. Ik wacht na elke ml sowiesow even.
Hoe rustiger je injecteert deste minder pijn heb je daarna.

Billetjes, benen, biceps, triceps, schouders, borst, buik....

heb ook 2 vraagjes ivm injecteren hoeveel ml mag je hoogstens injectere in 1 keer op dezelfde plaats?
mag je bv 2ml test e. in je rechterbil injecten en dan 2 ml deca of tren in je linker bil?of word dit afgeraden?

ironmike86 zei:
heb ook 2 vraagjes ivm injecteren hoeveel ml mag je hoogstens injectere in 1 keer op dezelfde plaats?
mag je bv 2ml test e. in je rechterbil injecten en dan 2 ml deca of tren in je linker bil?of word dit afgeraden?

4 ml kan je in 1 keer zetten in je bil.

ik ben niet zo een handige harry in het optrekken,soms loopt het er heel moeilijk in en soms stroomt het gewoon naar binnen,ik zou ze liever alletwee apart doen kan dat? elk in een aparte bil?

Het kan wel.

Maar als je van te voren overdruk maakt in je vial dan vliegt het naar binnen.

triceps zijn het lekkerst...vroeger ook vaak kuiten, maar schijnt niet zo goed te zijn..

Ik spuit altijd in het k*tje

hahaha

maar eve ontopic:
ik injecteer altijd in de bil heb een keertje bovenbeen geprobeerd maar ging voor de een of ander reden niet goed en heb een week mank gelopen (probeer dat maar een thuis uit te leggen) maar doe het voort weer in de bil

Zo doe ik het

Bil : max 5ml
Been : max 4ml
Schouder : max 2ml

Terug
Naar boven