- Waardering
- 796
+2,
dan bedoel ik dat we er 3 hebben, voor zover ik heb gezien, ben er nog maar 2 keer geweest![]()
+7 wij hebben er een stuk of 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+2,
dan bedoel ik dat we er 3 hebben, voor zover ik heb gezien, ben er nog maar 2 keer geweest![]()
3 smith machines
ruwweg 800 kilo aan 25kilo schijven alleen al
2 BP'es, 1 incline 1 decline
6 barbells + 1 losse + 1 korte + 1 EZ bar (maar 3 setjes goede klemmen)
DB's tot 62kg (2-20kg 2 setjes)
2 dip/pu apperaten
3 cable apperaten
3 cardio ruimtes
Sauna + Stoombad
Gratis kluisjes met codeslot
24/7 open
Ruimte voor deadlift / olympische oefeningen
2 squatrekken
Arm Blaser ding
Je mag magnesium gebruiken
Eigenaar is Prof bodybuilder geweest
Goede begeleiders die zelf ook prof zijn
___
14.95 per maand.
Zo ongeveer![]()
me jelly, waar is die gym dan?Ik moet altijd lachen als die mannetjes weer onder het grondzeil vandaan komen om mijn veters te strikken die weer eens los zit.. goeie gasten dat wel..
Je weet wel, die kleine groene mannetjes.
. Natuurlijk hebben ze de beenoefeningen & apparatuur nog niet uitgevonden. Na een uur zijn ze klaar en zullen ze waarschijnlijk ook weer een shake nemen. Geweldig 
vandaag weer flink binnenpret gehad. Komen twee van die gasten binnen met witte tank tops en natuurlijk lange trainingsbroek. Op zich nog niks mis mee, maar zijn allebei behoorlijk mager en het eerste wat ze doen is het volgende. Kleedkamer in shake maken met water en zo de gym binnenwandelen al drinkend. Dan tijdens 'trainen' een half uur bij hetzelfde apparaat en vooral veel praten en drinken. Natuurlijk hebben ze de beenoefeningen & apparatuur nog niet uitgevonden. Na een uur zijn ze klaar en zullen ze waarschijnlijk ook weer een shake nemen. Geweldig
![]()

niet al te beste genen of nog niet lang bezig, spiltschema, wheyshake als aanvulling van voeding, hilariously![]()
Zie je hem telkens staan op een foto vuist onder zijn kin en ''ongemerkt'' biceps aan het flexen