XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

3 smith machines
ruwweg 800 kilo aan 25kilo schijven alleen al
2 BP'es, 1 incline 1 decline
6 barbells + 1 losse + 1 korte + 1 EZ bar (maar 3 setjes goede klemmen :mad:)
DB's tot 62kg (2-20kg 2 setjes)
2 dip/pu apperaten
3 cable apperaten
3 cardio ruimtes
Sauna + Stoombad
Gratis kluisjes met codeslot
24/7 open
Ruimte voor deadlift / olympische oefeningen
2 squatrekken
Arm Blaser ding
Je mag magnesium gebruiken
Eigenaar is Prof bodybuilder geweest
Goede begeleiders die zelf ook prof zijn

___
14.95 per maand.

Zo ongeveer :D
:treuren:me jelly, waar is die gym dan?

Almere, sport en fitness centre :p

Mensen die zeggen dat rijst en pasta een toevoeging aan je voeding is net als whey shakes en dat je eerst een half jaar veel brood moet eten voordat je rijst/pasta gaat werken:p

laat ook maar

standaard dingen.. Gasten die met 20 kg db's bicep curls doen en vervolgens seated rows doen met 50 kg.. In verhouding dikke armen, maar 'platte rug'.. Moet er altijd wel een beetje van lachen in mezelf..

Ik moet altijd lachen als die mannetjes weer onder het grondzeil vandaan komen om mijn veters te strikken die weer eens los zit.. goeie gasten dat wel..

Je weet wel, die kleine groene mannetjes.

Anyway, kmoest laatst lachen om een advies van iemand. Die vroeg me wat ik at aaangezien ik in de cut zit, waarop hij antwoorde dat je dan geen complexe koolhydraten moet eten maar liever snelle suikers. Volgens hem aten alle bodybuilders snelle suikers i.p.v. zetmeel zoals aardappelen en rijst.

Kmoest wel lachen aangezien ik hem niet kon overtuigen.

vandaag weer flink binnenpret gehad. Komen twee van die gasten binnen met witte tank tops en natuurlijk lange trainingsbroek. Op zich nog niks mis mee, maar zijn allebei behoorlijk mager en het eerste wat ze doen is het volgende. Kleedkamer in shake maken met water en zo de gym binnenwandelen al drinkend. Dan tijdens 'trainen' een half uur bij hetzelfde apparaat en vooral veel praten en drinken :D. Natuurlijk hebben ze de beenoefeningen & apparatuur nog niet uitgevonden. Na een uur zijn ze klaar en zullen ze waarschijnlijk ook weer een shake nemen. Geweldig :D

vandaag weer flink binnenpret gehad. Komen twee van die gasten binnen met witte tank tops en natuurlijk lange trainingsbroek. Op zich nog niks mis mee, maar zijn allebei behoorlijk mager en het eerste wat ze doen is het volgende. Kleedkamer in shake maken met water en zo de gym binnenwandelen al drinkend. Dan tijdens 'trainen' een half uur bij hetzelfde apparaat en vooral veel praten en drinken :D. Natuurlijk hebben ze de beenoefeningen & apparatuur nog niet uitgevonden. Na een uur zijn ze klaar en zullen ze waarschijnlijk ook weer een shake nemen. Geweldig :D

niet al te beste genen of nog niet lang bezig, spiltschema, wheyshake als aanvulling van voeding, hilariously :rolleyes:

Ha ha ha ha, gisteren een paar donkere jongens uit de ghetto met rastahaar, een jogginsbroek die naar beneden hing, smal tank topje.
Vervolgens kwam ghetto boy 2 en ze brabbelen in ghetto taal.
Ze hadden het over: bla bloee aaa bibieboo blabla jonkoo. Jonkoo blie blo haah agh bi boe

trainen en dan aan Jonko denken? Lol maffe rasta's haha!

Ik lach om moslima's die met hun hoofddoeken cardio zitten te doen.

Meesten doen hier geen squat en/of Deadlift.

Komen ze daarna naast me staan terwijl ik Deadlift, OOoooh dat is de best oefening om je rug te verkloten (ik niets gezegd en gewoon door gedaan).

Dan andere dag train ik benen, iedereen in gym weer train je nu weeral benen?!
Dan begin ik met squaten, Komt diezelfde kerel terug OOooooh Dat is de beste oefening om je rug te verkloten ..

Begon spontaan in mezelf te lachen en gewoon doorgedaan..

En dan het beste van allemaal zie je een week later 3/4 van die guys Squaten in de Smith en zeggen ze tegen elkaar Oooh dit doet zeer aan mijn knietjes. xD

-----
Waar ik ook om lach, jongen ''leeft voor zijn sport'' voor hij begon met trainen zat hij al steroiden pillen te nemen en traint Biceps 3 keer in een week :p Zie je hem telkens staan op een foto vuist onder zijn kin en ''ongemerkt'' biceps aan het flexen :p :p

*bump*

Vandaag weer een groepje ecto beachboys die finaal de grond in werden geluld door de instructrice, heerlijk.

doet eentje biceps curl apparaat, maar pakt hij hem met reverse grip zeg maar (handpalm naar beneden ipv omhoog)

Zegt de instructrice; wat ben je nou allemaal aan het doen dan, ik zie jullie 1 oefening hier doen dan weer 1 minuut daar dan weer zus dan weer zo, en nu doe je dit, zo kun je beter thuis blijven....

Ja maar mevrouw die is toch voor deze? (wijst naar triceps)

Jongens, jullie snappen er ook niks van en zo gaat het ook niks worden, tenzij wij een schema voor jullie maken om mee te beginnen...

Ja maar mevrouw ik heb al schema, u kunnen dan mij helpen met die?

Nou, als jij al een schema hebt, en je snapt nog niet hoe je een oefening moet doen, zal die ook wel niks voorstellen...

Toen dropen ze af

Hahah lol :D **** die beachboys :p
Maar hier worden ze wel goed begeleid. Meteen een goed schema met uitleg enzo ..
Dus zo'n fratsen kom ik niet tegen :p

zal de baas blij mee zijn :roflol:

Terug
Naar boven