AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mensen van 60 kg die breed lopen in underarmour. Te lachwekkend voor woorden. En mensen die in spijkerbroek en muts komen trainen.

herkenbaar. sta ik mij daar dood te zweten en dan zie je zo iemand :D

-Mensen die constant kijken hoeveel je duwt. dit proberen achter te doen en vervolgens zie je ze liggen met een barbell die schuin hangt op hun borst. en dan snel kijken of niemand het gezien heeft. zalig gewoon :D

-Dikke vrouw met kort haar en dan had ze een staartje boven op haar kop. kon echt niet meer. iedereen was eigenlijk aant lachen met haar. :o

waarom werk je bij fit for free?
Werk is werk (ik liep er stage en kan het op persoonlijk gebied wel vinden met die collega's), zodra ik mijn cursus PT heb gedaan ga ik proberen voor mezelf te beginnen.
Het gaat er toch om dat je je ei een beetje kwijt kan op werk en dat je het naar je zin hebt.. ik vind fit for free ook een belachelijk slechte sportschool verder.

fit for free, waar een rek voor dumbbells slechts tot 22kg loopt.

:roflol:
32kg.. maar dat is alsnog te laag ja.

Zeg nu zelf, zou jij ingaan op wat een instructeur in fit for free zegt? :p
Nope, meeste instructeurs hier geloven zelf ook de grootste onzin en vertellen die troep tegen de klanten.
Dat is ook waarom ik geen fitness instructeur wil blijven, je word niet serieus genomen.

De naam is ook een beetje misleidend. Fit for free my ass waarschijnlijk betaal je dan nog 45 euro per maand.
Je betaald 10 euro voor dal uren, 16 voor onbeperkt en 21 met die lesjes er bij...
Inschrijving kost wel 25 euro.. en thats it.. het nare is dat je er een jaar aan vast zit en je 2 maanden van tevoren moet opzeggen en anders zit je er weer een jaar opgesloten:o
Maarja het is dus wel goedkoop, en daarom moet je er ook niks goeds van verwachten.

Laatst bewerkt:
Mooiboys met hun gel kapsel en mobieltje in de sportschool

Met de gympatron die bloedserieus tegen een ecto zei:

"Seg kleintje je hebt men dumbbells van 60 kg toch terug gelegd he?!"

:p

Jij bent blijkbaar niet wie ik dacht dat je was.
Maar je traint toch wel bij michael toch ?

-Gast die heel stoer een 20 kilo gewicht van een barbell afhaalt, deze expres laat vallen in een poging hem aan de handvaten op te vangen...mist, en hem vol op zn tenen krijgt.

-Mensen die de zwaardere schijven aan de bovenkant (en dan aan 1 kant) van het gewichtrack hangen, en dan verwonderd gaan kijken als het ding omvalt.

-Superdudes die hun broek te laag hebben hangen.

Gasten die elke week, hetzelfde rondje doen (gewicht, setjes, herhalingen)
en zich dan af vragen waarom ze niet groeien. Hun voeding moet ook k*t zijn want ze zijn nog steeds 'graatmager' na maanden trainen (naja trainen)..

Om mezelf in de spiegel, ik heb echt zo'n guitig kopje

Zat net rustig wat te shufflen op mijn ipod toen ik een dikke scheet hoorde, de enige in de buurt was een omaatje die crunches aan het doen was en opeens angstvallig stil bleef.

Ik lach altijd om mensen die zichzelf in brand steken in de sportschool

Als ik bezig ben met een oefening en mn maat trekt een raar gezicht schiet ik in de lach en is heel mijn oefening naar de zak, maar dat vind ik niet zo erg dan :p

Omg, dat heb ik ook met iemand. Ik ontwijk hem altijd als ik een setje doe en me in-Ear gaat er meteen in. :D

- Mensen met teenslippers die trainen
- Pedo's die de heletijd gluren
- Mensen die heel erg naar zweet stinken
- Ecto's die biceps curl doen en stoer naar je kijken
- Ecto's die nooit vooruitgang boeken

ja zo zijn er wel meer.....

Laatst bewerkt:

fit for free in t den haag stadion heeft geen 1 losse barbell... 1 smith machine. dat is alles. Geen bench, geen incline bench en een squatrek? wasda? ???

ik zag laatst toenk ff in zwolle trainde 1 of ander jong mannetje met ****ing dragonballs haar, en dan echt letterlijk, hij stond ineens vlakbij me en ik verdoete heel me set sideraises omdat ik gewoon spontaan t uit proestte.. :D

fit for free in t den haag stadion heeft geen 1 losse barbell... 1 smith machine. dat is alles. Geen bench, geen incline bench en een squatrek? wasda? ???

ik zag laatst toenk ff in zwolle trainde 1 of ander jong mannetje met ****ing dragonballs haar, en dan echt letterlijk, hij stond ineens vlakbij me en ik verdoete heel me set sideraises omdat ik gewoon spontaan t uit proestte.. :D
XD wij hebben stuk of 400 kg aan gewichten voor op de barbells, 3 olympische barbells (1 voor squat 1 voor bench en 1 voor incline benc) een smith nog wat barbells en gewichten gaan geloof ik tot 45 kg zo'n ding voor dips en een sauna XD en ik betaal maar 15 euro per maand.

u jelly?

XD wij hebben stuk of 400 kg aan gewichten voor op de barbells, 3 olympische barbells (1 voor squat 1 voor bench en 1 voor incline benc) een smith nog wat barbells en gewichten gaan geloof ik tot 45 kg zo'n ding voor dips en een sauna XD en ik betaal maar 15 euro per maand.

u jelly?

Jij woont in Amsterdam... :) Me not jelly at all!..:o

Er traint ook zo'n jongen met een heel diep v-halsshirt, waar hij dan weer modieus een 2e vhals onder aan heeft die net wat minder diep is. Verolgens traint hij alleen borst en armen.

hoe weet je dat hij alleen dat traint, dat vraag ik me eigenlijk wel af... heel veel mensen hier zeggen; ''hij traint alleen dat'' maar dat kan je toch nooit weten? of loopt tie gewoon dik uit verhouding :P ?

ik lach mijzelf altijd uit in me homegym....

Om mijn eigen spiermassa :trollface:

Terug
Naar boven