AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

XD wij hebben stuk of 400 kg aan gewichten voor op de barbells, 3 olympische barbells (1 voor squat 1 voor bench en 1 voor incline benc) een smith nog wat barbells en gewichten gaan geloof ik tot 45 kg zo'n ding voor dips en een sauna XD en ik betaal maar 15 euro per maand.

u jelly?
Lol son, ik ga toch niet jelly zijn op jou

ik ga niet de tijd nemen om onze gewichten te tellen maar het loopt zeker boven de 1000 kg. misgien wel 10 barbells, squat rack, squat kooi, stuk of 7 benchen (normaal incline decline en mp) 4 smithmachines

en een half voetbalveld aan apparaten om de niet seriously ecto's af te leiden ;)

XD wij hebben stuk of 400 kg aan gewichten voor op de barbells, 3 olympische barbells (1 voor squat 1 voor bench en 1 voor incline benc) een smith nog wat barbells en gewichten gaan geloof ik tot 45 kg zo'n ding voor dips en een sauna XD en ik betaal maar 15 euro per maand.

u jelly?

Ik zal niets zeggen, anders ga je huilen...

hardcore trainers hier

u jelly?

Amsterdam toch? Waar train je?

Chocomel in mijn bidon doen(don't ask) er wat van drinken en de dop er niet goed op doen.

Na de dumbbell bench press de dumbbells op de grond 'leggen', waarbij mijn bidon door heel de zaal vloog, alles onder de chocomel :D:D:D de spiegels, d dumbbells, de bankjes, persoon naast me(kon er ook wel om lachen gelukkig, echt alles onder de bruine spetters)..

oeps? sindsdien controleer ik tweemaal of ik de dop er goed op heb.

verkoelende drankjes zijn voor homos

chocomel is voor hetero's

ik ga niet de tijd nemen om onze gewichten te tellen maar het loopt zeker boven de 1000 kg. misgien wel 10 barbells, squat rack, squat kooi, stuk of 7 benchen (normaal incline decline en mp) 4 smithmachines

en een half voetbalveld aan apparaten om de niet seriously ecto's af te leiden ;)

Maakt niet uit, je gebruikt het allemaal toch niet.

chocomelk is voor eindbazen

Om mezelf in de spiegel, ik heb echt zo'n guitig kopje
:roflol:

OT: laatst nog eens moeten lachen met een n*ger die aan de kuur zat. Hij had wel massa, maar het was 1 en al vocht zonder definitie en spek. Daarnaast had hij een beetje een geelbruin kleurtje met echt een ****ing slechte huid, een ongelooflijke k*tkop en gyno als golfballen.

:roflol:

OT: laatst nog eens moeten lachen met een n*ger die aan de kuur zat. Hij had wel massa, maar het was 1 en al vocht zonder definitie en spek. Daarnaast had hij een beetje een geelbruin kleurtje met echt een ****ing slechte huid, een ongelooflijke k*tkop en gyno als golfballen.

hier hield ik het niet meer :roflol:

maar wat betaal je ? ..... ^^
Ik zal niets zeggen, anders ga je huilen...
zeg maar wel, ik ben emo en hou van huilen
Amsterdam toch? Waar train je?
fit 4 free(nee het is niet gratis :P) Lijnbaansgracht 350

Ik lach altijd om 9 van de 10 mensen die er trainen. Ze trainen al jaren en komen geen gram vvm aan in mijn ogen.

maar wat betaal je ? ..... ^^

zeg maar wel, ik ben emo en hou van huilen

fit 4 free(nee het is niet gratis :P) Lijnbaansgracht 350

3 smith machines
ruwweg 800 kilo aan 25kilo schijven alleen al
2 BP'es, 1 incline 1 decline
6 barbells + 1 losse + 1 korte + 1 EZ bar (maar 3 setjes goede klemmen :mad:)
DB's tot 62kg (2-20kg 2 setjes)
2 dip/pu apperaten
3 cable apperaten
3 cardio ruimtes
Sauna + Stoombad
Gratis kluisjes met codeslot
24/7 open
Ruimte voor deadlift / olympische oefeningen
2 squatrekken
Arm Blaser ding
Je mag magnesium gebruiken
Eigenaar is Prof bodybuilder geweest