Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

- van die 18-24 jarige jochies die nog niet lang sporten (max 1-2 jaar), gelijk gaan kuren omdat het resultaat niet snel genoeg gaat/ze te lui zijn om het op de naturel manier te doen, en vervolgens verschrikkelijk arrogant rondlopen alsof ze de koning van de wereld zijn terwijl ze niet eens veel kunnen tillen of strikt kunnen trainen.

- mensen die gaan trainen en vervolgens tussendoor 5-15 min met hun telefoon aan het spelen zijn.

Ik was vandaag op de gym ik zag iemand standing cable curls doen ( of wat er op leek ) normaal als je de oefening doet kommen je handen ongeveer ter hoogte van je schouders,
bij die vent kwamen zijn handen tot over zijn hoofd :rolleyes:

Was misschien geen curl maar een andere oefening. Borstoefening geloof ik, ken de benaming zo effe niet.

n*ger met een nek dag in zn schema...
was srs 30+ minuten alleen maar aan het proberen zn nek te trainen

Mensen die niet snappen dat je niet naast een squatrek kan blijven staan als iemand bezig is, dat ze tussen sets er weer gaan staan en als je dan weer begint aan je set gaan ze heel verontwaardigd doen :roflol: n**ga pls

Gasten die legcurls doen op de bicepmachine.

u wot m8

Kan dat überhaupt

lol hoe kan dat .... misschien als je stang heel dicht bij zet....

Gasten die voorheen maar bleven praten tegen me en nu geen woord meer (durven) te zeggen sinds ik met m'n broer train

Mensen die mij uitleggen dat fly's per se met helemaal gestrekte armen moet... They mad

Gasten die voorheen maar bleven praten tegen me en nu geen woord meer (durven) te zeggen sinds ik met m'n broer train

Hahahahahahaha.... Moet je juist naar ze toe gaan.... Of doen alsof je tegen je broer wat zegt en ondertussen naar hun wijzen.. :p

een n*ger hier in de gym, die naar de gym komt op van die skeelers, noren op de rug en een voetbal in zijn hand.
hij was eerst gaan schaatsen, kwam met skeelers vanaf de schaatsbaan hierheen (ongeveer 30 min fietsen) en ging na het sporten (sessie van minimaal anderhalf uur) ging die voetballen met zijn maatje.

hij gaat eerst even fietsen, dan van die vage oefeningen, gewicht aan de enkels en dan rent die met een schaatsbeweging tussen iedereen door.
dan gaat die zumba doen, tussen alle vrouwtjes staat een n*ger van 190 cm extra draaitjes toe te passen aan de zumba les.

vervolgens als die met de zumba klaar is, gaat die naar de kleedkamer en vreet die een bak koude schotel weg (wtf?) en dan sport die weer verder.

he mad.

Mannen bij mij op de sportschool die helemaal awesome doen omdat ze kei veel benchen, terwijl ze de stang maar tot 30 cm boven hun borst laten zakken -_- altijd leuk om te zien

Mannen bij mij op de sportschool die helemaal awesome doen omdat ze kei veel benchen, terwijl ze de stang maar tot 30 cm boven hun borst laten zakken -_- altijd leuk om te zien

ja en dan hun hele lichaam er bij gebruiken en maximaal een rep of 4 doen

Terug
Naar boven