MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mensen op de roei ergometer.

net een man die latpulldowns deed, met z'n lichaam helemaal horizontaal :roflol:

net een man die latpulldowns deed, met z'n lichaam helemaal horizontaal :roflol:

Of ze maken er een Tricep Pushdown van.

Mensen die te zwaar benchen en hun hele rug naar boven forceren bij het uitstoten van de reps. Teveel wat ze aankunnen en de spotter Rowt 50%. :o

Gasten die superstrikt trainen maar het verdommen om eens wat te gaan eten en na een jaar nog steeds geen kg zijn aangekomen... maar stug blijven volhouden
Hoevaak zie je die personen, meerdere keren per week? Iemand moet ook wel verdomd hard aankomen, wil het opvallen als je diegene wekelijks ziet

niet mee gelachen eigenlijk, vind het wel vreemd.

Gast doet military press, daarna seated (smith) military press, daarna nog eens in de hammerstrength military presses ???

Net nog gelachen op de gym. Ik had voor het eerst een riem om en die jongen dacht dat ik dat deed voor vetverbranding omdat ik de riem om mijn buik doe. Ik zij ja dat klopt maar dat moet je tegen niemand zeggen. En toen ging die zelf ook zijn riem om zijn buik doen.

Mensen die oefeningen kris kras door elkaar doen met een vorm waar menig trekpop een puntje aan kan zuigen. Tel daarbij op een uitstraling als 'heb eigenlijk geen zin' en een aantal telefoon momentjes. Waarom zou je hiervoor elke maand een euro of 25 neerlappen ?

Kan aan mij liggen, ik kom om sterk, efficient te trainen en progressie te boeken. Zowel met mijn fysiek als mijn kracht.

Ik was vandaag op de gym ik zag iemand standing cable curls doen ( of wat er op leek ) normaal als je de oefening doet kommen je handen ongeveer ter hoogte van je schouders,
bij die vent kwamen zijn handen tot over zijn hoofd :rolleyes:

2 dagen terug: was een gast aan het squatten, schat hem 20 jaar, na elke rep draaide hij 180 graden ??? (gewicht was nog redelijk ook: 90kg of zoiets)

Hoevaak zie je die personen, meerdere keren per week? Iemand moet ook wel verdomd hard aankomen, wil het opvallen als je diegene wekelijks ziet

Na een paar maanden heb je echt wel door of iemand massa aanzet of niet. ook als je diegene een paar keer per week ziet. En zeker als ze graatmager zijn zie je echt wel het effect van een beetje goede voeding.

Jongens die benchen in de smith met een rom van 10 cm

Terug
Naar boven