XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik liep met mijn zonnebril vorige week ook bijna de gym binnen, gelukkig zei een vriend t optijd.

Ik heb vaak toevallig in de sportschool last van winderigheid en ik doe dit dan ook gewoon ongegeneerd. Die reacties van iedereen blijven mooi om te zien.
Ik ben inmiddels zo getraind dat ik gewoon een strak gezicht kan houden maar ze weten toch wel dat ik het ben.

Ik liep met mijn zonnebril vorige week ook bijna de gym binnen, gelukkig zei een vriend t optijd.

Ik heb vaak toevallig in de sportschool last van winderigheid en ik doe dit dan ook gewoon ongegeneerd. Die reacties van iedereen blijven mooi om te zien.
Ik ben inmiddels zo getraind dat ik gewoon een strak gezicht kan houden maar ze weten toch wel dat ik het ben.

No+_a9db8e27f251cbcd26da1124066a5ab3.png

Dat is niet mijn punt, mijn punt was dat het veel leuker/motiverender zou zijn als je met iemand fatsoenlijk kan praten over BB in rl..., iemand die even dedicated to it is als jezelf.
Misschien heb jij dat gevoel niet, maar ik zou dat wel fijn vinden af en toe.

ey ask again... je hebt je average gym junkie al gevonden.
Gaan we samen lekker pro worden?

no homo

Zo lang het maar niet stinkt, anders GTFO.

Zo lang het maar niet stinkt, anders GTFO.

:roflol:

Ik ben ook redelijk winderig door al die voeding.. Maar ik ben absoluut niet getraind, iedere keer als ik die gezichten zie vertrekken van mensen barst ik uit in lachen, de tranen lopen er bijna van in mijn ogen..

Tijdens training gelukkig iets serieuzer, maar heb ook vaak met squats dat ik ze niet kan inhouden laat ze lekker gaan

Tijdens het trainen heb ik er niet zoveel controle over. Als ik kracht zet komt er wel is wat mee..
Komt ook echt door de voeding.

Squatten met diarree doe ik toch ook niet meer.

Dat mensen moeten springen om bij een pull-up station pull ups te gaan doen.. :trollface::p

Kmoest gister lachen, hoorde 2 jongens praten in de sportschool: He! hoe kun je zoveel aangekomen zijn? Zegt de ander: Ja heb sinds kort weightgainer, zitten veel meer eiwitten in als normaal eten dus ik groei veel sneller. Ben al 8 kilo aangekomen in 2 maanden. Die eerste: Wooow het is wel echt alleen spier zie ik.

Ik denk dan: dafuq, ik zie geen spier haha

Gasten die superstrikt trainen maar het verdommen om eens wat te gaan eten en na een jaar nog steeds geen kg zijn aangekomen... maar stug blijven volhouden

Dus jij hebt iemand 1 jaar lang in de gaten gehouden, inclusief wat hij eet?

Dat mensen moeten springen om bij een pull-up station pull ups te gaan doen.. :trollface::p
lol pas bij 1.90 hoef je neit meer te springen denk ik:fu:

Kmoest gister lachen, hoorde 2 jongens praten in de sportschool: He! hoe kun je zoveel aangekomen zijn? Zegt de ander: Ja heb sinds kort weightgainer, zitten veel meer eiwitten in als normaal eten dus ik groei veel sneller. Ben al 8 kilo aangekomen in 2 maanden. Die eerste: Wooow het is wel echt alleen spier zie ik.

Ik denk dan: dafuq, ik zie geen spier haha

ja zulk soort mensen ken ik ook, zag laatst reactie van iemand zegt ie ik ben al 6kg aangekomen in 3 weken tijd (spieren) yeah obvious......

naja.... ik gebruik de captainchair als klimtoestel voor de chinup-pull up
voel ik me ook super comisch... maar wat mot je anders als klein onderdeurtje :roflol:

Terug
Naar boven