- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Wedstrijd vechters doen het soms om vocht af te drijvenMensen die trainen met een vuilnis zak aan onder hun kleding.
no way?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wedstrijd vechters doen het soms om vocht af te drijvenMensen die trainen met een vuilnis zak aan onder hun kleding.
no way?

Ik liep met mijn zonnebril vorige week ook bijna de gym binnen, gelukkig zei een vriend t optijd.
Ik heb vaak toevallig in de sportschool last van winderigheid en ik doe dit dan ook gewoon ongegeneerd. Die reacties van iedereen blijven mooi om te zien.
Ik ben inmiddels zo getraind dat ik gewoon een strak gezicht kan houden maar ze weten toch wel dat ik het ben.
Shiit bru, ik dacht dat ik hier anoniem zat

Dat is niet mijn punt, mijn punt was dat het veel leuker/motiverender zou zijn als je met iemand fatsoenlijk kan praten over BB in rl..., iemand die even dedicated to it is als jezelf.
Misschien heb jij dat gevoel niet, maar ik zou dat wel fijn vinden af en toe.
Ik liep met mijn zonnebril vorige week ook bijna de gym binnen, gelukkig zei een vriend t optijd.
Ik heb vaak toevallig in de sportschool last van winderigheid en ik doe dit dan ook gewoon ongegeneerd. Die reacties van iedereen blijven mooi om te zien.
Ik ben inmiddels zo getraind dat ik gewoon een strak gezicht kan houden maar ze weten toch wel dat ik het ben.
always

Ga voor benen/rug naar de wc.Tijdens het trainen heb ik er niet zoveel controle over. Als ik kracht zet komt er wel is wat mee..
Komt ook echt door de voeding.
lol pas bij 1.90 hoef je neit meer te springen denk ikDat mensen moeten springen om bij een pull-up station pull ups te gaan doen..![]()

Kmoest gister lachen, hoorde 2 jongens praten in de sportschool: He! hoe kun je zoveel aangekomen zijn? Zegt de ander: Ja heb sinds kort weightgainer, zitten veel meer eiwitten in als normaal eten dus ik groei veel sneller. Ben al 8 kilo aangekomen in 2 maanden. Die eerste: Wooow het is wel echt alleen spier zie ik.
Ik denk dan: dafuq, ik zie geen spier haha
Dat mensen moeten springen om bij een pull-up station pull ups te gaan doen..![]()