AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

-Idiote adviezen die je af en toe krijgt
-booskijkende slungels
-bellers, waarvan het gesprek dan 9 van de 10 keer ook nog eens nergens over gaat
-sukkels die een setje doen, dan vervolgens 10 minuten met een telefoon spelen en weer een setje doen
-bankdrukkerts die zonder gewichtstoppers aan de gang gaan en dat dan vervolgens aan 1 kant al het gewicht eraf flikkert en dan automatisch aan de andere kant ook :p

als ik aan het bank drukken ben doe ik nooit sluiters op, of drukken ze daags scheef?

als ik aan het bank drukken ben doe ik nooit sluiters op, of drukken ze daags scheef?

Het kan altijd gebeuren dat je de kracht verliest aan 1 kant waardoor je de balans kwijt raakt, als je al bij een maximale rep zit dan word dit haast onmogelijk om te corrigeren en kunnen de gewichten gaan schuiven en kan je gaan kantelen. Als je meerdere schijven gebruikt kan je beter gewoon sluiters gebruiken.

Het kan altijd gebeuren dat je de kracht verliest aan 1 kant waardoor je de balans kwijt raakt, als je al bij een maximale rep zit dan word dit haast onmogelijk om te corrigeren en kunnen de gewichten gaan schuiven en kan je gaan kantelen. Als je meerdere schijven gebruikt kan je beter gewoon sluiters gebruiken.

Als je zware reps doet is het dan ook verstandig een spotter te hebben, waardoor de sluiters weer wat minder relevant worden.
Tenzij je zo zwaar lift of met zo'n k*tbaar dat die lekker flinkt buigt. :sohardcore:

Trainde een tijdje terug tijdelijk bij Fit4Free

Was ik bezig met een zware Legpress, komt er zo'n vrouwelijke instructeur op me af en begint me vragen te stellen. Op zich al irritant natuurlijk

Vraagt ze me: doe je een sport? Ik zeg: Nee alleen BB
Vraag ze me (terwijl ik nog steeds op de legpress zit!!): Hoe kom je dan aan zulke benen?

:o:o:o:o

Was ik bezig met een zware Legpress, komt er zo'n vrouwelijke instructeur op me af en begint me vragen te stellen. Op zich al irritant natuurlijk

Vraag ze me (terwijl ik nog steeds op de legpress zit!!): Hoe kom je dan aan zulke benen?

Waren bij de Jumbo in de aanbieding, toch?

Hele dagen coïtus en aftrekken ... en goede genen :)

Wij hebben geen sluiters. Problem?
Iedereen lift wel recht bij ons.

Deze morgen een jonge beachboy gezien die een plankoefening uitvoerde, gezeten op ellebogen en knieën. Toen ik 'm vroeg hoelang hij deze oefening kon volhouden, zei die dat hij gisteren bij 'm thuis dit toch gemakkelijk 10 min kon volhouden, maar dat hij het nut van deze oefening niet goed snapte. Bleek dat hij deze morgen z'n tweede krachttraining had en hij de richtlijnen van de sportinstructeur in de gym toch niet zo goed had begrepen.

Amai das genant

Iemand die denkt dat ie wel 5kg extra kan bankdrukken, vervolgens licht de stang op z'n nek en kon ik hem gaan helpen voordat ie stikte.

Ik was een aantal buikspieroefeningen aan het doen op een matje.

Vervolgens had er weer z'n mooiboy zich aangemeld die dacht dat ie binnen 3 maanden breedt zou zijn, vervolgens had ie een koffer bij zich, ik denk dafuq? een koffer bij de eerste keer trainen?

Begon die aan zn eerste setje en pakte hij zn koffer uit, had ie zn eigen dumbbells meegenomen! HAHA, een mooi setje tot 12 kg schijven. hahaha

Hij had ook nog een theekan meegenomen als ''drinkfles''.
De fitnessinstructeur vroeg aan hem hoe zn voedingsschema eruit zag.
''Ik eet op dit moment 3x in de week frietjes, ik probeer elke avond wat extra ''vettigs'' te eten zodat ik meer spiermassa aan kom.

Toen ie dat zij moest ik toch echt stoppen met mijn oefening uitvoeren, ik moest écht hard lachen.

Iemand die denkt dat ie wel 5kg extra kan bankdrukken, vervolgens licht de stang op z'n nek en kon ik hem gaan helpen voordat ie stikte.

Vervolgens had er weer z'n mooiboy zich aangemeld die dacht dat ie binnen 3 maanden breedt zou zijn, vervolgens had ie een koffer bij zich, ik denk dafuq? een koffer bij de eerste keer trainen?

Begon die aan zn eerste setje en pakte hij zn koffer uit, had ie zn eigen dumbbells meegenomen! HAHA, een mooi setje tot 12 kg schijven. hahaha

''Ik eet op dit moment 3x in de week frietjes, ik probeer elke avond wat extra ''vettigs'' te eten zodat ik meer spiermassa aan kom.

Toen ie dat zij moest ik toch echt stoppen met mijn oefening uitvoeren, ik moest écht hard lachen.

dit meen je niet ? wtfffffffff hahahaaha

Lijkt me heerlijk hilarisch om iemand met z'n eigen dumbbells aan te zien komen :D

"Ja ik kom hier voor de mooie bankjes"

Zo nu en dan kom ik onderstaande gast tegen in de gym, blijkbaar model voor Freshcotton. Super arrogant ventje, denk dat hij de man is, maar het enige wat hij heeft is een laag vetpercentage. Die gast traint alleen borst en buikspieren, en zit continu op zijn Blackberry tussen de setjes door. Wanneer hij de gym binnen komt lopen, begint hij meteen bench press met 45kg per kant. Dan denk je van, niet verkeerd, maar de ROM is misschien 20-30cm van zijn borst af. Vervolgens weer 5min op z'n BB. Ik wacht nog steeds tot het een keer mis gaat :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gister ook een vadsige gast met een kort wielrenbroekje en tanktop aan, die samen met zijn trainee gingen 'deadliften'. Wat ze deden was met totaal verkeerde vorm (bolle rug) de bar 10cm optillen en vervolgens keihard laten vallen, en dat ging dan een paar reps door. Het was niet eens veel gewicht (max 140kg ofzo?). Die hebben ook geen idee waar ze mee bezig zijn :D

Haha nice, Freshcotton is wel baas

Terug
Naar boven