AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik heb meestal ook een vrij grote tas mee de sportschool in, past best een dumbbellset in!

Hahahah jaa idd, met zo een mooi koffertje van de kijkshop. :D

Haha, dat was het ook.

Ik zeg tegen mn trainingspartner, pssstt, kijk eens daar, ik heb al veel meegemaakt maar dat die gozer zn eigen dumbbells meenam slaat echt alles.

Die jonge kwam uit het gesticht ofzo, na 2 weken trainen kwam die al niet meer, hij wou aan bodybuilding gaan doen omdat zn vriend ook breedt was.

Heerlijk z'n jongens. :D

Haha, dat was het ook.

Ik zeg tegen mn trainingspartner, pssstt, kijk eens daar, ik heb al veel meegemaakt maar dat die gozer zn eigen dumbbells meenam slaat echt alles.

Die jonge kwam uit het gesticht ofzo, na 2 weken trainen kwam die al niet meer, hij wou aan bodybuilding gaan doen omdat zn vriend ook breedt was.

Heerlijk z'n jongens. :D

Hiero bij een gym gaan ze tot 32 kg als ik 't goed heb. Een buffe gast heeft op zijn eigen kosten dumbbells van ik dacht 50kg neergelegd. :D

Hiero bij een gym gaan ze tot 32 kg als ik 't goed heb. Een buffe gast heeft op zijn eigen kosten dumbbells van ik dacht 50kg neergelegd. :D

buhh, dat is zeker nice, bij ons gaan ze maar tot 30kg.
Ik ga binnenkort ergens anders trainen, sommige dingen worden gewoon te licht.

Wat zou z'n setje van 50kg dumbbells kosten?

buhh, dat is zeker nice, bij ons gaan ze maar tot 30kg.
Ik ga binnenkort ergens anders trainen, sommige dingen worden gewoon te licht.

Wat zou z'n setje van 50kg dumbbells kosten?

2dehands 1,25 per kilo ongeveer dus 125eu gok ik? Of zit ik heel fout :roflol:

Bij ons in de fitness komt een man... die laadt in de smith machine de stang behoorlijk vol.. pakt nog 2 schijven van 20 kilo extra, die zet hij ernaast op de grond. Hij bevestigt de veiligheids pinnen 2 gaatjes onder de barbell. Neemt 2/3 minuten de tijd... gaat onder de stang staan, doet alsof hij begint met squatten ennnnnnnnnnnn that's it. En dat doet hij dan een keer of 8...

Soms drukt hij te hard... dan gaat de barbell los en dan moet hij deze laten landen op de veiligheidspinnen. Uiteraard lachen wij.. want niemand snapt wat die man aan het doen is... mogelijk neurologisch trainen, maar het ziet er niet uit.

'Ja ik doe borst, triceps en biceps. Net 5 triceps oefeningen gedaan en nu net klaar met m'n 5de biceps oefening.' - Iemand uit m'n gym
En dan zeiken dat ze niet vooruit komen xD.

Ik neem wel vaker m'n schroef dumbbells mee

Dumbbells in de sportschool hebben gewicht aan beide kanten

in een sportschool iemand die wat te lang onder de zonnebank had gelegen :p zag er niet uit. rood gezicht maar witte ogen

Zo nu en dan kom ik onderstaande gast tegen in de gym, blijkbaar model voor Freshcotton. Super arrogant ventje, denk dat hij de man is, maar het enige wat hij heeft is een laag vetpercentage. Die gast traint alleen borst en buikspieren, en zit continu op zijn Blackberry tussen de setjes door. Wanneer hij de gym binnen komt lopen, begint hij meteen bench press met 45kg per kant. Dan denk je van, niet verkeerd, maar de ROM is misschien 20-30cm van zijn borst af. Vervolgens weer 5min op z'n BB. Ik wacht nog steeds tot het een keer mis gaat :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh god dit soort types, die dan populair gaan lopen doen.

'Ja ik doe borst, triceps en biceps. Net 5 triceps oefeningen gedaan en nu net klaar met m'n 5de biceps oefening.' - Iemand uit m'n gym
En dan zeiken dat ze niet vooruit komen xD.

Jup. Al die ectos die eindeloos isolatie doen, lijkt nergens op. Kan me kwaad maken op de instructeurs dat zij de kennis niet hebben en/of te lui zijn iets eraan te doen.

Jup. Al die ectos die eindeloos isolatie doen, lijkt nergens op. Kan me kwaad maken op de instructeurs dat zij de kennis niet hebben en/of te lui zijn iets eraan te doen.

Gebrek aan kennis is ook een vorm van luiheid, derhalve zijn ze gewoon lui

Jup en dan vragen ze waarom ik progressie maak en hun niet. Zeg ik dat ze moeten deadliften/squatten en minder isolatie doen maar dan 'shruggen' ze het er maar vanaf en gaan ze door met hun bicep curls.

Terug
Naar boven