Hahaha, net klaar met trainen.
Voordat ik begin met trainen doe ik een aantal minuten warmrennen op de loopband, Ik mooi eentje uitgezocht en zag dat een meneer rond de 30 een flink tempo erop had naast mij. Hij had muziek in de oren met zn iphone, wat gebeurt hem nou, zn iphone viel op de loopband en werd ''gelanceerd'' tegen de roeiapparaten achter hem, wat doe die sukkel uit reactie, terwijl die aan het rennen was bukt ie zich probeert net de iphone te pakken, viel natuurlijk over zn eigen voeten, viel zelf op de loopband en werd zelf gelanceerd tegen een roeiapparaat. Ik natuurlijk mn lach aan het inhouden ook al was erg dat moeilijk. Vervolgens pakt ie mooi zn iphone wilt weer op de loopband stappen (loopband ging nog op volle toeren) en dacht er niet bij na dat dat ding zo snel ging. Hij zet alweer een stap op de loopband en dacht dat ie het wel aankon, HAHA, en werdt weer snoeihard tegen een roeiapparaat gelanceerd. Toen hem dat de 2e keer gebeurde ben ik van mij loopband afgestapt. Heb bij hem op de stopknop gedieuwt en zij; zo, ga jij maar fietsen, jij kan niet eens met een loopband omgaan. Hahahaha
Die vent wist ze echt geen houding te geven, natuurlijk mn verhaal mooi rond verteld in de sportschool en hem even belachelijk gemaakt.

Mijn dag kan echt niet meer stuk.