XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ik baal ervan dat ik in de gym kom en het groepje chiks net weg is. had ik net zo goed thuis kunnen blijven...

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 23:00 ----------

tjikkies bedoel ik

i know that feel bro. heb ik niks om te kijken. vooral als ze op de loopband staan is het altijd leuk. dan gaat het zooitje goed op en neer.

Ja, maar zo kan je progressie blijven maken en ga je sneller meer vooruitgang maken, ookal lijkt dat niet zo, maar in feite wel is. Hetgeen dat je 'echt kan' zoals jij wilt gaat dus sneller toenemen, alleen merk je dat niet zo hard
Als ik zie wat voor verkrachte uitvoering sommige mensen doen om net 5kg meer te kunnen pakken, dan ben ik er echt van overtuigt dat gewicht toevoegen en progressie in spiergroei niet samengaat.

Daarbij is een goede training meer dan alleen gewicht wegdrukken

Als ik zie wat voor verkrachte uitvoering sommige mensen doen om net 5kg meer te kunnen pakken, dan ben ik er echt van overtuigt dat gewicht toevoegen en progressie in spiergroei niet samengaat.

Daarbij is een goede training meer dan alleen gewicht wegdrukken

Das ook heel wat anders, dan kunnen die mensen dat gewicht ook niet echt (of echt niet ;p) aan.

Het is idd meer dan een gewicht wegdrukken maar het is er wel een zeer belangrijk deel van en ik geloof zelf ook in om voornamelijk zwaar te gaan. Maar uiteindelijk blijft het een een sport waar je zelf zult moeten uitzoeken wat werkt voor jouzelf.

Das ook heel wat anders, dan kunnen die mensen dat gewicht ook niet echt (of echt niet ;p) aan.

Het is idd meer dan een gewicht wegdrukken maar het is er wel een zeer belangrijk deel van en ik geloof zelf ook in om voornamelijk zwaar te gaan. Maar uiteindelijk blijft het een een sport waar je zelf zult moeten uitzoeken wat werkt voor jouzelf.
Beweging = aankunnen in de beleving van veel mensen. Dat het voor jou niet zo geldt is een ander verhaal :P

Ja dat laatste sowieso

Hahaha, net klaar met trainen.

Voordat ik begin met trainen doe ik een aantal minuten warmrennen op de loopband, Ik mooi eentje uitgezocht en zag dat een meneer rond de 30 een flink tempo erop had naast mij. Hij had muziek in de oren met zn iphone, wat gebeurt hem nou, zn iphone viel op de loopband en werd ''gelanceerd'' tegen de roeiapparaten achter hem, wat doe die sukkel uit reactie, terwijl die aan het rennen was bukt ie zich probeert net de iphone te pakken, viel natuurlijk over zn eigen voeten, viel zelf op de loopband en werd zelf gelanceerd tegen een roeiapparaat. Ik natuurlijk mn lach aan het inhouden ook al was erg dat moeilijk. Vervolgens pakt ie mooi zn iphone wilt weer op de loopband stappen (loopband ging nog op volle toeren) en dacht er niet bij na dat dat ding zo snel ging. Hij zet alweer een stap op de loopband en dacht dat ie het wel aankon, HAHA, en werdt weer snoeihard tegen een roeiapparaat gelanceerd. Toen hem dat de 2e keer gebeurde ben ik van mij loopband afgestapt. Heb bij hem op de stopknop gedieuwt en zij; zo, ga jij maar fietsen, jij kan niet eens met een loopband omgaan. Hahahaha

Die vent wist ze echt geen houding te geven, natuurlijk mn verhaal mooi rond verteld in de sportschool en hem even belachelijk gemaakt. :D
Mijn dag kan echt niet meer stuk.

Voordat ik begin met trainen doe ik een aantal minuten warmrennen op de loopband, Ik mooi eentje uitgezocht en zag dat een meneer rond de 30 een flink tempo erop had naast mij. Hij had muziek in de oren met zn iphone, wat gebeurt hem nou, zn iphone viel op de loopband en werd ''gelanceerd'' tegen de roeiapparaten achter hem, wat doe die sukkel uit reactie, terwijl die aan het rennen was bukt ie zich probeert net de iphone te pakken, viel natuurlijk over zn eigen voeten, viel zelf op de loopband en werd zelf gelanceerd tegen een roeiapparaat. Ik natuurlijk mn lach aan het inhouden ook al was erg dat moeilijk. Vervolgens pakt ie mooi zn iphone wilt weer op de loopband stappen (loopband ging nog op volle toeren) en dacht er niet bij na dat dat ding zo snel ging. Hij zet alweer een stap op de loopband en dacht dat ie het wel aankon, HAHA, en werdt weer snoeihard tegen een roeiapparaat gelanceerd. Toen hem dat de 2e keer gebeurde ben ik van mij loopband afgestapt. Heb bij hem op de stopknop gedieuwt en zij; zo, ga jij maar fietsen, jij kan niet eens met een loopband omgaan. Hahahaha

Die vent wist ze echt geen houding te geven, natuurlijk mn verhaal mooi rond verteld in de sportschool en hem even belachelijk gemaakt. :D

cool-story-bro.jpg

en toen werd je wakker

tzou nochtans niet de eerste keer zijn dat iemand viel op een loopband, ik lag zelfs een keer bijna tegen de vlakte, ik trainde in een gym waar ik nooit kwam en zag iemand die ik kende, ik draaide mij gewoon om, niet nadenkende dat ik op een loopband stond en wat volgde was een cartoonfiguurtje die er 15 seconden over doet om te vallen, waarbij stereotiep geluidjes als WHOOP WHOOP WHOOP WHIIIW, bij horen, maar ik ben niet gevallen :D dus sierlijk was het zeker niet maar iets minder genant dan tegen de vlakte gaan

Ik lach om al die scharminkels die betere en zwaardere lifts doen dan ik. Toch mooi om te zien dat hoewel je zelf een veel beter lichaam hebt, je geownt wordt op bepaalde prestaties. Goed voor de competitieve drang!

Ik lach om al die scharminkels die betere en zwaardere lifts doen dan ik. Toch mooi om te zien dat hoewel je zelf een veel beter lichaam hebt, je geownt wordt op bepaalde prestaties. Goed voor de competitieve drang!

zo zie je dat gewicht geen **** boeit

Gisteren een klein mannetje (1,55m ongeveer)bezig gezien, dikke bril, rare kop en met z'n gezicht 1 meter voor de spiegelwand. Dumbbel curls, Elbows flairing, flink kreunen en vanaf de 6e of 7e rep begon hij te roepen: VIJFTIEN, ZESTIEN...t/m DERTIG!!

Bizar en machtig mooi!

Vandaag gastje komt aan in de gym, zegt tegen ze maten oei, kben het vergeten...
haalt ie stiekem potje pillen boven en slikt ze in lol, vond wel hilarisch, zeker als het creatine was geweest ofzo en denkt dat het effect gaat hebben op zen training.

Was aan het trainen met maatje, zie ik ineens vanuit een ooghoek 2 buitenlandse knulletjes biceps cable curls doen, op zich niets mis mee ware het niet dat ze knetterhard aan het cheaten waren op het 1e setje, de 1 foto's ging maken van de ander terwijl die aan het curlen was.

Zal eens kijken of ik de foto kan vinden ..

Mensen die trainen met crocs aan.

Terug
Naar boven