XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Hahaha, net klaar met trainen.

Voordat ik begin met trainen doe ik een aantal minuten warmrennen op de loopband, Ik mooi eentje uitgezocht en zag dat een meneer rond de 30 een flink tempo erop had naast mij. Hij had muziek in de oren met zn iphone, wat gebeurt hem nou, zn iphone viel op de loopband en werd ''gelanceerd'' tegen de roeiapparaten achter hem, wat doe die sukkel uit reactie, terwijl die aan het rennen was bukt ie zich probeert net de iphone te pakken, viel natuurlijk over zn eigen voeten, viel zelf op de loopband en werd zelf gelanceerd tegen een roeiapparaat. Ik natuurlijk mn lach aan het inhouden ook al was erg dat moeilijk. Vervolgens pakt ie mooi zn iphone wilt weer op de loopband stappen (loopband ging nog op volle toeren) en dacht er niet bij na dat dat ding zo snel ging. Hij zet alweer een stap op de loopband en dacht dat ie het wel aankon, HAHA, en werdt weer snoeihard tegen een roeiapparaat gelanceerd. Toen hem dat de 2e keer gebeurde ben ik van mij loopband afgestapt. Heb bij hem op de stopknop gedieuwt en zij; zo, ga jij maar fietsen, jij kan niet eens met een loopband omgaan. Hahahaha

Die vent wist ze echt geen houding te geven, natuurlijk mn verhaal mooi rond verteld in de sportschool en hem even belachelijk gemaakt. :D
Mijn dag kan echt niet meer stuk.

Never happened.

Top 3 markante figuren in de sportschool van het afgelopen jaar:

1. Man met lederen hotpants. Ik denk dat 'ie is aangesproken op zijn kledingstijl, want zie 'm nu alleen nog maar met lange joggingbroek.
2. De man met de buggy. Loopt vrolijk met kind in de buggy de zaal in en parkeert zijn kind achter het cardio-apparaat waar hij bezig gaat.
3. Het meisje met de telefoon. Doet trainingen van 2uur, waarvan ze denk ik 1,5uur bezig is met spelletjes op d'r telefoon. Als ze met losse gewichten traint legt ze d'r telefoon neer. Maar op de legpress houdt ze 'm gewoon vast en speelt het spelletje verder.

Vandaag weer een WTF moment. Zat op een machine (variatie op een lat. pulldown) met losse schijven erop. Komt een gast naar me toe die daar al jaren traint,
zegt ie "Wat train je vandaag?"
Ik zeg "rug".
hij: "wat is dit voor apparaat? Is toch voor je schouder en bovenborst"
Ik: "Nee, dit is een variatie op lat. pulldown"
Hij: "Op wat?? ???"
Ik: *wijs aan wat lat. pulldown is*
Hij: "Oh ja!!! Maar wat train je hiermee dan?"
Ik:
En dacht bij mezef "REALLY DUDE!??!!" waarna ik verder ging trainen.

Paar figuren hier trainen (bijna) iedere dag upper body, en dan vinden ze het gek dat ze niet groeien... :roflol:

Hoezo groei je niet als je alleen ub doet?

hij zegt ''(bijna) iedere dag''.
dus wss te weinig herstel. bijkomstigheid is waarschijnlijk dat ze ook geen klap van voeding weten anders zou hun trainingsschema er ook wel anders uitzien.

Hmm ja ok. Al kun je met een super split schema er nog wel mee weg komen.

Trust me, ik train nu 5 dagen split en elke keer als ik er ben, zijn die gasten er ook. Hun volume is zeker meer als 30 sets, waarschijnlijk wel meer. Veel te veel isolatieoefeningen, en dat voor hun hele UB. Daarnaast pakken ze ook nog eens te zware gewichten, vorm is verkeerd etc. Een van die gasten is ecto en loopt rond in een tanktop alsof hij 2x zo breed is. Hij is ook nog eens stagair in de gym en loopt anderen advies te geven. Hij is wel droog, alleen geen massa, heb wel ergens een foto haha. En de andere gast heeft 20% BF en loopt interessant te doen met z'n Beats by Dre headphones. En dan na de training aan de bar hun shakie achterover tikken.. :roflol:

Trust me, ik train nu 5 dagen split en elke keer als ik er ben, zijn die gasten er ook. Hun volume is zeker meer als 30 sets, waarschijnlijk wel meer. Veel te veel isolatieoefeningen, en dat voor hun hele UB. Daarnaast pakken ze ook nog eens te zware gewichten, vorm is verkeerd etc. Een van die gasten is ecto en loopt rond in een tanktop alsof hij 2x zo breed is. Hij is ook nog eens stagair in de gym en loopt anderen advies te geven. Hij is wel droog, alleen geen massa. En de andere gast heeft 20% BF en loopt interessant te doen met z'n Beats by Dre headphones. En dan na de training aan de bar hun shakie achterover tikken.. :roflol:

Lol ja dat soort ken ik... Geven ook iedereen minderwaardige blikken :p

Voordat ik begin met trainen doe ik een aantal minuten warmrennen op de loopband, Ik mooi eentje uitgezocht en zag dat een meneer rond de 30 een flink tempo erop had naast mij. Hij had muziek in de oren met zn iphone, wat gebeurt hem nou, zn iphone viel op de loopband en werd ''gelanceerd'' tegen de roeiapparaten achter hem, wat doe die sukkel uit reactie, terwijl die aan het rennen was bukt ie zich probeert net de iphone te pakken, viel natuurlijk over zn eigen voeten, viel zelf op de loopband en werd zelf gelanceerd tegen een roeiapparaat. Ik natuurlijk mn lach aan het inhouden ook al was erg dat moeilijk. Vervolgens pakt ie mooi zn iphone wilt weer op de loopband stappen (loopband ging nog op volle toeren) en dacht er niet bij na dat dat ding zo snel ging. Hij zet alweer een stap op de loopband en dacht dat ie het wel aankon, HAHA, en werdt weer snoeihard tegen een roeiapparaat gelanceerd. Toen hem dat de 2e keer gebeurde ben ik van mij loopband afgestapt. Heb bij hem op de stopknop gedieuwt en zij; zo, ga jij maar fietsen, jij kan niet eens met een loopband omgaan. Hahahaha

Die vent wist ze echt geen houding te geven, natuurlijk mn verhaal mooi rond verteld in de sportschool en hem even belachelijk gemaakt. :D

Inderdaad, grappig. Maar jij bent anders ook een kneus. Andere mensen belachelijk maken is in mijn ogen iets van het laagste wat je kan doen.

dit verhaal is net zo echt als dat ronnie coleman natty is

ik lach om een n*ger die met schaatsen skeelers en een voetbal naar de gym komt. om vervolgens zumba te doen en tussendoor te eten.

Trust me, ik train nu 5 dagen split en elke keer als ik er ben, zijn die gasten er ook. Hun volume is zeker meer als 30 sets, waarschijnlijk wel meer. Veel te veel isolatieoefeningen, en dat voor hun hele UB. Daarnaast pakken ze ook nog eens te zware gewichten, vorm is verkeerd etc. Een van die gasten is ecto en loopt rond in een tanktop alsof hij 2x zo breed is. Hij is ook nog eens stagair in de gym en loopt anderen advies te geven. Hij is wel droog, alleen geen massa, heb wel ergens een foto haha. En de andere gast heeft 20% BF en loopt interessant te doen met z'n Beats by Dre headphones. En dan na de training aan de bar hun shakie achterover tikken.. :roflol:

thuglife, je weet zelluf

ik lach om mijn hoofd tijdens squatten en shrugs

Haha, inderdaad.

Bij mij vooral tijdens schouderoefeningen.

Zelfs wel s kramp in mn lip gehad tijdens upright rows :D :o

ik herinner mij deze zomer dat er een kerel binnen kwam in textielen motorpak. deed zijn jas uit en helm en handschoenen. hield zijn broek aan en begon te trainen. WTF

Ik was dus in de sportschool en ik moest echt nodig een scheet laten.
Naja ik dacht, **** it de muziek staat hard, niemand die het hoort.
Dus ik die scheet laten...daarna bedacht ik me opeens dat ik me Ipod in had....................

Terug
Naar boven