XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ecto m boy van ergens achter in de 20 die overduidelijk op zichzelf zat te geilen in de spiegel.. moest hem ook letterlijk uitlachen toen ik het zag maar hij ging de hele training door.

Setje -> 5 minuten kleine rondjes voor de spiegel langslopen -> setje

dikke vrouw die de hele tijd met haar mobiel bezig was terwijl ze op wat apparaten bewoog... kon er wel om lachen

Alle senioren die je in januari altijd weer ziet.

Guppies die de hele tijd tegen elkaar roepen hoe "zwaar ze wel niet pakken, man!" en ondertussen alles ontzettend fout staan uit te voeren.

Gisteren 2 jongens die gingen dippen tussen 2 bankjes in. De ene duwde de andere op zijn schouders om tegengewicht te geven, de ander maakte een ROM van zo'n 5 cm en deed 20 reps in 30 seconden oid. Hilarisch.

Ik lach zeer regelmatig tussen me setjes door, maar mijn sportschool zit ook vol met gekkies en mallies.

-

Laatst bewerkt:
om buitenlanders in de sportschool die het vertikken om Nederlands te spreken, en dus in hun arabisch in de sportschool lopen te schreeuwen naar hun "mattiez a khebe wolla billa allah groot".

echt geniaal, stelletje lutsers.

Guppies in tanktopjes :)

-

Laatst bewerkt:
Hier moet ik niet zozeer om lachen als dat het me ontzettend irriteert. Normaal gepraat en geschreeuw van mensen kan ik nog wel verbloemen met muziek in mijn oren maar die gasten schreeuwen echt overal doorheen.

ja het is ook lachen met kiespijn.
maargoed die mensen zijn er vaak op tijden dat ik er niet ben aangezien ze werkloos zijn en toch bmw's rijden.
no offence en niets tegen buitenlanders maar ze vernken wel de sfeer in de gym, iedereen ergert zich eraan en er wordt vaak wat van gezegd maar toch gaan ze door.

Om de betonnen muren waar de spiegels ontbreken en een cage met barbell en loads schijven die de hele dag op mij staan te wachten. Om al die betonnen ballen, stalen bomen, rubbere banden, etc. waar ik mee mag spelen.
Iedere keer wanneer ik binnen kom moet ik weer lachen, wat een gelukkig mens ben ik toch.

gasten die met een muts op trainen, wtf is er mis met deze Justin Bieber generatie :roflol:

-

Laatst bewerkt:
Dat is tenminste nog een reden i.p.v. bad hair day :D

-

Laatst bewerkt:
Wat is er mis met fitness handschoenentjes ? Of bedoel je van die gay half afgeknipte wollen handschoentjes?

Terug
Naar boven