XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

handschoentjes zijn handig voor als je blaren hebt van et deadliften/rowing
kan mij het verrotten dat het gay zou zijn :p

gister iemand die totaal niet wist hoe je de stoel van de leggpress moest verstellen, heerlijk om hem zien te kloten

bij mij hielp het heel erg om de bar wat lager te pakken, niet in je handpalm maar op de hoogte van je knokkels.. mijn handen liggen sindsdien niet meer open

-

Laatst bewerkt:
handschoentjes zijn handig voor als je blaren hebt van et deadliften/rowing
kan mij het verrotten dat het gay zou zijn :p

gister iemand die totaal niet wist hoe je de stoel van de leggpress moest verstellen, heerlijk om hem zien te kloten

Hoe krijg je blaren van het deadliften en roeien dan?

Is hetzelfde toch? :p

-

Laatst bewerkt:
Ik had eerst ook wel eens blaren onder het eelt bij mn pink, maar bij mij hielp het ook, net als wat Panzer VIII zei, om de bar meer met mijn vingers te pakken, en t eelt niet 'dubbel te vouwen' tussen de bar en je hand.

Als je eelt dubbel vouwt is je grip verkeerd. Mark rippetoe heeft ergens een video over grip als je dat wilt kijken

Gewoon het eelt eraf pulken tussen je sets door, want als je het te dik laat worden scheurt het eelt en dat is dan wel weer pijnlijk (bloed jwt)
Idd handschoentjes zijn voor p*ssy's

Ik draag nooit handschoenen maar ga het toch beginnen doen. Het is namelijk niet echt aangenaam voor je vrouw als je haar "aait" met ruwe handen.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 11:19 ----------

Waren bij de Jumbo in de aanbieding, toch?
Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen. Nederlanders hebben zo'n fijn gevoel voor humor. Moest ik in Nederland werken, ik zou niks gedaan krijgen.

Ik was dus in de sportschool en ik moest echt nodig een scheet laten.
Naja ik dacht, **** it de muziek staat hard, niemand die het hoort.
Dus ik die scheet laten...daarna bedacht ik me opeens dat ik me Ipod in had....................

Super!!!!!!!!!!!!!!!! Moet enorm grappig geweest zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 11:43 ----------

ja het is ook lachen met kiespijn.
maargoed die mensen zijn er vaak op tijden dat ik er niet ben aangezien ze werkloos zijn en toch bmw's rijden.
no offence en niets tegen buitenlanders maar ze vernken wel de sfeer in de gym, iedereen ergert zich eraan en er wordt vaak wat van gezegd maar toch gaan ze door.

In mjn oude club werden lawaaimakers met lichte intimidatie tot licht fysische dwang buitengewerkt, ongeacht de origine.

Super!!!!!!!!!!!!!!!! Moet enorm grappig geweest zijn.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Jan 2013 om 11:43 ----------

In mjn oude club werden lawaaimakers met lichte intimidatie tot licht fysische dwang buitengewerkt, ongeacht de origine.

gaat de laatste tijd moeilijker, de allochtonen hebben ondervonden dat de "blondu tjikz" op sixpacks vallen dus er zijn er te veel tegenwoordig.

wolla ik zweer.

Ecto stagiair in de gym die blijkbaar ook begeleiding mag doen (terwijl hij daar niet voor gekwalificeerd is) en dan beginnende tieners oefeningen laat doen (zelf voert hij ze ook nog eens verkeerd uit) en ook nog eens met teveel kg. En dan lopen verkondigen dat hij aan de weight gainers zit en 4x per dag een shake neemt, wat een clown :D

Vandaag iemand die een banaan zat te eten terwijl hij zijn setjes bankdrukken zat te doen. Na elke set een hapje van z'n banaan

Een kerel die aan me vroeg hoe ik roll outs zo makkelijk doe, ik hem uitleggen je moet steeds dieper gaan zus en zo. hij zegt oke, prima ik ga het wel even proberen. Ik nog duidelijk gezegt dat het makkelijk uitrollen is maar terug komen zwaar is. Wat doet meneer, rolt uit en gelijk BAM op ze gezicht! hahaha

Vandaag iemand die een banaan zat te eten terwijl hij zijn setjes bankdrukken zat te doen. Na elke set een hapje van z'n banaan

Doe ik ook en ik merk dat dit toch helpt bij het trainen. Ik train wel thuis en het kan natuurlijk ook een placebo-effect zijn.

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven