MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Heb je daar een bijpassend tasje bij?
En wat vind je vriend daarvan?

Dat moet je tegen hem zeggen held!

ronnie-coleman-large-legs-biceps1.gif

Dat moet je tegen hem zeggen held!

ronnie-coleman-large-legs-biceps1.gif

Ik heb wel is een video van het gekeken maar volgens mij draagt hij dat niet tijdens het trainen hoor.

Voor als je het nog niet wist, handschoentjes zijn gay en het is lastiger om de stang vast te houden.

Ronnieeeeee, ze vinden je gayyyy!

:D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 14:04 ----------

Shit nog zo,n nicht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ben een zwoele pater :trollface: Ik zie eigenlijk best veel mensen met handschoentjes trainen hoor.

Handschoentjes... :eek: hier word enkel straps of magnesium gebruikt, en laat het eelt kostje mooi krokant worden. :)

Ronnieeeeee, ze vinden je gayyyy!

:D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 14:04 ----------

Shit nog zo,n nicht.
Zijn bodybuilders, die maken zich nogal druk om hun uiterlijk/imago.
Daarnaast moeten die dingen verkocht worden, voor de dollars doen ze die gay dingen wel ff aan tijdens een shoot zodat sukkels ze kopen.

Ik ben een zwoele pater :trollface: Ik zie eigenlijk best veel mensen met handschoentjes trainen hoor.
Waar train je? YMCA?

zag er ooit 1 trainen met deze..

en ooit een n*ger gezien in die in de winter deze droeg
(nee was niet aan het werk (no discrimi))

handschoenen.jpg

Zijn bodybuilders, die maken zich nogal druk om hun uiterlijk/imago.
Daarnaast moeten die dingen verkocht worden, voor de dollars doen ze die gay dingen wel ff aan tijdens een shoot zodat sukkels ze kopen.

Waar train je? YMCA?

Ben bb-er maar vind handschoentjes ook kansloos. Een beetje gozer kweekt wat eelt.

handschoenen.jpg

Die onderste helpen waarschijnlijk beter dan die wielrendingen.

Ik gebruik ook van die handschoentjes, met een pols strap. Sinds ik die gebruik heb ik nooit meer last van mijn pols. (al 6 keer gebroken) Daarnaast vind ik het ook een stuk hygiënischer.

Ja dat is ook de reden waarom ik ze draag. Ik heb ook vaker last van mijn pols. (2 keer gebroken)

Ik gebruik ook van die handschoentjes, met een pols strap. Sinds ik die gebruik heb ik nooit meer last van mijn pols. (al 6 keer gebroken) Daarnaast vind ik het ook een stuk hygiënischer.
Je pols zou eens sterk worden van het trainen.

En idd een stuk hygiënischer al dat zweet dat in de stof trekt, oud zweet hygiënisch sinds 2013. Net zoals ze in een sauna het hygiënischer vinden als je met je zwemkleding in de sauna gaat zitten. :rolleyes:

Was je ze na elke training dan? Mooi dat je je pols niet meer breekt maar als je je wrist wraps gebruikt (neem aan dat je dat bedoelt) worden je polsen nog zwakker en zullen ze zonder nog eerder breken.

handschoenen.jpg

Iemand geintresseerd in de optimale train handschoen? Ze beschermen uw tedere handjes tegen eeltvorming! werkt gegarendeerd:p

haha toevallig verkoop ik op me werk deze handschoenen:D

Je pols zou eens sterk worden van het trainen.

En idd een stuk hygiënischer al dat zweet dat in de stof trekt, oud zweet hygiënisch sinds 2013. Net zoals ze in een sauna het hygiënischer vinden als je met je zwemkleding in de sauna gaat zitten. :rolleyes:

Was je ze na elke training dan? Mooi dat je je pols niet meer breekt maar als je je wrist wraps gebruikt (neem aan dat je dat bedoelt) worden je polsen nog zwakker en zullen ze zonder nog eerder breken.

Haters-Gonna-Hate-Funny-Girl-Bike.jpg

Ik vind handschoentjes overbodig, gwn magnesium en evnetueel straps.

.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven