Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

lach om mensen die zichzelf zwoel aankijken in de spiegel tijdens curlen/schouder raises

Of ze kijke jouw aan , dat zie je dan via de spiegel, blijven ze ook echt 30 sec staren . dan kan ik me echt niet consentrere....

ot:
Vandaag was er pool aan het deadliften, best buff opzich alleen,
Hij had belt om met gebogen rug plus hij schreewde nog eens hard tilde hij net 120/130kg haha

Of ze kijke jouw aan , dat zie je dan via de spiegel, blijven ze ook echt 30 sec staren . dan kan ik me echt niet consentrere....

ot:
Vandaag was er pool aan het deadliften, best buff opzich alleen,
Hij had belt om met gebogen rug plus hij schreewde nog eens hard tilde hij net 120/130kg haha

achja, iedereen heeft zijn betere en slechte kanten, wie weet is hij pas net begonnen met deadliften.

om buitenlanders in de sportschool die het vertikken om Nederlands te spreken, en dus in hun arabisch in de sportschool lopen te schreeuwen naar hun "mattiez a khebe wolla billa allah groot".

echt geniaal, stelletje lutsers.

Ik kan het gevoel, trainde voorheen bij fit 4 free, daar trainde ook altijd 2 zn marokaantjes op hun prada schoentjes. Een normale gast was aan het bankdrukken en ging nieuwe gewichten halen. 1 van die marokaantjes meteen het apparaat gepakt. Die dude komt terug en er was meteen een woorden wisseling. 1 van die zwarte kreeg meteen een slag op hun oog en heb sinds dien ze nooit meer gezien :)

Laatst bewerkt:
Ik kan het gevoel, trainde voorheen bij fit 4 free, daar trainde ook altijd 2 zn marokaantjes op hun prada schoentjes. Een normale gast wat aan het bankdrukken en ging nieuwe gewichten halen. 1 van die marokaantjes meteen heb apparaat gepakt. Die dude komt terug en er was meteen een woorden wisseling. 1 van die zwarte kreeg meteen een slag op hun oog en heb sinds dien nooit meer gezien :)

Hulde.

vandaag iemand die een 2 liter pak bar-le-duc meenam naar de sportschool, moest wel grinniken

Een pak i.p.v. een fles is wel apart ja, maar boeiend :D

Ik loop de laatste tijd met zo'n fles rond, gevuld met water. Ongeveer een liter, makkelijk als je nog wat doorheen wilt mixen en na een tijdje gebruik je gewoon weer een nieuwe. Ik heb liever dat, dan zo'n B&F bidon :)

een tijd terug stond er een ekte ecto te curlen in de cable station, hij moest echt iedere spier in ze lichaam gebruiken gebruiken om het handvat omhoog te krijgen, echt een slechtere vorm was onmogelijk, heel de sportschool stond hem aan te staren met een blik van waar ben jij nou mee bezig.

zag vandaag iemand zijwaarts lopen op de loopband..... schaduwboksend.

ik herinner mij deze zomer dat er een kerel binnen kwam in textielen motorpak. deed zijn jas uit en helm en handschoenen. hield zijn broek aan en begon te trainen. WTF

sexy toch?

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 23:26 ----------

zag vandaag iemand zijwaarts lopen op de loopband..... schaduwboksend.

je cardio zwaarder maken(athleten en boksers doen dit vaak)
niets mis mee (verandering mag eens)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 23:27 ----------

een tijd terug stond er een ekte ecto te curlen in de cable station, hij moest echt iedere spier in ze lichaam gebruiken gebruiken om het handvat omhoog te krijgen, echt een slechtere vorm was onmogelijk, heel de sportschool stond hem aan te staren met een blik van waar ben jij nou mee bezig.

je kon hem toch een handje helpen en tenminste advies geven?:rolleyes:

Ik vind dat gewoon normaal hoor :P Zelfs iemand hier die gewoon een glas mee neemt en hem vult.
je gaat toch niet een 2 liter pak bar le duc meenemen joh, pak lekker een half liter flesje van de lidl en that's it.
dat zijn vaak van die gasten die dan extra luid genieten van hun water elke 2 minuten om te laten zien dat ze een shakebeker/enorme pak bij zich hebben :p

OT: 2 ecto's en 1 buffe midget gingen tegelijk in de maat van de muziek curle... ik zat met een big smile te kijken

je gaat toch niet een 2 liter pak bar le duc meenemen joh, pak lekker een half liter flesje van de lidl en that's it.
dat zijn vaak van die gasten die dan extra luid genieten van hun water elke 2 minuten om te laten zien dat ze een shakebeker/enorme pak bij zich hebben :p

OT: 2 ecto's en 1 buffe midget gingen tegelijk in de maat van de muziek curle... ik zat met een big smile te kijken

niets mis mee hoor,ik neem ook vaak 2l water mee,halve liter is in enkele slokjes op .

maakt helemaal niks uit, ik heb fles van 0,75 vul hem tuis en 1 keer in de sport school.
het is maar 10 seconde lopen naar de kraan.

Een stripper/h**r die opeens alleen in yoga pants en bh staat te trainen (srs)

Een stripper/h**r die opeens alleen in yoga pants en bh staat te trainen (srs)
d4b.jpg

Kerel kwam in zijn fancy uitgaans kleding in de sportschool. Mooie schoentjes, dure jeans, trui aan. Begon met wat mensen te praten, dus ik dacht dat hij niets ging doen. Loopt hij naar het squatrek, gaat ie squatten, even later nog wat benchpresses en deadlifts.

Terug
Naar boven